проблем климатроник

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 6.11.2009
Пол: Мъж

проблем климатроник

Мнение от Mihaylov » 04 Авг 2012, 22:30

Здравейте колеги, прочетох доста теми относно проблем с климатроници, но никъде не срещнах проблем като моя. Днес след като запалих колата, климатроника не ми се включи /не светеше, не ми показа градусите/. Докато пътувах усетих, че в краката ми духа горещ въздух. След като загасих двигателя и извадих ключа, перката не спря да работи. Откачах и закачах акумулатора няколко пъти, но климатроника така и не светна, а перката продължи да работи. Сега съм със откачен бушон номер 9. Не знам дали има връзка, но миналата седмица като пътувах до морето и при 160 км/ч сензора за външна температура ми показваше 42-45 градуса. Четох, че подобен проблем има при дефектиране на някакъв таралеж, но там климатроника има някаква индикация, че работи/свети, показва градуси/. Моля някой, ако може да помогне или да ме ориентира каде да отида.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 22.12.2009
Местоположение: България
Пол: Мъж
Кара: E 39 2.5DА
Мечтае да кара: Нещо ново

Re: проблем климатроник

Мнение от surikat » 05 Авг 2012, 20:52

Най вероятно е управление.Когато не работи влиза в авариен режим системата и пуска топъл въздух(да не се простудиш).Имах подобен проблем на предната кола.Отиди до някоя морага и пробвай с друго управление да си сигурен.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 6.11.2009
Пол: Мъж

Re: проблем климатроник

Мнение от Mihaylov » 05 Авг 2012, 22:23

Мерси колега, утре ще ходя на майстор и дано да е нещо дребно.

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 6.11.2009
Пол: Мъж

Re: проблем климатроник

Мнение от Mihaylov » 22 Авг 2012, 20:41

Казаха ми, че управлението не работи. Взех едно втора ръка и сега всичко е ОК :clap: Но едно нещо ме притеснява :| нормално ли е в самото управление /отзад се вижда една перка/перката да се върти нон-стоп дори при загасен двигател и изваден ключ? И се притеснявам за защото си мисля, че ми хаби акумулатора /защото сутрин започнах да паля трудно/ и каква е логиката тази перка да работи постоянно? :?: :?: И за какво служи - да охлажда платката ???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: проблем климатроник

Мнение от Leon » 23 Авг 2012, 11:31

Този вентилатор спира след няколко минути, не ти пада от него акумулатора.
Never mistake motion for action...

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 6.11.2009
Пол: Мъж

Re: проблем климатроник

Мнение от Mihaylov » 23 Авг 2012, 22:46

Това е проблема - не спира и след няколкото минути. Онзи ден спрях махнах ключа, отворих вратата, затворих я и заключих с централното и стоя 15 мин. и го глледах как върти.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: проблем климатроник

Мнение от turbo » 24 Авг 2012, 10:44

Mihaylov написа:Казаха ми, че управлението не работи. Взех едно втора ръка и сега всичко е ОК :clap: Но едно нещо ме притеснява :| нормално ли е в самото управление /отзад се вижда една перка/перката да се върти нон-стоп дори при загасен двигател и изваден ключ? И се притеснявам за защото си мисля, че ми хаби акумулатора /защото сутрин започнах да паля трудно/ и каква е логиката тази перка да работи постоянно? :?: :?: И за какво служи - да охлажда платката ???


Перката служи, за да прекарва въздух от купето на автомобила покрай датчика, който следи температурата вътре в колата (отпред на управлението има една решетчица - от там влиза въздухът). Както е написал колегата по-горе перката спира след няколко минути. Като се има впредвид, че всичката електроника на Е39 заспива след 16 минути, перката със сгиурност трябва да е спряла до тогава и не трябва да се включва, докато не запалиш и не тръгне климатроникът. Ако имаш съмнения за падането на акумулатора измери колко е консумацията от него след заспиване на електрониката (има теми как се прави това замерване).
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook