проблем климатроник
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
проблем климатроник
Здравейте колеги, прочетох доста теми относно проблем с климатроници, но никъде не срещнах проблем като моя. Днес след като запалих колата, климатроника не ми се включи /не светеше, не ми показа градусите/. Докато пътувах усетих, че в краката ми духа горещ въздух. След като загасих двигателя и извадих ключа, перката не спря да работи. Откачах и закачах акумулатора няколко пъти, но климатроника така и не светна, а перката продължи да работи. Сега съм със откачен бушон номер 9. Не знам дали има връзка, но миналата седмица като пътувах до морето и при 160 км/ч сензора за външна температура ми показваше 42-45 градуса. Четох, че подобен проблем има при дефектиране на някакъв таралеж, но там климатроника има някаква индикация, че работи/свети, показва градуси/. Моля някой, ако може да помогне или да ме ориентира каде да отида.
- surikat
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 22.12.2009
- Местоположение: България
- Пол: Мъж
- Кара: E 39 2.5DА
- Мечтае да кара: Нещо ново
Re: проблем климатроник
Най вероятно е управление.Когато не работи влиза в авариен режим системата и пуска топъл въздух(да не се простудиш).Имах подобен проблем на предната кола.Отиди до някоя морага и пробвай с друго управление да си сигурен.
Re: проблем климатроник
Казаха ми, че управлението не работи. Взех едно втора ръка и сега всичко е ОК
Но едно нещо ме притеснява
нормално ли е в самото управление /отзад се вижда една перка/перката да се върти нон-стоп дори при загасен двигател и изваден ключ? И се притеснявам за защото си мисля, че ми хаби акумулатора /защото сутрин започнах да паля трудно/ и каква е логиката тази перка да работи постоянно?
И за какво служи - да охлажда платката ???




- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: проблем климатроник
Този вентилатор спира след няколко минути, не ти пада от него акумулатора.
Never mistake motion for action...
Re: проблем климатроник
Това е проблема - не спира и след няколкото минути. Онзи ден спрях махнах ключа, отворих вратата, затворих я и заключих с централното и стоя 15 мин. и го глледах как върти.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: проблем климатроник
Mihaylov написа:Казаха ми, че управлението не работи. Взех едно втора ръка и сега всичко е ОКНо едно нещо ме притеснява
нормално ли е в самото управление /отзад се вижда една перка/перката да се върти нон-стоп дори при загасен двигател и изваден ключ? И се притеснявам за защото си мисля, че ми хаби акумулатора /защото сутрин започнах да паля трудно/ и каква е логиката тази перка да работи постоянно?
![]()
И за какво служи - да охлажда платката ???
Перката служи, за да прекарва въздух от купето на автомобила покрай датчика, който следи температурата вътре в колата (отпред на управлението има една решетчица - от там влиза въздухът). Както е написал колегата по-горе перката спира след няколко минути. Като се има впредвид, че всичката електроника на Е39 заспива след 16 минути, перката със сгиурност трябва да е спряла до тогава и не трябва да се включва, докато не запалиш и не тръгне климатроникът. Ако имаш съмнения за падането на акумулатора измери колко е консумацията от него след заспиване на електрониката (има теми как се прави това замерване).
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани