Голям борд- конверсия
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: Голям борд- конверсия
За Пловдив мога да кажа аз... За София ще трябва някой колега да те упъти.
- rado89
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: 745i e65, 525dA e39
- Мечтае да кара: 850 CSi :)
Re: Голям борд- конверсия
Колеги, дали е нормално чек модула да отчита грешка за къси светлини ако са сложени ксенони?
Някой знае ли как да отстрани проблема?
Благодаря!
Някой знае ли как да отстрани проблема?
Благодаря!
Сърдитко Петко - празна му торбата..
Re: Голям борд- конверсия
rado89 написа:Колеги, дали е нормално чек модула да отчита грешка за къси светлини ако са сложени ксенони?
Някой знае ли как да отстрани проблема?
Благодаря!
Да, отчита грешка.
Ето ги начините да отсраниш проблема:
1. Слагаш ксенон 55W
2. Слагаш подходящ stop-error кабел.
3. На моето е36 шунтирах кабели, отиващи в чек контрола, така че да не следи вече за късите светлини, но съм го правил преди 3 години и нямам никакъв спомен кои точно бяха. Помня само, че видях идеята в английски форум, където беше обяснено подробно.
- k1ko
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 10.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e36 318I
- Мечтае да кара: /// MPower
Re: Голям борд- конверсия
Здравейте колеги искам да попитам имам е36 с борд с 7 копчета искам да сложа това дето да ми показва разхода на гориво няма значение за мен малък или голям само да има тая екстра ако си го купя и сложа ще стане ли или трябва да правя нещо мерси много за отговора предварително.
Извинявам се че ти пиша в темата колега много се извинявам ама искам да разбера
Извинявам се че ти пиша в темата колега много се извинявам ама искам да разбера

Re: Голям борд- конверсия
k1ko написа:Здравейте колеги искам да попитам имам е36 с борд с 7 копчета искам да сложа това дето да ми показва разхода на гориво няма значение за мен малък или голям само да има тая екстра ако си го купя и сложа ще стане ли или трябва да правя нещо мерси много за отговора предварително.
Извинявам се че ти пиша в темата колега много се извинявам ама искам да разбера

В първото мнение е обяснено точно това как се слага "големия борд", т.е. "това дето показва разхода".
Трябва да прекарваш кабели - твоя борд е свързан само към 1 черна букса, а за да сложиш големия борд трябва да си прекараш и бялата букса.
- k1ko
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 10.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw e36 318I
- Мечтае да кара: /// MPower
Re: Голям борд- конверсия
ами ако сложа тоя средния ли е дето само разхода показва пак ли трябва да се прекарва тая бялата букса и да питам става ли без чек модул и какви пари е горе долу нов/стар.
- Aleksandur_Milestone
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 10.04.2012
- Пол: Мъж
Re: Голям борд- конверсия
здравейте може да съм пропуснал нещо но като монтирахме големия борд и ми показва Л/100км мн големи стоиности... примерно дам газ и стажа 49Л/100км има ли някакви настроики който да се правят защото е свален от 2,8 и сме го сложили на 1,6 който беше със часовник... казаха ми че на 20-та функция от скритото меню се настроивало на най-малкото демек 750 но пак не ми показва вярно.. ако някои знае точните стоиности да ми ги напише на Л.С. или да помогне някак си.. 

Re: Голям борд- конверсия
Можеш да направиш корекцията в секретното меню на 750 (минимума), но това в повечето случаи не е достатъчно, както в твоя случай. С други думи няма точни стойности - пробваш със 750 и ако не стане, значи този вариант отпада. Освен това корекцията от секретното меню променя коефициентите единствено в движение, така че дори да ти се стори, че ти отчита правилно, когато си празен ход тя ще смята примерно 1.3 л/час, вместо 0.8 л/час, колкото ти трябват на теб.
Единствения сигурен вариант е борд компютъра да се прекодира (препрограмира) за да знае, че вече е в 1.6.
Това съм го писал 5 мнения по-нагоре, прави се с DIS или NCS-expert.
Единствения сигурен вариант е борд компютъра да се прекодира (препрограмира) за да знае, че вече е в 1.6.
Това съм го писал 5 мнения по-нагоре, прави се с DIS или NCS-expert.
- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: Голям борд- конверсия
Aleksandur_Milestone написа:здравейте може да съм пропуснал нещо но като монтирахме големия борд и ми показва Л/100км мн големи стоиности... примерно дам газ и стажа 49Л/100км има ли някакви настроики който да се правят защото е свален от 2,8 и сме го сложили на 1,6 който беше със часовник... казаха ми че на 20-та функция от скритото меню се настроивало на най-малкото демек 750 но пак не ми показва вярно.. ако някои знае точните стоиности да ми ги напише на Л.С. или да помогне някак си..
Ето линк с подробно описание за настройка, на разхода на гориво на големия борд: viewtopic.php?t=79616. Успех!
- ikoleman
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 28.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e36 coupe
- Мечтае да кара: m4
Re: Голям борд- конверсия
Здравейте колеги, прегледах няколко пъти форума и не намерих отговор за моя казус.
Така автомобила е е36 323 купе с фабричен голям борд. след смяна на акумулатора компа беше забил и следвайки описанията тук го реактивирах , но при натискане на чек бутона дисплея показва само пиксели.
автомобила закупих на скоро година 1995 12 месец е .
при промяна на EINHEIT 1 със стойности BD след натискане на чек бутона компа каза,че функцията е неактивна да си прочета юзер менюала.
моля ако някой знае какви стойности трябва да се въведат да сподели.
благодаря предварително
Така автомобила е е36 323 купе с фабричен голям борд. след смяна на акумулатора компа беше забил и следвайки описанията тук го реактивирах , но при натискане на чек бутона дисплея показва само пиксели.
автомобила закупих на скоро година 1995 12 месец е .
при промяна на EINHEIT 1 със стойности BD след натискане на чек бутона компа каза,че функцията е неактивна да си прочета юзер менюала.
моля ако някой знае какви стойности трябва да се въведат да сподели.
благодаря предварително
- PROPELLER
- SPACEMAN!
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: Ловеч / Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: USS ENTERPRISE
- Мечтае да кара: ЗВЕЗДОЛЕТ
Re: Голям борд- конверсия
Аз да вметна и аз нещо!
Чек контрола ми е фабрично монтиран, никога нищо не съм човъркал по него и всичко си му работи коректно,като изключим това с късите светлини!!!
Като имам изгоряла крушка,не ми отчита проблема...а като махна бушона на някой от късите светлини или като изгори бушон и тогава ми изписва че има изгоряла крушка!
Странно, но не мога да измисля защо е така и ако има проблем , то какъв е?
Има ли други колеги с такъв проблем!?
Чек контрола ми е фабрично монтиран, никога нищо не съм човъркал по него и всичко си му работи коректно,като изключим това с късите светлини!!!
Като имам изгоряла крушка,не ми отчита проблема...а като махна бушона на някой от късите светлини или като изгори бушон и тогава ми изписва че има изгоряла крушка!
Странно, но не мога да измисля защо е така и ако има проблем , то какъв е?
Има ли други колеги с такъв проблем!?
Re: Голям борд- конверсия
Момчета, може ли някой от вас да каже кой кабел между борда и таблото отговаря за скоростта и съответно разхода? Досега съм връзвал на 2 Е36-ци и по описания начин и съм нямал проблеми. Онзи ден връзвах още един и не отчита разхода и скоростта. Проверявах схемата 2 пъти и всичко е свързано коректно. Пробвах и с моя борд и е същото положението. Има ли разлика в таблата през различните години?
- clarcky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 24.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 e36 328i Тouring
- Мечтае да кара: e36 ///M3
Re: Голям борд- конверсия
Още един свързал по схемата и сичко е 6 точки
Поздравявам колегата,за труда да напише темата! Монтажа не е нещо сложно,както си мислех,подкарах го лесно и даже и го "обучих" за 20ка че беше от 28ца. 


- clarcky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: 24.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 e36 328i Тouring
- Мечтае да кара: e36 ///M3
Re: Голям борд- конверсия
Някой да даде жокер,как да си сверя часовника... при свързването го сверих,но не се сетих да го направя на 24-часов формат,а не ме кефи така с AM и PM.Знам че за 24-часов се прави с копчето за мили и километри,ама тва при сверяване май трябваше да го направя
Сега къде трябва да влезна? Поздрави!

- rado89
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: 745i e65, 525dA e39
- Мечтае да кара: 850 CSi :)
Re: Голям борд- конверсия
clarcky написа:Още един свързал по схемата и сичко е 6 точкиПоздравявам колегата,за труда да напише темата! Монтажа не е нещо сложно,както си мислех,подкарах го лесно и даже и го "обучих" за 20ка че беше от 28ца.
Къде го обучи колега? Дай някакви координати да обуча и моя.
Благодая.
Поздрави.
Сърдитко Петко - празна му торбата..
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани