Не пали при Загрял Двигател.Решението
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Balflear
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 7.01.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Не пали при Загрял Двигател.Решението
Здравейте колеги имах проблем с паленето при загрял двигател както съм описал тук:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... &start=285
Проблема идваше от датчик на колянов вал или разпределителен по скоро мисля на коляновия.
Решението:Изкарах датчиците на коляновия и разпределителния вал(на много лесно място се намират) и ги почистих защото целите бяха покрити с метални стружки,датчиците бяха станали сиви на цвят:).Вече стана 1 седмица няма проблем с паленето дано и така да си остане....
Опитайте така преди да купувате нови датчици
Дано да помогна на някой
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... &start=285
Проблема идваше от датчик на колянов вал или разпределителен по скоро мисля на коляновия.
Решението:Изкарах датчиците на коляновия и разпределителния вал(на много лесно място се намират) и ги почистих защото целите бяха покрити с метални стружки,датчиците бяха станали сиви на цвят:).Вече стана 1 седмица няма проблем с паленето дано и така да си остане....
Опитайте така преди да купувате нови датчици
Дано да помогна на някой

- hrpopov217
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 576
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Varna-Balchik
- Кара: Е60 530i 04, G30 540i
Re: Не пали при Загрял Двигател.Решението
Не паленето при загрял двигател идва от датчика на коляновия вал. С повреден датчик на разпределителния вал, съм карал докато се наканя да го сменя и си пали без проблем, проблема е че не върви 

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Не пали при Загрял Двигател.Решението
hrpopov217 написа:Не паленето при загрял двигател идва от датчика на коляновия вал. С повреден датчик на разпределителния вал, съм карал докато се наканя да го сменя и си пали без проблем, проблема е че не върви
Или не върви като хората ...
Браво за споделянето на автора ама тва е временно решение

- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Не пали при Загрял Двигател.Решението
hrpopov217 написа:Не паленето при загрял двигател идва от датчика на коляновия вал. С повреден датчик на разпределителния вал, съм карал докато се наканя да го сменя и си пали без проблем, проблема е че не върви
Точно обратното,колега

- hrpopov217
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 576
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Varna-Balchik
- Кара: Е60 530i 04, G30 540i
Re: Не пали при Загрял Двигател.Решението
LUBO 555 написа:Точно обратното,колега
Е аз ти казвам реален случей, ти ми казваш че било обратно. Може да има и други случей. Но при мен се получи точно така, както съм го описал.

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Не пали при Загрял Двигател.Решението
hrpopov217 написа:LUBO 555 написа:Точно обратното,колега
Е аз ти казвам реален случей, ти ми казваш че било обратно. Може да има и други случей. Но при мен се получи точно така, както съм го описал.
В подкрепа давам - > viewtopic.php?f=35&t=309395
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Не пали при Загрял Двигател.Решението
Тука май става малко объркване на бензинови с дизелови мотори и техните проблеми, поведение и решения на проблемите.
В един момент всички са прави - едните за бензин, другите за дизел.
В един момент всички са прави - едните за бензин, другите за дизел.

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Balflear
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 7.01.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Re: Не пали при Загрял Двигател.Решението
Незнам колеги при мен колата няма разлика в вървенето ,разликата е че сега пали 

- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Не пали при Загрял Двигател.Решението
Бензин или дизел, датчикът на коляновия вал си е датчик на коляновия вал. 
Без всички други датчици колата може да запали и върви, но без този едва ли.
Бих посъветвал колегата пуснал темата, да си провери демпферната шайба, че тия стружки по датчика все трябва да са дошли отнякъде.

Без всички други датчици колата може да запали и върви, но без този едва ли.
Бих посъветвал колегата пуснал темата, да си провери демпферната шайба, че тия стружки по датчика все трябва да са дошли отнякъде.

- Balflear
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 7.01.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Re: Не пали при Загрял Двигател.Решението
badsharki написа:Бензин или дизел, датчикът на коляновия вал си е датчик на коляновия вал.
Без всички други датчици колата може да запали и върви, но без този едва ли.
Бих посъветвал колегата пуснал темата, да си провери демпферната шайба, че тия стружки по датчика все трябва да са дошли отнякъде.
Дизел е ,да мерси за съвета колега

- Balflear
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 7.01.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Re: Не пали при Загрял Двигател.Решението
Стана ясно вече че заради датчика на коляновия вал колата не иска да пали, но някой знае ли изобщо каква ф-я изпълнява тоя датчик освен очевидната че следи температура...
възможно ли е да се замости и да не прави повече проблеми

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Не пали при Загрял Двигател.Решението
Balflear написа:Стана ясно вече че заради датчика на коляновия вал колата не иска да пали, но някой знае ли изобщо каква ф-я изпълнява тоя датчик освен очевидната че следи температура...възможно ли е да се замости и да не прави повече проблеми
Баш температура не следи. Има си други датчици за тая работа, а пък и никой не го интересува температурата на коляновия вал, че и отпред на шайбата му още по-малко. Този датчик казва на компа кога първи цилиндър е в ГМТ ( горна мъртва точка )... най-общо казано.
П.П.: Аз съм палил навремето м50б20 с Ванос ( Сименс ЕКУ) без двата датчика ( откачени от буксите ) - и на разпределителния, и на коляновия... Запали доста трудно и разботеше доста странно ( само на място го пробвах без да карам ), но все пак запали...
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Не пали при Загрял Двигател.Решението
само да допълня за дизел (тдс-мотора) при палене без датчик (откачен)двигателя се форсира докрай ....предполагам не е полезно когато е студен -това е от личен опит ,ако на някой му е полезно това инфо
- balcanbas
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 106
- Регистриран на: 21.11.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: е39 528i;ML320;E46CI B28TU
- Мечтае да кара: F10
Re: Не пали при Загрял Двигател.Решението
Да добавя, че колата и гасне, ако проблемът е датчика на коляновия вал ... Преди 2 седмици го смених с VDO Siemens и в момента всичко е ток и жици ...
По темата ... играх си около 1ч., за да го сваля и почистя, реших си проблема за около 2 до 3 седмици и накрая стана още по-зле. Дано при теб колега да се е оправил проблема
По темата ... играх си около 1ч., за да го сваля и почистя, реших си проблема за около 2 до 3 седмици и накрая стана още по-зле. Дано при теб колега да се е оправил проблема

- Balflear
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 7.01.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
Re: Не пали при Загрял Двигател.Решението
Май проблема при паленето идва от това че виригата е разхлабена и трябва да се обтегне и датчика го засича и това се случва на загрял двигател защото тогава веригата е топла и се разтяга.
Някой знае ли как става това ,неможах да намеря нищо за м57 ,при другите двигатели си има обтегач .който го вадят сменят му пружината и това е ,но на м57 обтегача е вътре
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=25
13-част
Някой знае ли как става това ,неможах да намеря нищо за м57 ,при другите двигатели си има обтегач .който го вадят сменят му пружината и това е ,но на м57 обтегача е вътре
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=25
13-част
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани