Не пали при Загрял Двигател.Решението

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 7.01.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Не пали при Загрял Двигател.Решението

Мнение от Balflear » 22 Авг 2012, 9:31

Здравейте колеги имах проблем с паленето при загрял двигател както съм описал тук:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... &start=285
Проблема идваше от датчик на колянов вал или разпределителен по скоро мисля на коляновия.

Решението:Изкарах датчиците на коляновия и разпределителния вал(на много лесно място се намират) и ги почистих защото целите бяха покрити с метални стружки,датчиците бяха станали сиви на цвят:).Вече стана 1 седмица няма проблем с паленето дано и така да си остане....
Опитайте така преди да купувате нови датчици
Дано да помогна на някой :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 576
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: Varna-Balchik
Кара: Е60 530i 04, G30 540i

Re: Не пали при Загрял Двигател.Решението

Мнение от hrpopov217 » 22 Авг 2012, 19:43

Не паленето при загрял двигател идва от датчика на коляновия вал. С повреден датчик на разпределителния вал, съм карал докато се наканя да го сменя и си пали без проблем, проблема е че не върви ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Не пали при Загрял Двигател.Решението

Мнение от omegaart » 22 Авг 2012, 20:19

hrpopov217 написа:Не паленето при загрял двигател идва от датчика на коляновия вал. С повреден датчик на разпределителния вал, съм карал докато се наканя да го сменя и си пали без проблем, проблема е че не върви ;)



Или не върви като хората ...

Браво за споделянето на автора ама тва е временно решение :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Не пали при Загрял Двигател.Решението

Мнение от LUBO 555 » 22 Авг 2012, 20:36

hrpopov217 написа:Не паленето при загрял двигател идва от датчика на коляновия вал. С повреден датчик на разпределителния вал, съм карал докато се наканя да го сменя и си пали без проблем, проблема е че не върви ;)

Точно обратното,колега ;)
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 576
Регистриран на: 15.06.2008
Местоположение: Varna-Balchik
Кара: Е60 530i 04, G30 540i

Re: Не пали при Загрял Двигател.Решението

Мнение от hrpopov217 » 22 Авг 2012, 21:08

LUBO 555 написа:Точно обратното,колега ;)


Е аз ти казвам реален случей, ти ми казваш че било обратно. Може да има и други случей. Но при мен се получи точно така, както съм го описал. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Не пали при Загрял Двигател.Решението

Мнение от omegaart » 22 Авг 2012, 22:33

hrpopov217 написа:
LUBO 555 написа:Точно обратното,колега ;)


Е аз ти казвам реален случей, ти ми казваш че било обратно. Може да има и други случей. Но при мен се получи точно така, както съм го описал. ;)



В подкрепа давам - > viewtopic.php?f=35&t=309395

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Не пали при Загрял Двигател.Решението

Мнение от turbo » 24 Авг 2012, 16:14

Тука май става малко объркване на бензинови с дизелови мотори и техните проблеми, поведение и решения на проблемите.
В един момент всички са прави - едните за бензин, другите за дизел. :lol:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 7.01.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Re: Не пали при Загрял Двигател.Решението

Мнение от Balflear » 24 Авг 2012, 19:12

Незнам колеги при мен колата няма разлика в вървенето ,разликата е че сега пали :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Re: Не пали при Загрял Двигател.Решението

Мнение от badsharki » 25 Авг 2012, 8:56

Бензин или дизел, датчикът на коляновия вал си е датчик на коляновия вал. :)
Без всички други датчици колата може да запали и върви, но без този едва ли.
Бих посъветвал колегата пуснал темата, да си провери демпферната шайба, че тия стружки по датчика все трябва да са дошли отнякъде. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 7.01.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Re: Не пали при Загрял Двигател.Решението

Мнение от Balflear » 25 Авг 2012, 12:40

badsharki написа:Бензин или дизел, датчикът на коляновия вал си е датчик на коляновия вал. :)
Без всички други датчици колата може да запали и върви, но без този едва ли.
Бих посъветвал колегата пуснал темата, да си провери демпферната шайба, че тия стружки по датчика все трябва да са дошли отнякъде. :yes:

Дизел е ,да мерси за съвета колега ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 7.01.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Re: Не пали при Загрял Двигател.Решението

Мнение от Balflear » 26 Авг 2012, 14:31

Стана ясно вече че заради датчика на коляновия вал колата не иска да пали, но някой знае ли изобщо каква ф-я изпълнява тоя датчик освен очевидната че следи температура... :?: възможно ли е да се замости и да не прави повече проблеми

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Не пали при Загрял Двигател.Решението

Мнение от turbo » 26 Авг 2012, 23:37

Balflear написа:Стана ясно вече че заради датчика на коляновия вал колата не иска да пали, но някой знае ли изобщо каква ф-я изпълнява тоя датчик освен очевидната че следи температура... :?: възможно ли е да се замости и да не прави повече проблеми


Баш температура не следи. Има си други датчици за тая работа, а пък и никой не го интересува температурата на коляновия вал, че и отпред на шайбата му още по-малко. Този датчик казва на компа кога първи цилиндър е в ГМТ ( горна мъртва точка )... най-общо казано.

П.П.: Аз съм палил навремето м50б20 с Ванос ( Сименс ЕКУ) без двата датчика ( откачени от буксите ) - и на разпределителния, и на коляновия... Запали доста трудно и разботеше доста странно ( само на място го пробвах без да карам ), но все пак запали...
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Не пали при Загрял Двигател.Решението

Мнение от cls6666 » 27 Авг 2012, 19:45

само да допълня за дизел (тдс-мотора) при палене без датчик (откачен)двигателя се форсира докрай ....предполагам не е полезно когато е студен -това е от личен опит ,ако на някой му е полезно това инфо
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 21.11.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: е39 528i;ML320;E46CI B28TU
Мечтае да кара: F10

Re: Не пали при Загрял Двигател.Решението

Мнение от balcanbas » 27 Авг 2012, 20:33

Да добавя, че колата и гасне, ако проблемът е датчика на коляновия вал ... Преди 2 седмици го смених с VDO Siemens и в момента всичко е ток и жици ...
По темата ... играх си около 1ч., за да го сваля и почистя, реших си проблема за около 2 до 3 седмици и накрая стана още по-зле. Дано при теб колега да се е оправил проблема :bchug:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 7.01.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Re: Не пали при Загрял Двигател.Решението

Мнение от Balflear » 29 Авг 2012, 15:14

Май проблема при паленето идва от това че виригата е разхлабена и трябва да се обтегне и датчика го засича и това се случва на загрял двигател защото тогава веригата е топла и се разтяга.
Някой знае ли как става това ,неможах да намеря нищо за м57 ,при другите двигатели си има обтегач .който го вадят сменят му пружината и това е ,но на м57 обтегача е вътре
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=25
13-част

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook