проблем с гарнитурата на клапаните
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- lybo 73
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 12.11.2008
- Местоположение: Плевен,München
- Пол: Мъж
- Кара: 520д F10
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: чисто нова
проблем с гарнитурата на клапаните
здравеите колеги. трябва спешно да сменя гарнитурата на клапаните. но несъм сигурен каква е последователноста. ако има ниакои запоънат да помага. колата е е46 м54 б20 2000г. че трябва да се прибирам за бг. а пък испуска масло и капе на генерацията и пу6и и мери6е отвратително ..благодаря предварително.
Карайте с акъл
- lybo 73
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 12.11.2008
- Местоположение: Плевен,München
- Пол: Мъж
- Кара: 520д F10
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: чисто нова
Re: проблем с гарнитурата на клапаните
Колега и аз съм с този проблем и аз ще се пребирам към бг но при мен преди избиваше от болта му 5и6 цилиндър отидох купих всичко дето ми трябва за ремонта и от тогава не е избивало но преди да тръгна за бг трябва да я сменя защото не ми се рискува колегата ти е дал линк с видео ето и малко със снимки
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=886063
Аз имам само един въпрос към колегите с познания по двигателите навсякъде пише че болтовете се стягат на 10Nm купих си и динаметричен ключ пробвах на други болтове да завия на 10Nm да добия представа колко долу горе е като стягане и ми се стриува че 10Nm са малко все едно да го завия на ръка малко повече съгласен съм щом пише навсякъде 10Nm значи е достатъчно но все пак да се допитам и до вас ако стегна малко повече дали мога да прецакам нещо или не е проблем .
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=886063
Аз имам само един въпрос към колегите с познания по двигателите навсякъде пише че болтовете се стягат на 10Nm купих си и динаметричен ключ пробвах на други болтове да завия на 10Nm да добия представа колко долу горе е като стягане и ми се стриува че 10Nm са малко все едно да го завия на ръка малко повече съгласен съм щом пише навсякъде 10Nm значи е достатъчно но все пак да се допитам и до вас ако стегна малко повече дали мога да прецакам нещо или не е проблем .
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: проблем с гарнитурата на клапаните
За там чак динамометричен ключ не ти е необходим. Естествено е предимство де, за да можеш да затегнеш всички болтове еднакво. Не се стяга много, така че щом са писали 10 нютона, значи е така. Важно при затягането е да се прави в спираловиден ред (както вероятно е показано на клипа, но нямам време да го гледам сега). И хубаво е да се сложи силикон, защото повърхностите не са идеално равни и може да се случи пак да тече леко. Не говорим за яко мацане, а просто по една тъничка ивица от двете страни на гарнитурата, колкото да уплътни.
Re: проблем с гарнитурата на клапаните
Колега за силикон знам че се слага на ваноса кадето е заоблена гарнитурата и от задната страна на мотора или имаш в предвид че е хубаво да сложа по цялата гарнитура малко за всеки случаи
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: проблем с гарнитурата на клапаните
Нанасяш силикона на тънка ивица по цялата гарнитура, колкото просто да има, а не чак да излезе навън после. Проблема е, че с времето от температурните амплитуди повърхностите на главата и капака се изкривяват и не лягат перфектно. Така че силикона е просто застраховка, че няма пак да протече. Много хора казват, че е селяния, но... аз пък съм на обратното мнение 

Re: проблем с гарнитурата на клапаните
Мерси колега тези дни ще сменям масло ремъци ще сменя и гарнитурата така или иначе съм я купил при мен това е странно че изби 3-4 пъти и от доста време не е правила проблем. Благодаря отново колега
- lybo 73
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 155
- Регистриран на: 12.11.2008
- Местоположение: Плевен,München
- Пол: Мъж
- Кара: 520д F10
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: чисто нова
Re: проблем с гарнитурата на клапаните
колега за силикон незнам дали се слага, но вчера смених моита като я монтирах на капака е по висока със около 2мм. така че като се стегне да прибере, при мен всичко мина ок, но пак имам леко омазняване откам задната част на мотора там счлзе6е и затова я смених и сега пак неънам дали има не6то криво
. маи ще играе силикона 


Карайте с акъл
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани