Въпроси във връзка с потенциална покупка на BMW 520i
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Въпроси във връзка с потенциална покупка на BMW 520i
Здравейте.
Тъй като смятам да си купувам петичка, се чудех как са цените на частите в сравнение с VW Golf III да кажем. Работата е там, че аз ще търся нещо 93-94 г., а цените са доста сходни с тези на голф в добро състояние.
Чудех се дали ще ме разори тази кола ... То е ясно, че по стар автомобил все има какво да се прави, но, ако разликата в цената на резервните части е фрапираща, то може би не съм се ориентирал правилно.
Също ме интересува качеството на резервните части. Едва ли са много хората, които могат да си позволят да купуват всичко от вносителя, а аз доволно съм си патил с кофти части. Лесно ли се намират читави резервни части на прилични цени?
Благодаря ви предварително за отговорите.
Тъй като смятам да си купувам петичка, се чудех как са цените на частите в сравнение с VW Golf III да кажем. Работата е там, че аз ще търся нещо 93-94 г., а цените са доста сходни с тези на голф в добро състояние.
Чудех се дали ще ме разори тази кола ... То е ясно, че по стар автомобил все има какво да се прави, но, ако разликата в цената на резервните части е фрапираща, то може би не съм се ориентирал правилно.
Също ме интересува качеството на резервните части. Едва ли са много хората, които могат да си позволят да купуват всичко от вносителя, а аз доволно съм си патил с кофти части. Лесно ли се намират читави резервни части на прилични цени?
Благодаря ви предварително за отговорите.
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
520 е една много здрава кола и ако я гледаш както трябва ще си много доволен. може на голфа да са по-евтики НЯКОИ части ама тои си е чупеняк заводско а за комфорта изобщо няма да споменавам.
питаи някои голфаджия колко често сменя тампоните на макферсона и предния тампон на мотора + пластмасовите щуцери на главата.
това е мое мнение неискам да обидя феновете на VW но ти сам си предцени
питаи някои голфаджия колко често сменя тампоните на макферсона и предния тампон на мотора + пластмасовите щуцери на главата.
това е мое мнение неискам да обидя феновете на VW но ти сам си предцени

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
520 е една много здрава кола и ако я гледаш както трябва ще си много доволен. може на голфа да са по-евтики НЯКОИ части ама тои си е чупеняк заводско а за комфорта изобщо няма да споменавам.
питаи някои голфаджия колко често сменя тампоните на макферсона и предния тампон на мотора + пластмасовите щуцери на главата.
Това по принцип ми е ясно и тъкмо затова съм се насочил точно към тази кола.

За да ви е по-лесно да ми отговорите, ще кажа, че за мен разлика на цените на частите от 30-40% е приемлива (тъкмо защото най-вероятно ще ги сменям по-рядко), но ако всяка част струва 2 пъти повече от аналога за голф ...

.
наистина има 4асти които са на стра6ни цени но си4ко се намира доста приемливо втора ръка примерно... особенно тук в форума вси4ки помагат с каквото могат... и 6те оспее6 да я поддържа6... но коли4ката не се 4упи много лесно .. все пак си е БМВ ... другото което малко пове4ко хар4и от голфа но е по голяма кола все пак....
само трябва да намери6 добра кола и 6е си спокоен... все пак на които и да му каже6: "дават ти две коли голф и бмв коя 6те избере6 ? "- отговора е ясен и тои не е само до газарията а до ка4еството и до това 4е се знае коя от колите е по добра... ( ли4но мнение)
само трябва да намери6 добра кола и 6е си спокоен... все пак на които и да му каже6: "дават ти две коли голф и бмв коя 6те избере6 ? "- отговора е ясен и тои не е само до газарията а до ка4еството и до това 4е се знае коя от колите е по добра... ( ли4но мнение)
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
Благодаря ви за отговорите! Повечето звучат доста обнадеждаващо с изключение на онзи за големия
.
А как са двигателите? Прочетох повечето от темите, но повечето хора се оплакват от проблеми с окачването или разни козметики ... Така и не разбрах някой да има сериозни ядове с двигателя, скоростна кутия, купе и т.н.



А как са двигателите? Прочетох повечето от темите, но повечето хора се оплакват от проблеми с окачването или разни козметики ... Така и не разбрах някой да има сериозни ядове с двигателя, скоростна кутия, купе и т.н.
- popai
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 339
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
- Мечтае да кара: м5
Към правилната кола си се насочил, спрямо парите които ще похарчиш за кола 2 ра ръка, най важното е в какво състояние ще вземеш колата, ако е гледана добре, почти няма да имаш проблеми, само ще караш и ще се кефиш на 6така, мотора е много добър и здрав, и лесен за обслужване, така че не се притеснявай... 

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
mutopich написа:Благодаря ви за отговорите! Повечето звучат доста обнадеждаващо с изключение на онзи за големия![]()
![]()
.
А как са двигателите? Прочетох повечето от темите, но повечето хора се оплакват от проблеми с окачването или разни козметики ... Така и не разбрах някой да има сериозни ядове с двигателя, скоростна кутия, купе и т.н.
Сега сериозно. Колата е доста сериозна и качествена. Най-важното е да е гледана от предишните собственици. Както ти е известно по нашите пътища в дупката има дупка

Купето НЕ ръждясва ако не е удряна колата. Оригиналната ауспухова система е от неръждавейка. Тапицелията (плюшената) по седалките е слаба.
Ако си избереш хубава кола и си я потдържаш добре ще останеш доволен и няма да помислиш за друга кола, освен за по-нова петица

За жалост в България с нашите мизерни заплати трудно се потдържа кола от такъв клас, независимо от нейните години

Ако имаш още въпроси ние сме тук


10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани