дневни светлини
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- doncheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 670
- Регистриран на: 20.04.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 X5 30d
- Мечтае да кара: M-power
Re: дневни светлини
Айде барабар Петко с мъжете, вече и аз съм с ейнджъл айс. Само да кажа, че тия ейнджъли от ПроПартс са много ментеливи и трудно се хващат. И все пак, въпреки перипетиите през които минах да ги поставя, резултата е налице:

Отне ми около 3 часа, защото имаше някои изненади. Примерно тъпите ейнджъли не тръгваха от едната страна, защото буксата на CCFL инвертора беше проблемна. Отрязах буксата и снадих кабелите и си тръгна, но трябваше да побългарявам, заради качеството на китайските боклуци. Друг е въпроса, че бившия собственик ми е завещал две видии на лявата лайстна под фара, защото без тях играе, но ги завил отдолу, та си играх да свалям подкалника. Абе приключение, но с добър край




Отне ми около 3 часа, защото имаше някои изненади. Примерно тъпите ейнджъли не тръгваха от едната страна, защото буксата на CCFL инвертора беше проблемна. Отрязах буксата и снадих кабелите и си тръгна, но трябваше да побългарявам, заради качеството на китайските боклуци. Друг е въпроса, че бившия собственик ми е завещал две видии на лявата лайстна под фара, защото без тях играе, но ги завил отдолу, та си играх да свалям подкалника. Абе приключение, но с добър край

- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: дневни светлини
Ivo_Borisov написа:И при колегата unikalen88 не станаха американските дневни. И неговия модул е LOW. Май няма значение фейс или не, трябва по висока версия на LSZ-а. Не знам дали щеше да стане с НЦС-а, ама нямаше и време да го пробваме.
Според мене трябва да пробваш с НЦС. И моята кола въпреки, че е с ниска версия на лайт модула стана. Септември месец като се върна във Варна най-вероятно ще пробвам на кола 98г.
Pesho Apostolov
Пробвай и двете wert_01 и 02 на тъмно. Тогава трябва да си покаже кое свети по-добре. Относно това дали се вижда или не. Вижда се само когато застанеш срещу колата (това за по-старите модули, който нямат wert_03). Най-малкото в идеално слънчево време си виждам отражението на дългите в колите пред мен, което е показателно, че се забелязват.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: дневни светлини
dido0o``` написа:Ivo_Borisov написа:И при колегата unikalen88 не станаха американските дневни. И неговия модул е LOW. Май няма значение фейс или не, трябва по висока версия на LSZ-а. Не знам дали щеше да стане с НЦС-а, ама нямаше и време да го пробваме.
Според мене трябва да пробваш с НЦС. И моята кола въпреки, че е с ниска версия на лайт модула стана. Септември месец като се върна във Варна най-вероятно ще пробвам на кола 98г....
Нямаше време, че аз трябваше да тръгвам и имах само няколко минутки. Затова набързо с навкодера, ама не стана. Ще се уговорим с колегите и ще пробваме другата седмица.

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: дневни светлини
Ivo_Borisov написа:dido0o``` написа:Ivo_Borisov написа:И при колегата unikalen88 не станаха американските дневни. И неговия модул е LOW. Май няма значение фейс или не, трябва по висока версия на LSZ-а. Не знам дали щеше да стане с НЦС-а, ама нямаше и време да го пробваме.
Според мене трябва да пробваш с НЦС. И моята кола въпреки, че е с ниска версия на лайт модула стана. Септември месец като се върна във Варна най-вероятно ще пробвам на кола 98г....
Нямаше време, че аз трябваше да тръгвам и имах само няколко минутки. Затова набързо с навкодера, ама не стана. Ще се уговорим с колегите и ще пробваме другата седмица.
Аз съм ги пускал на кола с ниска верси точно 98 година според мен проблема е в модула явно не ще да се кодира, имал съм такъв проблем и с едно табло.
- divvakka
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 182
- Регистриран на: 17.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: Е60
Re: дневни светлини
Някой да знае място или човек в Ямбол или Сливен който е на "ти" и ще може да ми активира дневните светлини



- IvaN66
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: Е46 2.0d 99'
Re: дневни светлини
Вчера пробвах с Бош,доста си играх но не става.Иначе помни колко крушки са изгорели.....
- S.D.W
- Е46 Fanatic
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 19.10.2007
- Местоположение: sofiq,sliven city
- Пол: Мъж
- Кара: Старата Дрифтачка
- Детайли за колата: При изключено ASC колата се превръща във кола от старата школа (старата Дрифтачка)
- nikolay.peshev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 21.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60
Re: дневни светлини
За София човека, който ви трябва е badsharki. За секунди препрограмира light модула и вече съм с дневни светлини, а като включа на къси съм с мигачи хамерикански стил




- SmasheR
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 27.07.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 series
- Мечтае да кара: New M4
- Детайли за колата: 2D 110kw 2002
Re: дневни светлини
Пак е описано от тук от там по малко и нищо не разбрах, както и като прочетох 70-80те страници на темата "Софтуер" в "Е46" няколко пъти. Всъщност грешката може и да е в мен, но с оглед на това, че в английските форуми се оправям по-бързо и без проблеми... както и да е, може софтуеъра в главата ми да е на английски
Аз си направих моята по следният начин: Като завъртя ключа на колата на позиция 2 и дългите светват на 28% (ключа на фаровете е на позиция 0). Ключа на фаровете е на позиция 1 (габарити) - дългите продължават да светят на 28%, но се пускат и габаритите. Ключа на фаровете е на позиция 2, дългите се изключват и се цъкат късите. Ако имате модул за автоматично пускане на светлините когато се стъмни, автоматично ще огаснат дългите, когато се пуснат късите (все едно сте завъртяли ключа на фаровете, както съм описал по-горе).
Мен лично не ми харесва как изглежа като американка, т.е. като се пуснат и мигачите, все едно ми е изгоряла някоя крушка на фаровете. Но това е въпрос на вкус. За това и ще опиша само как се цъкат дългите.
Софтуеъра който използвах е NCS Expert. Това са пълните инструкции за необходимото за конкретният случай програмиране с NCS:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1800496 (на английски е, но това намерих като по-разбираемо, това поствам)
Не е обяснено само как се прави профил: Пускате програмката, давате "Load profile", избирате "Expert....", после избирате "Edit" (паролата "repxet") и слагате всички възможни отметки във всички менюта. После записвате профила както си искате като име и след като го запишете, го зареждате от "Load profile" и продължавате по инструкциите от линка, като не променяте това което пише там, а това което съм дал аз като стойности.
Стойностите, които трябва да се променят в лайт модула (ALSZ) са:
DRL_DIMMUNG
wert_01 - променя се на wert_02 (за 28%) и на wert_03(за 40% ако не се лъжа, но според мен 28 е напълно достатъчно, пък и нали търсим по-ниско потребление на електроенергия, т.е. по-икономичен режим на работа на двигателя, т.е. по-малко замърсяване, т.е. по-малък оборот за лукойл и подобните монополисти(наричам ги монополисти, щото са си такива, просто се представят под различни имена за да не е прекалено явно)
и
GED_FL_ALS_DRL
nicht_aktiv - променя се на "aktiv"
Пограмирате и светват на момента, още докато изпише, че програмирането е завършило.
Ако някой има въпроси различни от "И ся как да си го направя викаш?", да пита.
Успех

Аз си направих моята по следният начин: Като завъртя ключа на колата на позиция 2 и дългите светват на 28% (ключа на фаровете е на позиция 0). Ключа на фаровете е на позиция 1 (габарити) - дългите продължават да светят на 28%, но се пускат и габаритите. Ключа на фаровете е на позиция 2, дългите се изключват и се цъкат късите. Ако имате модул за автоматично пускане на светлините когато се стъмни, автоматично ще огаснат дългите, когато се пуснат късите (все едно сте завъртяли ключа на фаровете, както съм описал по-горе).
Мен лично не ми харесва как изглежа като американка, т.е. като се пуснат и мигачите, все едно ми е изгоряла някоя крушка на фаровете. Но това е въпрос на вкус. За това и ще опиша само как се цъкат дългите.
Софтуеъра който използвах е NCS Expert. Това са пълните инструкции за необходимото за конкретният случай програмиране с NCS:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1800496 (на английски е, но това намерих като по-разбираемо, това поствам)
Не е обяснено само как се прави профил: Пускате програмката, давате "Load profile", избирате "Expert....", после избирате "Edit" (паролата "repxet") и слагате всички възможни отметки във всички менюта. После записвате профила както си искате като име и след като го запишете, го зареждате от "Load profile" и продължавате по инструкциите от линка, като не променяте това което пише там, а това което съм дал аз като стойности.
Стойностите, които трябва да се променят в лайт модула (ALSZ) са:
DRL_DIMMUNG
wert_01 - променя се на wert_02 (за 28%) и на wert_03(за 40% ако не се лъжа, но според мен 28 е напълно достатъчно, пък и нали търсим по-ниско потребление на електроенергия, т.е. по-икономичен режим на работа на двигателя, т.е. по-малко замърсяване, т.е. по-малък оборот за лукойл и подобните монополисти(наричам ги монополисти, щото са си такива, просто се представят под различни имена за да не е прекалено явно)

и
GED_FL_ALS_DRL
nicht_aktiv - променя се на "aktiv"
Пограмирате и светват на момента, още докато изпише, че програмирането е завършило.
Ако някой има въпроси различни от "И ся как да си го направя викаш?", да пита.

Успех
Man make the money, money never make the man.
- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: дневни светлини
SmasheR написа:..
TAGFAHRLICHT в какво състояние ти е? nicht_aktiv ?!?
- SmasheR
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 27.07.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 series
- Мечтае да кара: New M4
- Детайли за колата: 2D 110kw 2002
Re: дневни светлини
dido0o``` написа:SmasheR написа:..
TAGFAHRLICHT в какво състояние ти е? nicht_aktiv ?!?
Това мисля, че е за мигачите, за това nicht_aktiv
TAGFAHRLICHT_ECE
nicht_aktiv
Man make the money, money never make the man.
- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: дневни светлини
SmasheR написа:dido0o``` написа:SmasheR написа:..
TAGFAHRLICHT в какво състояние ти е? nicht_aktiv ?!?
Това мисля, че е за мигачите, за това nicht_aktiv
TAGFAHRLICHT_ECE
nicht_aktiv
tagfahrlicht означава "дневни светлини" .. есе значи, че са по европейски стандарт. На повечето места, където съм чел го пишат че и то трябва да стане актив .. но явно не трябва. Щом твойте работят

- SmasheR
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 27.07.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 series
- Мечтае да кара: New M4
- Детайли за колата: 2D 110kw 2002
Re: дневни светлини
dido0o``` написа:SmasheR написа:dido0o``` написа:SmasheR написа:..
TAGFAHRLICHT в какво състояние ти е? nicht_aktiv ?!?
Това мисля, че е за мигачите, за това nicht_aktiv
TAGFAHRLICHT_ECE
nicht_aktiv
tagfahrlicht означава "дневни светлини" .. есе значи, че са по европейски стандарт. На повечето места, където съм чел го пишат че и то трябва да стане актив .. но явно не трябва. Щом твойте работят
Еми който не знае немски...

Man make the money, money never make the man.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани