Проблем с ляв мигач
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с ляв мигач
Здравейте,
Имам следния проблем, при първо подаване на ляв мигач - мигача мига 3 пъти бързо и след това се нормализира, на диагностика излиза че задната крушка е за смяна, смених е но проблема си остана. Може ли някой да ме посъветва какво трябва да погледна/смена за да се оправи този дребен но досаден проблем.
Поздрави,
Михаил
Имам следния проблем, при първо подаване на ляв мигач - мигача мига 3 пъти бързо и след това се нормализира, на диагностика излиза че задната крушка е за смяна, смених е но проблема си остана. Може ли някой да ме посъветва какво трябва да погледна/смена за да се оправи този дребен но досаден проблем.
Поздрави,
Михаил
Re: Проблем с ляв мигач
Здравей, почти 100% съм сигурен че това е причината за проблема:
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=533309
Прегледай си буксата на левият стоп - проблемът се решава с пускане на допълнителна маса. Дано само не се е разтопил сокета, както на една от снимките,
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=533309
Прегледай си буксата на левият стоп - проблемът се решава с пускане на допълнителна маса. Дано само не се е разтопил сокета, както на една от снимките,
Re: Проблем с ляв мигач
Здравей,
Благодаря много за линка, проверих буксата на светлината на 4-то краче имаше нещо като нагар почистих го но пак го има проблема, може би трябва да направа този мод с масата.
Поздрави,
Михаил
Благодаря много за линка, проверих буксата на светлината на 4-то краче имаше нещо като нагар почистих го но пак го има проблема, може би трябва да направа този мод с масата.
Поздрави,
Михаил
Re: Проблем с ляв мигач
Здравейте,
Темата е за ключ, почистих клемата и всичко се оправи, благодаря на колегата Gedo.
Поздрави,
Михаил
Темата е за ключ, почистих клемата и всичко се оправи, благодаря на колегата Gedo.
Поздрави,
Михаил
Re: Проблем с ляв мигач
В една статия се споменаваше, че този проблем е конструкционен (недостатъчна маса), и дори от БМВ са пуснали бюлетин как да се отстрани като се добави допълнително замасяване. Щом веднъж ти се е случило, 100% ще се появи отново. Почистването на клемата е временно решение. Най-сигурният начин е да замасиш към купето с допълнителен кабел, има си фабрични точки за замасяване, които могат да се използват. В 90% от случаите проблема се появява на левият стоп, но има случаи и за десният. Аз съм пуснал допълнителен кабел и на двата стопа, за да ми е мирна главата 

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани