Проблем с ляв мигач

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 20.04.2012
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW 750Li

Проблем с ляв мигач

Мнение от xeforce3 » 12 Авг 2012, 22:15

Здравейте,
Имам следния проблем, при първо подаване на ляв мигач - мигача мига 3 пъти бързо и след това се нормализира, на диагностика излиза че задната крушка е за смяна, смених е но проблема си остана. Може ли някой да ме посъветва какво трябва да погледна/смена за да се оправи този дребен но досаден проблем.
Поздрави,
Михаил

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 14.04.2008
Пол: Мъж
Кара: E46 320D

Re: Проблем с ляв мигач

Мнение от Gedo » 13 Авг 2012, 6:09

Здравей, почти 100% съм сигурен че това е причината за проблема:
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=533309
Прегледай си буксата на левият стоп - проблемът се решава с пускане на допълнителна маса. Дано само не се е разтопил сокета, както на една от снимките,

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 20.04.2012
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW 750Li

Re: Проблем с ляв мигач

Мнение от xeforce3 » 13 Авг 2012, 21:37

Здравей,
Благодаря много за линка, проверих буксата на светлината на 4-то краче имаше нещо като нагар почистих го но пак го има проблема, може би трябва да направа този мод с масата.
Поздрави,
Михаил

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 20.04.2012
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW 750Li

Re: Проблем с ляв мигач

Мнение от xeforce3 » 16 Авг 2012, 20:58

Здравейте,
Темата е за ключ, почистих клемата и всичко се оправи, благодаря на колегата Gedo.
Поздрави,
Михаил

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 14.04.2008
Пол: Мъж
Кара: E46 320D

Re: Проблем с ляв мигач

Мнение от Gedo » 16 Авг 2012, 21:37

В една статия се споменаваше, че този проблем е конструкционен (недостатъчна маса), и дори от БМВ са пуснали бюлетин как да се отстрани като се добави допълнително замасяване. Щом веднъж ти се е случило, 100% ще се появи отново. Почистването на клемата е временно решение. Най-сигурният начин е да замасиш към купето с допълнителен кабел, има си фабрични точки за замасяване, които могат да се използват. В 90% от случаите проблема се появява на левият стоп, но има случаи и за десният. Аз съм пуснал допълнителен кабел и на двата стопа, за да ми е мирна главата :mhihi:

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook