Fobos газов инжекцион
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- AQUILA1001
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 15.06.2007
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Fobos газов инжекцион
Колеги, колата ми е с газов инжекцион на Фобос, но имам следния проблем, че при свършването на газта не превключва автоматично на бензин. Педала започва да отъва, но на бензин трябва да превклюа ръчно.
Някой имал ли е същия проблем ???

AQUILA1001
- Gari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Fobos газов инжекцион
Иди да ти направят диагностика на газовата система. Там ще се разбере защо не прехвърля автоматично.
Не искам много, искам всичко!
- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: Fobos газов инжекцион
Софтуера на Fobos1 има бъг и не преминава на бензин при свършване на газта ако има монтирано реле прекъсващо бензиновата помпа! Фактически при свършване на газта софтуера не подава обратен сигнал на релето да включи отново бензиновата помпа. Собственика Вендов го знае това и беше обещал да пуснат нова версия на софтуера където този проблем е отстранен , но нещо се бавят 

- INTEGRALE
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: Fobos газов инжекцион
Тия леваци от фобос надали монтират реле(незнаят как)... то е и ненужно и дори тъпо да се монтира
Проблема ти е софтуерен (най-вероятно)
Ако си в сф, имам кабел , ела да те сканирам и донастроя безплатно естествено
Проблема ти е софтуерен (най-вероятно)
Ако си в сф, имам кабел , ела да те сканирам и донастроя безплатно естествено
- kouzmanov
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 14.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 5 E39
Re: Fobos газов инжекцион
Здравейте,
От 1 ден вече имам газова уредба от Фобос и човекът, който ми я постави ми обясни, че автоматично не може да се превключи, но скоро ще има актуализация на софтуера.
Благодаря
От 1 ден вече имам газова уредба от Фобос и човекът, който ми я постави ми обясни, че автоматично не може да се превключи, но скоро ще има актуализация на софтуера.
Благодаря
Re: Fobos газов инжекцион
Здравейте,
От повече от 40к км съм с Фобос 1 и никога съм нямал проблем с автоматичното превключване в нито една от 2те посоки..така че някой, който наистина разбира трябва да ви донастрои уредбите.
От повече от 40к км съм с Фобос 1 и никога съм нямал проблем с автоматичното превключване в нито една от 2те посоки..така че някой, който наистина разбира трябва да ви донастрои уредбите.
- МИТАКА1654
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Долна Митрополия
- Пол: Мъж
- Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
- Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi
Re: Fobos газов инжекцион
И моята си превключва сама от газ на бензин!
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: Fobos газов инжекцион
От газ на бензин превключва автоматично, когато диференциалното налягане на газта падне под зададеното в настройките. Ако е зададена много ниска стойност или не е конфигуриран сензор за налягане на газта, ГИ никога няма да премине на бензин.
Що се отнася до програмируемият изход, който може да се ползва да спира помпата, аз досега не съм срещал кола на която да не и работи.
А това с актуализацията на софт. е хвърляне на прах в очите за да им се махнете от главата. Ходете при друг майстор.
Що се отнася до програмируемият изход, който може да се ползва да спира помпата, аз досега не съм срещал кола на която да не и работи.
А това с актуализацията на софт. е хвърляне на прах в очите за да им се махнете от главата. Ходете при друг майстор.
- moniglow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Fobos газов инжекцион
От 4год.съм с Фобос и няма проблем с превключването.Подкрепям колегата kener -необходима е правилна настройка на стойностите на налягането при което да обръща.
А ако при монтажа са ти спестили датчика за налягане/по спомен беше към 30-40лв/ ,никога няма да превключи.
А ако при монтажа са ти спестили датчика за налягане/по спомен беше към 30-40лв/ ,никога няма да превключи.
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Fobos газов инжекцион
Какво като е спестен датчика ? Тоя фобос не си ли мери диференциалното налягане с МАП ?
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- moniglow
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 98
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: Ст.Загора
- Пол: Мъж
Re: Fobos газов инжекцион
Да с МАР е - ако го има!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Fobos газов инжекцион
На тая снимка MAP датчик не се вижда... 
Това със зеленкото е датчикът за налягането на газта в рейката и именно той се ползва от ГИ компютъра, за да види, че налягането пада (газта свършва) и се превключва на бензин. Прагът, при който се случва това нещо се настройва в компютъра.

Това със зеленкото е датчикът за налягането на газта в рейката и именно той се ползва от ГИ компютъра, за да види, че налягането пада (газта свършва) и се превключва на бензин. Прагът, при който се случва това нещо се настройва в компютъра.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: Fobos газов инжекцион
Малко разяснение относно налягането и датчиците.
1. Датчик за налягане на газта(Р)-той обикновенно е монтиран на маркуча на газта за предпочитане близо до рейката.Той мери налягането, което дава изпарителя-редуктор.
2. МАР датчик - това е датчик, който мери "засмукването"(налягането), кето прави двигателя във смукателният си колектор. По принцип този датчик се свързва с маркуч към общия обем на смукателния колектор или в краен случай към някой от цилиндрите.
3. Диференциално налягане- разлика от горните две(= Р-МАР). То по принцип ви е работното налягане с което ГИ работи. То трябва до голяма степен да остава с постоянна стойност. Например: като подадете газ МАР се увеличава но също така и Р се увеличава като при идеалният редуктор диференциалното налягане е константа.
Има различни конфигурации на тези сензори - два отделни(Р и МАР), един комбиниран(мери двете налягания но дава един електрически сигнал равен на диф. налягане), а може да има и само един датчик който да мери само Р или въобще да няма.
Информацията за налягането е нужна за да се прави корекция на сместа(за да се компенсира разликата от номиналното налягане) и да се следи кога свършва газта за да превключи на бензин.
1. Датчик за налягане на газта(Р)-той обикновенно е монтиран на маркуча на газта за предпочитане близо до рейката.Той мери налягането, което дава изпарителя-редуктор.
2. МАР датчик - това е датчик, който мери "засмукването"(налягането), кето прави двигателя във смукателният си колектор. По принцип този датчик се свързва с маркуч към общия обем на смукателния колектор или в краен случай към някой от цилиндрите.
3. Диференциално налягане- разлика от горните две(= Р-МАР). То по принцип ви е работното налягане с което ГИ работи. То трябва до голяма степен да остава с постоянна стойност. Например: като подадете газ МАР се увеличава но също така и Р се увеличава като при идеалният редуктор диференциалното налягане е константа.
Има различни конфигурации на тези сензори - два отделни(Р и МАР), един комбиниран(мери двете налягания но дава един електрически сигнал равен на диф. налягане), а може да има и само един датчик който да мери само Р или въобще да няма.
Информацията за налягането е нужна за да се прави корекция на сместа(за да се компенсира разликата от номиналното налягане) и да се следи кога свършва газта за да превключи на бензин.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани