Проблем с помпата в резервоара
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- vesoiskrata
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 9.02.2012
- Пол: Мъж
Проблем с помпата в резервоара
Здравейте.Искам да попитам колегите:помпата в резервоара ,постоянно ли работи.Проблемът ми е че:моята работи с по силен удар под резервоара и при положение на контактня ключ стартер-спира,а при връщане в позиция на контакт-отново тръгва.Това нормално ли е?Автомобила е:525тдс от 1998г;двигател 2,5;147к.с.

Помпата знам ,че е за смяна-поръчах си я и сега изчаквам за новата.Някои може ли да ми помогне с ел.сxема та да ми светне,какво ставо с това чудо...


Помпата знам ,че е за смяна-поръчах си я и сега изчаквам за новата.Някои може ли да ми помогне с ел.сxема та да ми светне,какво ставо с това чудо...

Последна промяна vesoiskrata на 24 Апр 2012, 20:12, променена общо 1 път
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с помпата в резервоара
Нормално е колега. Така работи, подкачва и спира. Ама ако имаш проблем с нея, значи е за смяна.
п.п. ТДС-а е 143 коня освен ако не си го чипнал и замерил на дино де
п.п. ТДС-а е 143 коня освен ако не си го чипнал и замерил на дино де


- Toni E36
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 18.05.2012
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-E39; Yamaha R6 /06
Re: Проблем с помпата в резервоара
Колега при смяната внимавай как вадиш поплавака много капризно животно и след интервенция в резервоара понякога дава ядове!! За помпата има работно време от порядака на 45/50секунди не се притеснявай от режима и на работа.
0895600722
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Проблем с помпата в резервоара
И не се опитвай да я сменяш при пълен резервоар 

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с помпата в резервоара
Трябва да работи по същия начин
Заслушай се, когато даваш контакт и ще я чуеш!


- Toni E36
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 18.05.2012
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-E39; Yamaha R6 /06
- СТАЛИН
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 10.06.2011
- Местоположение: Sofia East side...
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: М - БОЛИ М - СЪРБИ!!!
Re: Проблем с помпата в резервоара
а бе колеги ,
тея помпи при нашите хубавици (е39) много капризни бе
.....аз смених тая в резервоара преди няколко месеца и тази под шофьорската седалка и пак имам проблеми : от време на време компа ми изписва "FUEL INJECT SISTEM" и немога да разбера кво аджаба става. веднъж ми горя бушон, веднъж падна под 15л и пак го изписа, гасне и немое да запали.
едно приятелче каза че тази под шофьорската седалка има достатъчно дебит да дърпа от резервоара директно (ако е пълен) и че тази в резервоара играе роля да прехвърля от единия в другия като паднело нивото под 15л, с иреч че може да си караш и без да ти работи особено добре но трябва да внимаваш за това нивото да не пада под 15-ка......Вярно ли е това ???? Питам защото явно ще ми предстои смяна и на двете помпи понеже в бързината сложих някакви болклукчиви помпи и се чудя коя е по-важната, коя да сменя по-напред без да ми остава колата на пътя? и последно БОШ или Пиерсбург а и ако ме ориентирате и за цена ще съм страшно благодарен
тея помпи при нашите хубавици (е39) много капризни бе

едно приятелче каза че тази под шофьорската седалка има достатъчно дебит да дърпа от резервоара директно (ако е пълен) и че тази в резервоара играе роля да прехвърля от единия в другия като паднело нивото под 15л, с иреч че може да си караш и без да ти работи особено добре но трябва да внимаваш за това нивото да не пада под 15-ка......Вярно ли е това ???? Питам защото явно ще ми предстои смяна и на двете помпи понеже в бързината сложих някакви болклукчиви помпи и се чудя коя е по-важната, коя да сменя по-напред без да ми остава колата на пътя? и последно БОШ или Пиерсбург а и ако ме ориентирате и за цена ще съм страшно благодарен
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Проблем с помпата в резервоара
Pierburg в резервоара - 260лв. а тази под седалката 410лв.
Re: Проблем с помпата в резервоара
Един познат на неговата ми каза, че и той имал постоянни проблеми с тоя резервоар и сменил цялата система вътре в резервоара, както и почистването му (не знам точно от какво се състои - маркучета, тръби и т.н.) и от тогава не е пипал нищо там. Цялата работа му излезнала ~200лева. Ако някои по запознат реши да сподели в какво се състои цялата интервенция ще бъде доста полезно за наистина така иначе капризните помпи 

enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- СТАЛИН
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 10.06.2011
- Местоположение: Sofia East side...
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: М - БОЛИ М - СЪРБИ!!!
Re: Проблем с помпата в резервоара
Ilko Ivanov написа:Pierburg в резервоара - 260лв. а тази под седалката 410лв.
а бе колеги, много странна тая работа:
тази сутрин пак ми направи проблем колата а ситуацията беше следната:
карам си аз гориво около 20-тина литра изведнъж "МйяУУУ" и FUEL INJECT SYSTEM...... "Бах Ма*а Му".!!!
започнаха старите филми от рода на Е, ся па какво се случи??? По принцип знам че може да изгасне ако горивото е под 15л. този път обаче не беше и отивам аз до близката бензиностанция сипвам още една 10-ка в литри стрелката стигна 30л и колата запали....
Ся се чудя от помпата ли е от въздух в системата ли е незнам??? Преди ми е гаснала - веднъж падна под 15л, ама сега си имах достатъчно гориво...
Някой някакви съвети???
и още един въпрос:
Звъняхме днес на една фирма от която нашата фирма ползва отстъпки и бла бла бла, та викам чекай да провериме а хората ми викат (което ме учуди страшно много та чак немога да повярвам)
ИМАМЕ 2БР пиербург
едната 245 клиентска цена а другата 394
аз им викам : е ква е разликата че цената е толкова дебела за втората, а те: "ми различен дебит"
е как пиербург ше правят за едно и също нещо 2 помпи? имали такъв филм? дали не се бъркат нещо от магазина с тази помпа дет ми е под гъза? Номера ли обърках ......а ве зае*и!!!
ПОЛУДЯВАМ ЛИ.....
и аз съм чувал че помпата е около 240-260лв ама 400 - ае нема нужда нали.....не мерси
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Проблем с помпата в резервоара
Сигурен ли си , че кошницата с помпата и поплавъка са добре легнали на дъното ? Имах сходен проблем и като я отворих втори път да търся отново причината , видях че не си беше на мястото...значи капака трябва да си легне на резервоара без никакво усилие с леко въртеливо движение и тогава стягаш гривната
- СТАЛИН
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 10.06.2011
- Местоположение: Sofia East side...
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: М - БОЛИ М - СЪРБИ!!!
Re: Проблем с помпата в резервоара
nightdriver написа:Сигурен ли си , че кошницата с помпата и поплавъка са добре легнали на дъното ? Имах сходен проблем и като я отворих втори път да търся отново причината , видях че не си беше на мястото...значи капака трябва да си легне на резервоара без никакво усилие с леко въртеливо движение и тогава стягаш гривната
да ти кажем честно вчера отваряхме отзад да надникнем и се оказа че помпата не работи нит смучи нит вибрира нит нищо, седи си там така за украса, където и да е легнала в случая е се тая . Явно цялото напрежение отива при тази под мен и за това като се натовари повечко ми се случва тоя филм....

сега основния въпрос е : има ли 2 модела на пиербург за един и същи модел кола и ако е така коя е моята помпа?
а другия е : как така си карам ако наистина тая в резервоара е сдала багажа?
и другото което искам да попитам е: коя е попмата за първоначално вграждане която Гюнтер е сложил още в завода : Siemens VDO или Pierburg
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Проблем с помпата в резервоара
понеже и на мен ми направи номер с 20-25л, си направих труда да отключа менютата... и така, едната част се изпразва, другата си стои пълна -22-23л ми дава... това беше на магистрала, ако е на път със завои, може и по-малко гориво да остане...
тези цени ми звучат абсурдно направо
...
редактирах се, щото само глупости съм писал... помпата е важна, и е за първоначално подаване на гориво към другата... ако не работи, трябва да се смени
тези цени ми звучат абсурдно направо

редактирах се, щото само глупости съм писал... помпата е важна, и е за първоначално подаване на гориво към другата... ако не работи, трябва да се смени

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани