Смяна на двигател на Е46

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 12.10.2006

Смяна на двигател на Е46

Мнение от inferno » 06 Авг 2012, 21:05

Здравейте колеги предстой ми смяна на двигател на е46-та подари много лоши обстоятелства! Искам да взема по голям двигател! Спрял сам се на 2.8 и въпроса ми е : взимам двигател с компа, ЧИПА НА КЛЮЧА също трябва ли да го взема ? Второ генерацията по-дебела ли е на 2.8 от на 2.0 бензин и дали има лесен вариянт да се разпознае каква е кубатурата на двигателя ? Поздрави

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Смяна на двигател на Е46

Мнение от M10 » 06 Авг 2012, 21:48

Вземаш двигатела с компа, чипа на ключа, инсталацията, евс-а към новия двигател - тъй като ECUто което ще вземеш е кодирано към този EWS :)
За генерациите виж каква е разликата във bmwfans или realoem...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1151
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11

Re: Смяна на двигател на Е46

Мнение от Maxmadness » 07 Авг 2012, 11:13

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=249272

По смело с търсачката :winky:
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 24.04.2012
Пол: Мъж

Re: Смяна на двигател на Е46

Мнение от nikocom » 07 Авг 2012, 14:10

Чипа с ключа и компа комплект и генерация от 2.8 от пред до отзад на 20-ската е с две тръби до някъде и след това до отзад е една :yes: .

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook