запитване за 318ис
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- didore
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 4.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 М52B20
- Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор
Дилян Пенчев написа: Взимаш 318ис, олекотяваш маховика, сетъп на валовете, олекотяваш, сваляш окачването със едни яки пружини, слагаш едни амортисьори*, шпер задължително и ще видиш какво е Е30 Пауър
Колко кратко и колко истина

Може и некое чипче да му ръгнеш с една хубава генерацийка и едно хубаво филтърче да диша доста удоволствие доставя

Ма много ме кефи тази кола!!!










- moto_fen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 13.03.2005
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XI
- Мечтае да кара: NISSAN GT-R 35
Я кажете верно за зацепването на валовете , какав е ефкта ако някои е замервал врема преди и след зацепване да сподели , че има тука един компакт м42б18 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
До колкото разбрах от разни другарчета
Има игра с единия от валовете
Зацепва се малко по така от оригиналното и колата става звяр
Али е човека ходете при него

Има игра с единия от валовете

Зацепва се малко по така от оригиналното и колата става звяр

Али е човека ходете при него

- moto_fen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 13.03.2005
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530 XI
- Мечтае да кара: NISSAN GT-R 35
Добре и все пак ако някой е замервал с g-tech или на божурище да каже да имам представа, щото с тва ''колата става звяр'' нищо не разбирам 

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
simpe_man-на да си каже той трябва да знае най добре.
Но доколкото разбрах става агресивна още в ниските и така прдполагам че ще прасне ниски 16-ки на божура
Но доколкото разбрах става агресивна още в ниските и така прдполагам че ще прасне ниски 16-ки на божура

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Абе на Зимпъла ще дава 16.30-40 на божура някъде като знам как вървим с него на ръчка и като знам аз колко давам на божура
А що се отнася до пипането на валовете, със сигурност се бута само единия вал, ама не съм сигурен точно кой от двата

А що се отнася до пипането на валовете, със сигурност се бута само единия вал, ама не съм сигурен точно кой от двата


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Дилян Пенчев написа:Абе на Зимпъла ще дава 16.30-40 на божура някъде като знам как вървим с него на ръчка и като знам аз колко давам на божура![]()
А що се отнася до пипането на валовете, със сигурност се бута само единия вал, ама не съм сигурен точно кой от двата
Диляне я кажи ,какво имаш предвид с тия валове,как така само единия се бута?те двата стандартно са еднакви (252 градуса)?.....Симпъла мерил ли е по Г-тека на бояна?
BMWIKTOR написа:Така си е!Върви М42ката и порязва много![]()
Един съветАко искаш читав вървеж....
*изгисти дюзите ултразвук!
*сетъп на валовете
*честа смяна на въздушен филтър
*смяна на бензинов филтър
*ако е с потопяема помпа я извади и изчисти цедката.....
...И после като се почне едни дрифтове слънца да си е.е и колата!
Успех!
май трябва да ги направя и аз тия неща,да видиме тогава как ще върви бричката

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Завърта се малко вала бре
Сток вала се завърта ама не съм сигурен дали изпускателния или смукателния...нека симпъла да каже и май някви раздвижни колела слагат или това можело ма не съм сигурен 



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- maggkrabar
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 6.07.2003
- Местоположение: София
въртят се и двата вала
на всички двувалки става. обаче печелиш въртящ момент или в ниските, или във високите - едното за сметка на другото. безплатна бира няма
някъде из форумите за беемве трябва да има точни стойности и какъв е резултатът. аз за тойотата съм намерил точните градуси, ама без раздвижни колелца не става.


някъде из форумите за беемве трябва да има точни стойности и какъв е резултатът. аз за тойотата съм намерил точните градуси, ама без раздвижни колелца не става.

Да бе то е ясно 4е няма да литне като бутни6 някой вал те хората са я настроили ве4е zа определен стил на каране вапроса е ако не ти пасва на твоето каране да иzмести6 малко пика...
както и при смяна на дифа или е магистрална кола или дрифт яко....
вапреки 4е нераzбирам как като ги zаварти6 тия валове 6те има реzултат.....тя електрониката си е са6тата отно6ението ваzдух/бенzин е непроменено както и компресията...
Според мен наистина моге да сепремести евентуално малко най високата то4ка на кривата настрани , а не нагоре в смисал по X а не по Y
ХАЙДЕ КАЖЕТЕ НАЙ НАКРАЯ ВРЕМЕ ЗА Е30 318ИС 150к.с. 0-100км/ч и 0-400m симпалеееее кажииииииии.
и аz все имам 4увството 4е другите иески повече варвят
както и при смяна на дифа или е магистрална кола или дрифт яко....
вапреки 4е нераzбирам как като ги zаварти6 тия валове 6те има реzултат.....тя електрониката си е са6тата отно6ението ваzдух/бенzин е непроменено както и компресията...
Според мен наистина моге да сепремести евентуално малко най високата то4ка на кривата настрани , а не нагоре в смисал по X а не по Y

ХАЙДЕ КАЖЕТЕ НАЙ НАКРАЯ ВРЕМЕ ЗА Е30 318ИС 150к.с. 0-100км/ч и 0-400m симпалеееее кажииииииии.
и аz все имам 4увството 4е другите иески повече варвят

Най-мразя да съм прав!!!
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
bravo написа:Да бе то е ясно 4е няма да литне като бутни6 някой вал те хората са я настроили ве4е zа определен стил на каране вапроса е ако не ти пасва на твоето каране да иzмести6 малко пика...
както и при смяна на дифа или е магистрална кола или дрифт яко....
вапреки 4е нераzбирам как като ги zаварти6 тия валове 6те има реzултат.....тя електрониката си е са6тата отно6ението ваzдух/бенzин е непроменено както и компресията...
Според мен наистина моге да сепремести евентуално малко най високата то4ка на кривата настрани , а не нагоре в смисал по X а не по Y![]()
ХАЙДЕ КАЖЕТЕ НАЙ НАКРАЯ ВРЕМЕ ЗА Е30 318ИС 150к.с. 0-100км/ч и 0-400m симпалеееее кажииииииии.
и аz все имам 4увството 4е другите иески повече варвят
мога да ти дам малко инфо по тези въпроси,мерени с Г-тек,сток форма 0-60 мили -8.55с ,400м -16.5 с,с чипс 0-60 мили - 8.21 ,0-400 трябва да е около 16.2-3 (не можах да замеря)
пс: това са за Е36 обаче

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
vld написа:...наскоро имаше тема за термостат и там има линк с адреса на фирмата.
Мда, аз бях виновника за темата. Накратко:
Термостати - от 20 до 50 лв., зависи от модел и година. За оригинални провери цената в Дару, предполагам цената ще е 80-90 камъка.

1.8 литра е чудесен обем. Не мога да разбера, защо продължават да произвеждат 0.5 литрови халби?!
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани