багажника се отваря само с ключа ръчно - РЕШЕН
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
багажника се отваря само с ключа ръчно - РЕШЕН
Здравейте, багажника изведнъж спря да се отваря нито с бутона от ключа, нито от копчето отзад при крушките за номера - отваря се само ръчно с ключа.
Махнах кората и проверих с мултимер, копчето при крушките си работи, като се натисне дава на късо нормално.
Но така или иначе при натискане на копчето за багажника на самия ключ отзад се чуваше моторчето, сега не се чува да сработва, следователно дори да беше от копчето при крушките бравата пак би трябваше да отваря.
Отворих бравата да проверя целия механизъм и всичко вътре изглежда наред. Няма износени зъби, нещо счупено, моторчето изглежда като ново, има хубава смазка навсякъде, на ръка като въртя червяка на моторчето се върти нормално и бравата отваря както трябва. Напрежение има на захранващия кабел, изглежда просто не иска да завърти.
Това, което ми идва на ум е, че може да е изгоряло моторчето, но това ми се струва невъзможно. Нямам представа на кой от изводите му какво се подава за това реших да не си правя експерименти да го тествам. Също нямам представа дали пък не се управлява от другаде с маса и за това въпреки, че имам "+12" на буксата да не сработва. За мен положението е ток да те убие, бензин да те удави, а не ще да пали.
Съвети къде и какво да погледна? Модул някакъв или предпазител не знам къде се намират, нещо друго..
Махнах кората и проверих с мултимер, копчето при крушките си работи, като се натисне дава на късо нормално.
Но така или иначе при натискане на копчето за багажника на самия ключ отзад се чуваше моторчето, сега не се чува да сработва, следователно дори да беше от копчето при крушките бравата пак би трябваше да отваря.
Отворих бравата да проверя целия механизъм и всичко вътре изглежда наред. Няма износени зъби, нещо счупено, моторчето изглежда като ново, има хубава смазка навсякъде, на ръка като въртя червяка на моторчето се върти нормално и бравата отваря както трябва. Напрежение има на захранващия кабел, изглежда просто не иска да завърти.
Това, което ми идва на ум е, че може да е изгоряло моторчето, но това ми се струва невъзможно. Нямам представа на кой от изводите му какво се подава за това реших да не си правя експерименти да го тествам. Също нямам представа дали пък не се управлява от другаде с маса и за това въпреки, че имам "+12" на буксата да не сработва. За мен положението е ток да те убие, бензин да те удави, а не ще да пали.
Съвети къде и какво да погледна? Модул някакъв или предпазител не знам къде се намират, нещо друго..
Последна промяна opex на 05 Авг 2012, 22:45, променена общо 1 път
- stkazakov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Симеоновград, Харманли
- Пол: Мъж
- Кара: e60 535d
- Мечтае да кара: BMW X6M
Re: багажника се отваря само с ключа ръчно
opex написа:Здравейте, багажника изведнъж спря да се отваря нито с бутона от ключа, нито от копчето отзад при крушките за номера - отваря се само ръчно с ключа.
Махнах кората и проверих с мултимер, копчето при крушките си работи, като се натисне дава на късо нормално.
Но така или иначе при натискане на копчето за багажника на самия ключ отзад се чуваше моторчето, сега не се чува да сработва, следователно дори да беше от копчето при крушките бравата пак би трябваше да отваря.
Отворих бравата да проверя целия механизъм и всичко вътре изглежда наред. Няма износени зъби, нещо счупено, моторчето изглежда като ново, има хубава смазка навсякъде, на ръка като въртя червяка на моторчето се върти нормално и бравата отваря както трябва. Напрежение има на захранващия кабел, изглежда просто не иска да завърти.
Това, което ми идва на ум е, че може да е изгоряло моторчето, но това ми се струва невъзможно. Нямам представа на кой от изводите му какво се подава за това реших да не си правя експерименти да го тествам. Също нямам представа дали пък не се управлява от другаде с маса и за това въпреки, че имам "+12" на буксата да не сработва. За мен положението е ток да те убие, бензин да те удави, а не ще да пали.
Съвети къде и какво да погледна? Модул някакъв или предпазител не знам къде се намират, нещо друго..
Здравей колега,
имах подобен проблем или по същият, при мен имаше прекъснати кабели, който отиват към багажника, като отвориш багажника в дясно... Проблема при мен беше същият нито от бутона на багажника, нито от ключа, дори светеше на борда че багажника е отворен. Да не казвам голяма дума, ама на 100% е от там! Самата предпазна гума която е там се обръща малко трудно за да стигнеш до проблемната част, но внимателно не я режи просто я избутай нагоре... Имам тема ако имаш някакви въпроси можеш да ми намериш телефона и ще ти съдействам! Хубава вечер и пиши какво се е случило!
Поздрави!
Оригинални масла BMW, CASTROL, MOTUL, TOTAL, BARDAHL, ELF, GM, REPSOL и т.н.
Имаме налични много голяма гама автомобилни части на супер атрактивни цени, съединители, спирачна система, ходова част, филтри и т.н.
Безплатна доставка на масло и филтри!!!
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=293316
[u]http://autokazakov.bg
0894042727, 0898972222, 0883436333
skype: stkazakov
https://www.facebook.com/Autokazakov
Имаме налични много голяма гама автомобилни части на супер атрактивни цени, съединители, спирачна система, ходова част, филтри и т.н.
Безплатна доставка на масло и филтри!!!
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=293316
[u]http://autokazakov.bg
0894042727, 0898972222, 0883436333
skype: stkazakov
https://www.facebook.com/Autokazakov
- milen4o_9305
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 15.11.2008
- Местоположение: ВРАЦА
- Кара: на ребро
- Мечтае да кара: М3 touring
Re: багажника се отваря само с ключа ръчно
stkazakov написа:opex написа:Здравейте, багажника изведнъж спря да се отваря нито с бутона от ключа, нито от копчето отзад при крушките за номера - отваря се само ръчно с ключа.
Махнах кората и проверих с мултимер, копчето при крушките си работи, като се натисне дава на късо нормално.
Но така или иначе при натискане на копчето за багажника на самия ключ отзад се чуваше моторчето, сега не се чува да сработва, следователно дори да беше от копчето при крушките бравата пак би трябваше да отваря.
Отворих бравата да проверя целия механизъм и всичко вътре изглежда наред. Няма износени зъби, нещо счупено, моторчето изглежда като ново, има хубава смазка навсякъде, на ръка като въртя червяка на моторчето се върти нормално и бравата отваря както трябва. Напрежение има на захранващия кабел, изглежда просто не иска да завърти.
Това, което ми идва на ум е, че може да е изгоряло моторчето, но това ми се струва невъзможно. Нямам представа на кой от изводите му какво се подава за това реших да не си правя експерименти да го тествам. Също нямам представа дали пък не се управлява от другаде с маса и за това въпреки, че имам "+12" на буксата да не сработва. За мен положението е ток да те убие, бензин да те удави, а не ще да пали.
Съвети къде и какво да погледна? Модул някакъв или предпазител не знам къде се намират, нещо друго..
Здравей колега,
имах подобен проблем или по същият, при мен имаше прекъснати кабели, който отиват към багажника, като отвориш багажника в дясно... Проблема при мен беше същият нито от бутона на багажника, нито от ключа, дори светеше на борда че багажника е отворен. Да не казвам голяма дума, ама на 100% е от там! Самата предпазна гума която е там се обръща малко трудно за да стигнеш до проблемната част, но внимателно не я режи просто я избутай нагоре... Имам тема ако имаш някакви въпроси можеш да ми намериш телефона и ще ти съдействам! Хубава вечер и пиши какво се е случило!
Поздрави!
+1
99.9% е там проблема
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: багажника се отваря само с ключа ръчно
И при мен беше така преди време - направо 100% си е от прекъснат кабел в гофрето от купето към багажника.
Si non confectus, non reficiat.
- stkazakov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Симеоновград, Харманли
- Пол: Мъж
- Кара: e60 535d
- Мечтае да кара: BMW X6M
Re: багажника се отваря само с ключа ръчно
Zagy написа:И при мен беше така преди време - направо 100% си е от прекъснат кабел в гофрето от купето към багажника.
Дано да е от там... че за колегата да е малък дявол.. Колега сподели къде е бил проблема! Желая ти успех с разрешаването на проблема!
Оригинални масла BMW, CASTROL, MOTUL, TOTAL, BARDAHL, ELF, GM, REPSOL и т.н.
Имаме налични много голяма гама автомобилни части на супер атрактивни цени, съединители, спирачна система, ходова част, филтри и т.н.
Безплатна доставка на масло и филтри!!!
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=293316
[u]http://autokazakov.bg
0894042727, 0898972222, 0883436333
skype: stkazakov
https://www.facebook.com/Autokazakov
Имаме налични много голяма гама автомобилни части на супер атрактивни цени, съединители, спирачна система, ходова част, филтри и т.н.
Безплатна доставка на масло и филтри!!!
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=293316
[u]http://autokazakov.bg
0894042727, 0898972222, 0883436333
skype: stkazakov
https://www.facebook.com/Autokazakov
Re: багажника се отваря само с ключа ръчно
Здравейте, видях отговорите и благодаря много. Не исках да пиша излишно, защото мислех, че днес ще го погледна и да пиша веднага след това, но явно няма да е и утре. Като го погледна ще напиша тук ако това е бил проблема действително (дано), ако не ще го мислим още 

Re: багажника се отваря само с ключа ръчно
Здравейте, точно това се оказа проблема +една допълнителна значителна подробност.
Когато дръпнах маншона и снопа кабели 3 от проводниците бяха тотално прекъснати, 2 бяха на път и още 4-5 със скъсана изолация от прегъването и леко оголено жило.
Явно заради това е светела от време на време и крушката за задна.
Съединих всички проводници, но бравата пак не сработваше. Проверих всички предпазители и кабели, но не.
След пълна проверка на всичко останало отворих бравата и докато подавах сигнал за отваряне с ключа въртях полека червяка и доста рядко като че ли от време на време моторчето трепваше.
Извадих моторчето и с медни телчета му подадох директно напрежение от клемите на акумулатора - след помощ с пръсти моторчето тръгна, но лесно можеше да се спре, след което не тръгва, а докато се спира откъм четките светеше.
Понеже като малък бях разглобявал такива моторчета от този тип, от колички с дистанционно на по 1,5v, реших да го отворя.
Четките бяха наред. Те контактуват с намотките на ротора чрез 3 пластинки през 120 градуса. Но явно някой от прекъснатите проводници е контактувал и е подавано постоянно напрежение на моторчето. В следствие на това едната намотка от нагряването си личеше, че си е променила цвета, но е здрава. По-голямата беля е, че от нагряването 3-те контактуващи пластини са поразтопили пластмасовото "рингче", на което са залепени и ги отделя от оста и са се разместили леко, като са "изстискали" и малко разтопена пластмаса между тях. Поне бяха все още в кръг горе-долу. Почистих всичко, изстъргах пластмасата и лъснах пластините. Четките също натегнах леко така, че да се допират добре една в друга. При сглобяването им помогнах да се раздалечат около оста към пластините. Сглобяване по обратния ред и пак тест на акумулатора - върти здраво. Сглобяване на бравата - работи като нова както от ключа, така и от бутона над номера.
Благодаря за помощта
Когато дръпнах маншона и снопа кабели 3 от проводниците бяха тотално прекъснати, 2 бяха на път и още 4-5 със скъсана изолация от прегъването и леко оголено жило.
Явно заради това е светела от време на време и крушката за задна.
Съединих всички проводници, но бравата пак не сработваше. Проверих всички предпазители и кабели, но не.
След пълна проверка на всичко останало отворих бравата и докато подавах сигнал за отваряне с ключа въртях полека червяка и доста рядко като че ли от време на време моторчето трепваше.
Извадих моторчето и с медни телчета му подадох директно напрежение от клемите на акумулатора - след помощ с пръсти моторчето тръгна, но лесно можеше да се спре, след което не тръгва, а докато се спира откъм четките светеше.
Понеже като малък бях разглобявал такива моторчета от този тип, от колички с дистанционно на по 1,5v, реших да го отворя.
Четките бяха наред. Те контактуват с намотките на ротора чрез 3 пластинки през 120 градуса. Но явно някой от прекъснатите проводници е контактувал и е подавано постоянно напрежение на моторчето. В следствие на това едната намотка от нагряването си личеше, че си е променила цвета, но е здрава. По-голямата беля е, че от нагряването 3-те контактуващи пластини са поразтопили пластмасовото "рингче", на което са залепени и ги отделя от оста и са се разместили леко, като са "изстискали" и малко разтопена пластмаса между тях. Поне бяха все още в кръг горе-долу. Почистих всичко, изстъргах пластмасата и лъснах пластините. Четките също натегнах леко така, че да се допират добре една в друга. При сглобяването им помогнах да се раздалечат около оста към пластините. Сглобяване по обратния ред и пак тест на акумулатора - върти здраво. Сглобяване на бравата - работи като нова както от ключа, така и от бутона над номера.
Благодаря за помощта

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани