Въпрос за плюса на компресора за климатика на е30

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 4.12.2003
Местоположение: BG,Sofia
Пол: Мъж
Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
Мечтае да кара: е30 м3
Детайли за колата: e30 sedan m44b19

Re: Въпрос за плюса на компресора за климатика на е30

Мнение от Rumburak » 30 Юли 2012, 19:20

GEORGIEV написа:
Rumburak написа:
deyan-enchev написа:Хареса ми как леко втъкна ... "чисто новия компресор", Ники добре дошъл в 21 век :mhihi: дано настинеш

Днес ще напълним с фреонче системата с Илийката. :yes:
Интересното е, че си мисля, че се включва само 2-ра степен на перката... а по-лошото е, че ми гърми често бушона за нея.. :paranoid: :help:

човеко размени си кабелите ,захранващите както са по схемата,нали ти писах че си ги разменил ,черно/ син и черно /зелен
сега в момента климатика ти пуска първа степен през бушона за първа степен ,НО ти си вързал втората там на перката и така се получава ;)
кой бушон гори 3 или 18

Аз ги размених още като ми писа ти. :yes: :winky:
Наляхме фреон - О БОЖЕ - СТУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУД :!: :!: :!: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :have one: :bchug: :guitarist: :drink: :driving:
Интересното е, че Evaporator Temperatue Regulator-a дето ми е в краката, цъка през няколко секунди - изключва компресора, след няколко секунди пак го включва и така си цикли, явно си постига температурата и го гаси. Май бачка а? :mhihi: :mhihi: :mhihi:
За първи път в жегата си карах на 4 вдигнати прозореца :!: :owned: :чрд:
Кефа е несравним и го пожелавам на всекиму!
Още веднъж - ОГРОМНИ БЛАГОДАРНОСТИ НА ВСИЧКИ ОТЗОВАЛИ СЕ И НАЙ-ВЕЧЕ НА GEORGIEV И НА ИЛИЙКАТА :!: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown:
Изображение
Дилян Пенчев написа:
Se7ven написа:А Шпера вдига ли разхода?

Не вдига разхода и няма логично обяснение да го вдига освен че като имаш шпер повече се юркаш на най-десния педал :mhihi:

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: Въпрос за плюса на компресора за климатика на е30

Мнение от GEORGIEV » 30 Юли 2012, 19:24

модула в краката точно така трябва да е ,питата си достига градуси и изключва компресора...и т.н. ако не изключва не е добре ,така че споко ;)

а за перката може да си сложил кабела с диода,(през който климата командва перката )...може да си го сложил на релето за бърза степен и затва ти я пуска бързата ,прегледай ги там нещата ,че да може да си ползваш новия резистор по предназначение :yes: :D
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 4.12.2003
Местоположение: BG,Sofia
Пол: Мъж
Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
Мечтае да кара: е30 м3
Детайли за колата: e30 sedan m44b19

Re: Въпрос за плюса на компресора за климатика на е30

Мнение от Rumburak » 30 Юли 2012, 19:55

GEORGIEV написа:модула в краката точно така трябва да е ,питата си достига градуси и изключва компресора...и т.н. ако не изключва не е добре ,така че споко ;)

а за перката може да си сложил кабела с диода,(през който климата командва перката )...може да си го сложил на релето за бърза степен и затва ти я пуска бързата ,прегледай ги там нещата ,че да може да си ползваш новия резистор по предназначение :yes: :D

Кабела с диода отива на 86 краче на реле к1.... :conf:
Изображение
Дилян Пенчев написа:
Se7ven написа:А Шпера вдига ли разхода?

Не вдига разхода и няма логично обяснение да го вдига освен че като имаш шпер повече се юркаш на най-десния педал :mhihi:

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: Въпрос за плюса на компресора за климатика на е30

Мнение от GEORGIEV » 30 Юли 2012, 20:27

а след това от реле К1 черен/зелен ли тръгва към перката,да няма разменени кабели на буксата тройната преди перката.... :roll:
просто няма как кабела с диода да е на реле к1 което е за бавната,после от там да отива на кабела с резистора на перката и перката да се пуска на бързата ;)
поздравления за карането на вдигнати стъкла :mhihi: и полекичка да не ти се схване врата :winky:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 4.12.2003
Местоположение: BG,Sofia
Пол: Мъж
Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
Мечтае да кара: е30 м3
Детайли за колата: e30 sedan m44b19

Re: Въпрос за плюса на компресора за климатика на е30

Мнение от Rumburak » 30 Юли 2012, 20:32

GEORGIEV написа:а след това от реле К1 черен/зелен ли тръгва към перката,да няма разменени кабели на буксата тройната преди перката.... :roll:
просто няма как кабела с диода да е на реле к1 което е за бавната,после от там да отива на кабела с резистора на перката и перката да се пуска на бързата ;)
поздравления за карането на вдигнати стъкла :mhihi: и полекичка да не ти се схване врата :winky:

Реших да седна да хапна нещо, та после ще проверя да не би да съм вързал кабела за втората степен към диода, да...
Иначе майче вече съм със схванат врат, стоях половин час в колата, в двора, на място и си слушам цък-цък през няколко секунди(в планината вечер е хладно и за нула време достига студа и изключва умният той мамин сладък) :mhihi: :mhihi: :mhihi: :owned:
Изображение
Дилян Пенчев написа:
Se7ven написа:А Шпера вдига ли разхода?

Не вдига разхода и няма логично обяснение да го вдига освен че като имаш шпер повече се юркаш на най-десния педал :mhihi:

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: Въпрос за плюса на компресора за климатика на е30

Мнение от GEORGIEV » 30 Юли 2012, 20:39

с включена циркулация изключва още по бързо....... :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 4.12.2003
Местоположение: BG,Sofia
Пол: Мъж
Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
Мечтае да кара: е30 м3
Детайли за колата: e30 sedan m44b19

Re: Въпрос за плюса на компресора за климатика на е30

Мнение от Rumburak » 30 Юли 2012, 21:15

GEORGIEV написа:с включена циркулация изключва още по бързо....... :mhihi:

усетих,... :mhihi:
Проверих жиците, от к1 86 краче отива черна двойна жица -> 1 към диода и 1 към черен тънък кабел към инсталацията напред.
От К6 излиза кафяво-черна тънка към инсталацията напред.
:paranoid:
Изображение
Дилян Пенчев написа:
Se7ven написа:А Шпера вдига ли разхода?

Не вдига разхода и няма логично обяснение да го вдига освен че като имаш шпер повече се юркаш на най-десния педал :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 12.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Въпрос за плюса на компресора за климатика на е30

Мнение от IPI78 » 02 Авг 2012, 21:52

ЕЕЕ Ники ти да не хвана ангина че така изчезна?Кво става бачка не бачка тоя климатик,имали разлика с повечето фреон?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 4.12.2003
Местоположение: BG,Sofia
Пол: Мъж
Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
Мечтае да кара: е30 м3
Детайли за колата: e30 sedan m44b19

Re: Въпрос за плюса на компресора за климатика на е30

Мнение от Rumburak » 03 Авг 2012, 9:56

IPI78 написа:ЕЕЕ Ники ти да не хвана ангина че така изчезна?Кво става бачка не бачка тоя климатик,имали разлика с повечето фреон?

Почнах да подсмърчам вече :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Иначе вътре направо сняг на парцали вали :!: :yes: :bowdown: :bowdown: :bowdown:
П.П.: Все още се чудя на 2-ра степен ли ми бачка перката :paranoid:
Изображение
Дилян Пенчев написа:
Se7ven написа:А Шпера вдига ли разхода?

Не вдига разхода и няма логично обяснение да го вдига освен че като имаш шпер повече се юркаш на най-десния педал :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Въпрос за плюса на компресора за климатика на е30

Мнение от deyan-enchev » 03 Авг 2012, 14:15

Приятно ми е когато хора със знания и обич към марката пак пишат по форума.
Само да си сменят какво карат в профила, че не е вярно :yes:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook