Въпрос за DSC+Ръчна спирачка лампи?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- JOTTO_DEL
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: на вода!
- Мечтае да кара: Airbus A380! :)
Въпрос за DSC+Ръчна спирачка лампи?
Колеги можете ли да ми кажите защо като задържа копчето за изкл. на DSC-то (около 8сек.) светват 2 лампички на таблото, първо тази на блокажа и после лампата на ръчната обаче в жълто? Иначе нормално като си натисна DSC бутона си светва само тази лампа, че е вкл/изкл. , обаче ако го задържа повечко светва и лампата за ръчната в жълто?
Какво се изкл. освен блокажа със светването на тази лампа на ръчната?

- BoqnZubarev
- Левскарче
-
- Мнения: 489
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 02` E46 320d
- Детайли за колата: Баничарка
Re: Въпрос за DSC+Ръчна спирачка лампи?
При еднократно натискане, демек като ти светне символа между километража и обортомера, DSC-то ти не е напълно изключено. Вече като задържи продължително и ти светне и ръчната в жълто си с тотално изключено DSC
ПП: DSC не означава блокаж
ПП: DSC не означава блокаж





- JOTTO_DEL
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: на вода!
- Мечтае да кара: Airbus A380! :)
Re: Въпрос за DSC+Ръчна спирачка лампи?
BoqnZubarev написа:При еднократно натискане, демек като ти светне символа между километража и обортомера, DSC-то ти не е напълно изключено. Вече като задържи продължително и ти светне и ръчната в жълто си с тотално изключено DSC
ПП: DSC не означава блокаж
Мерси за инфото колега.


Обаче каква е разликата между 2-та вида изключване, какво прави на степен 1 и на 2-ра степен иключването?
- BoqnZubarev
- Левскарче
-
- Мнения: 489
- Регистриран на: 17.01.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 02` E46 320d
- Детайли за колата: Баничарка
Re: Въпрос за DSC+Ръчна спирачка лампи?
Ами при еднократно натискане се премахва DSC-то, но Тракшън контрола си остава активен. Вече като ти светнат и двете лампи и тракшъна ти е премахнат и почваш да караш с вратите 





- JOTTO_DEL
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: на вода!
- Мечтае да кара: Airbus A380! :)
Re: Въпрос за DSC+Ръчна спирачка лампи?
BoqnZubarev написа:Ами при еднократно натискане се премахва DSC-то, но Тракшън контрола си остава активен. Вече като ти светнат и двете лампи и тракшъна ти е премахнат и почваш да караш с вратите


- Ivakis Solo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 4.08.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 320D
- Мечтае да кара: Ford Mustang GT500 Shelby 1969
Re: Въпрос за DSC+Ръчна спирачка лампи?
Преди доста време четох тук във форума за разликата в работата на ASC и DSC. А именно ASC работи с един режим на работа - когато е нужно връща газта за да предотврати поднасяне. При DSC режимите са два - едновременно подава газ към някое от колелетата и натиска спирачка на друго(в зависимост от нуждите) за да предотврати поднасянето. Когато DSC е в полу-изключен един от тези режими се спира мисля, че е подаването на газ, но не съм 100% сигурен. Някой от по-компетентните да се намеси и да обясни точно кое как е. 


- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Въпрос за DSC+Ръчна спирачка лампи?
И АСЦ удря спирачка. Ето малко инфо за двете системи и разликите между тях:
ASC - Автоматичн контрол на стабилността
За автоматично управление на стабилността при неравни или хлъзгави пътни настилки. ASC системата гарантира, че винаги може да се ускори от всеки завой, безопасно и с максимална теглителна сила.
ASC е елемент на DSC (Динамичен контрол на стабилността), но съществува и като отделна система. Целта на системата ASC е да предотврати загубата на сцепление на задвижващите колела при ускоряване в завой или друга критична ситуация. Когато едно задвижващо колело е с добро сцепление, но другото е на хлъзгав участък от пътя, на колелото с по-малко сцепление се подава спирачно усилие, докато не получи добро сцепление с пътната настилка. Ако и двете колела загубят добро сцепление, системата за управление на двигателя също се намесва и намалява мощността, което значително намалява опастността от приплъзване на задницата на автомобила. Целият процес трае милисекунди. Така ASC бързо връща стабилността и възстановява сцеплението. Водачите, които желаят да получат приплъзване могат да изключат ASC.
При натискане на бутона ASC и светване на лампата системата е изключена.
DSC - Динамичен контрол на стабилността
Допринася за безопасното управление на автомобила, чрез улеснен контрол, дори и при неблагоприятни условия на шофиране или хлъзгави настилки.
DSC е ядрото на системите за контрол в автомобилите BMW. Тя осигурява възможно най-високо ново на стабилност при шофиране и това осигурява добро сцепление на всички колела. Тя е в състояние да открие първите признаци на поднасяне и помага на автомобила да запази треакторията на движение, дори и ако колелата са с различно сцепление с настилката. Многото сензори следят постоянно движението на автомобила. Информацията се събира от сензорите за оборотите на колелата, ъгъла на завиване, странични сили, степента на завъртане около вертиканата ос на автомобила. Системата разполага със стандартен модел и сравнява постъпващата информация от волана и газта, ако разликата е твърде голяма между модела и състоянието на автомобила в момента, DSC се намесва за да увеличи стабилността. Използват се системите за управление на двигателя и спирачната система. Намаляване или увеличаване на мощността на двигателя или спирачно усилие към некое или няколко колела за подобряване на стабилността.
Ето и източника:
http://www.bmw.com/com/en/insights/tech ... ntrol.html
ASC - Автоматичн контрол на стабилността
За автоматично управление на стабилността при неравни или хлъзгави пътни настилки. ASC системата гарантира, че винаги може да се ускори от всеки завой, безопасно и с максимална теглителна сила.
ASC е елемент на DSC (Динамичен контрол на стабилността), но съществува и като отделна система. Целта на системата ASC е да предотврати загубата на сцепление на задвижващите колела при ускоряване в завой или друга критична ситуация. Когато едно задвижващо колело е с добро сцепление, но другото е на хлъзгав участък от пътя, на колелото с по-малко сцепление се подава спирачно усилие, докато не получи добро сцепление с пътната настилка. Ако и двете колела загубят добро сцепление, системата за управление на двигателя също се намесва и намалява мощността, което значително намалява опастността от приплъзване на задницата на автомобила. Целият процес трае милисекунди. Така ASC бързо връща стабилността и възстановява сцеплението. Водачите, които желаят да получат приплъзване могат да изключат ASC.
При натискане на бутона ASC и светване на лампата системата е изключена.
DSC - Динамичен контрол на стабилността
Допринася за безопасното управление на автомобила, чрез улеснен контрол, дори и при неблагоприятни условия на шофиране или хлъзгави настилки.
DSC е ядрото на системите за контрол в автомобилите BMW. Тя осигурява възможно най-високо ново на стабилност при шофиране и това осигурява добро сцепление на всички колела. Тя е в състояние да открие първите признаци на поднасяне и помага на автомобила да запази треакторията на движение, дори и ако колелата са с различно сцепление с настилката. Многото сензори следят постоянно движението на автомобила. Информацията се събира от сензорите за оборотите на колелата, ъгъла на завиване, странични сили, степента на завъртане около вертиканата ос на автомобила. Системата разполага със стандартен модел и сравнява постъпващата информация от волана и газта, ако разликата е твърде голяма между модела и състоянието на автомобила в момента, DSC се намесва за да увеличи стабилността. Използват се системите за управление на двигателя и спирачната система. Намаляване или увеличаване на мощността на двигателя или спирачно усилие към некое или няколко колела за подобряване на стабилността.
Ето и източника:
http://www.bmw.com/com/en/insights/tech ... ntrol.html

- stkazakov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Симеоновград, Харманли
- Пол: Мъж
- Кара: e60 535d
- Мечтае да кара: BMW X6M
Re: Въпрос за DSC+Ръчна спирачка лампи?
Много полезна информация! Браво колеги!
Оригинални масла BMW, CASTROL, MOTUL, TOTAL, BARDAHL, ELF, GM, REPSOL и т.н.
Имаме налични много голяма гама автомобилни части на супер атрактивни цени, съединители, спирачна система, ходова част, филтри и т.н.
Безплатна доставка на масло и филтри!!!
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=293316
[u]http://autokazakov.bg
0894042727, 0898972222, 0883436333
skype: stkazakov
https://www.facebook.com/Autokazakov
Имаме налични много голяма гама автомобилни части на супер атрактивни цени, съединители, спирачна система, ходова част, филтри и т.н.
Безплатна доставка на масло и филтри!!!
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=293316
[u]http://autokazakov.bg
0894042727, 0898972222, 0883436333
skype: stkazakov
https://www.facebook.com/Autokazakov
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Въпрос за DSC+Ръчна спирачка лампи?
stkazakov написа:Много полезна информация! Браво колеги!
Имаше и тема за 2-те...като може да се добави към горното още един два факта....
За АСЦ на фейсовите модели - има разлика с АСЦ на преди,да кажем,че са ASC + Т и ASC ...
Какво имам предвид при първия вариант пак светват и лампата по средата и ръчна в жълто - тогава цялата система е изключена,това се получва при продължително натискане на бутона - тогава нищо не спира нито мотора (подаванаето на гориво) и колелата...
При ДСЦ ако свети само лампата,тракшън контрола е изключен,но датчика за следене ъгъла на завиване на предните колела е активен и системата се намесва при загуба на сцепление на предните колела и набива АБС-а обратно на посоката на плъзгане...при светване и на 2-те лампи нищо не спомага за сигурността на колата
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани