Проблем - 530d
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Проблем - 530d
а налягането в рейла как е?????
- Ivo Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 4.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 5er-Reihe
Re: Проблем - 530d
Налягането в рейла е 350 бара
- goguma
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 27.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: '09 E92 N47; '08 E60 N53B30
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: RIP E39 2010-2019 :(
Re: Проблем - 530d
xcalibur написа:Налягането в рейла е 350 бара
Нямам особени познания в областта на дизелите, обаче при 530д не трябва ли налягането в рейла да е между 1600 и 2000 бара? 350 бара май са доста малко, да не е заминала помпата за високо налягане?

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Проблем - 530d
xcalibur написа:Налягането в рейла е 350 бара
това на обороти ли...?
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Проблем - 530d
LUCIFER'S написа:xcalibur написа:Налягането в рейла е 350 бара
това на обороти ли...?
Ако е на обороти е добре.
Форсирана (2500-3000)стига до 550,но не знам колегата да ли може(иска) да я форсира с този 2ри цилиндър
Иска ми се да да пише,че само е поразместил буксата на рейла и се е оправила

- Ivo Georgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 4.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 5er-Reihe
Re: Проблем - 530d
да, тези стойности са на празен ход. Moмчето замина с друга кола и като се върне ще я мъчим отново.
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани