Климатроник .. проблем ?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Achkata_ci
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 18.07.2011
- Местоположение: Плевен , Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530XI
- Мечтае да кара: M5 f10
Re: Климатроник .. проблем ?
Добре , а защо вчера като го пуснах даже не се чу онзи звук дето съска... нямаше промяна в духането от вентилатора , а само ми измени леко оборотите 

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Климатроник .. проблем ?
Achkata_ci написа:Добре , а защо вчера като го пуснах даже не се чу онзи звук дето съска... нямаше промяна в духането от вентилатора , а само ми измени леко оборотите
Изпуснал е напълно вече или просто сега е по студено т.е не 40 градуса а 30 и налягането е малко по ниско и затова вече не се включва компресора.
Колега отиди да ти проверят как е фреона и дали има пропуски в системата.
- Achkata_ci
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 18.07.2011
- Местоположение: Плевен , Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530XI
- Мечтае да кара: M5 f10
Re: Климатроник .. проблем ?
напълних го преди 1 седмица догоре
- AUDI-6EFFFFFFFA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 46/320d
- Мечтае да кара: самолет
Re: Климатроник .. проблем ?
oci написа:AUDI-6EFFFFFFFA написа:Здравейте, пак щом никой не казва как се ремонтира управлението,сами ще се мъчим 250лв за втора употреба са пари на вятъра при положение че за опелите са както казва един колега по 30 лв.Моя вече работи перфекно брата го запойва днеска некви релета слага обаче перката работила на макс което небило проблем излезе ми 13 лева.Другия вариант бил неква перка от друга кола да сложим пред радиаторите и да се палис цк ключе.Това е .
Да колега, но за опел тази перка нова струва под 200 лв докато твоята перка чисто нова е 740 лв и затова втора ръка е към 250 лв, това с релетата е компромисен вариант и аз не съм съгласен с теб, че няма проблем по скоро това е вариант докато си сложиш перка с работещ модул причините са много първо налягането на системата винаги ще ти е ниско, това за климатика второ тази перка си е сериозен консуматор и при тази работа на макс с релетата винаги ще тегли доста ток от колата и от там зареждането няма да ти е наред, после винаги като се пусне перката натоварва двигателя точно заради посноянните високи обороти.
То затова са го измислили с това модулно управление да може перката в зависимост от нуждите да се пуска или за климатика или за охлаждане на мотора и след това е съм 6 скорости за да може плавно да регулира температурата и налягането на фреона.
Например като караш извън града тогава въздушната струя и тя охлажда и тогава перката работи на 20 процента или на първа или на втора скорост докато при теб и тогава ще е на макс което не е нужно.
Е може би ще кажеш, че тази разлика е около 220лв в пари, но пък затова си си купил БМВ а не Опел нали
Да колега Оци прав си на 100 процента и съм съгласен с тебе,но климатика ми работи перфекно за мен.Сега в тези жеги и градско каране мисля че климатика рядко ще свали на 3 или 4 скорост, ще е на 5 или на 6-та скорост което доближава моя вариант.Другото което все си мисля е че колкото е по охладен радиатора вънка толкова по студено духа вътре,така си мисля аз.Ти си професионалиста ти ще кажеш.Ама ако знаш дай малко яснота за това управление,някаде четох че било с микрочипово управление или нещо такова.Има ли транзистори вътре, нещо да се сменят като на таралежа?
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Климатроник .. проблем ?
AUDI-6EFFFFFFFA написа:oci написа:AUDI-6EFFFFFFFA написа:Здравейте, пак щом никой не казва как се ремонтира управлението,сами ще се мъчим 250лв за втора употреба са пари на вятъра при положение че за опелите са както казва един колега по 30 лв.Моя вече работи перфекно брата го запойва днеска некви релета слага обаче перката работила на макс което небило проблем излезе ми 13 лева.Другия вариант бил неква перка от друга кола да сложим пред радиаторите и да се палис цк ключе.Това е .
Да колега, но за опел тази перка нова струва под 200 лв докато твоята перка чисто нова е 740 лв и затова втора ръка е към 250 лв, това с релетата е компромисен вариант и аз не съм съгласен с теб, че няма проблем по скоро това е вариант докато си сложиш перка с работещ модул причините са много първо налягането на системата винаги ще ти е ниско, това за климатика второ тази перка си е сериозен консуматор и при тази работа на макс с релетата винаги ще тегли доста ток от колата и от там зареждането няма да ти е наред, после винаги като се пусне перката натоварва двигателя точно заради посноянните високи обороти.
То затова са го измислили с това модулно управление да може перката в зависимост от нуждите да се пуска или за климатика или за охлаждане на мотора и след това е съм 6 скорости за да може плавно да регулира температурата и налягането на фреона.
Например като караш извън града тогава въздушната струя и тя охлажда и тогава перката работи на 20 процента или на първа или на втора скорост докато при теб и тогава ще е на макс което не е нужно.
Е може би ще кажеш, че тази разлика е около 220лв в пари, но пък затова си си купил БМВ а не Опел нали
Да колега Оци прав си на 100 процента и съм съгласен с тебе,но климатика ми работи перфекно за мен.Сега в тези жеги и градско каране мисля че климатика рядко ще свали на 3 или 4 скорост, ще е на 5 или на 6-та скорост което доближава моя вариант.Другото което все си мисля е че колкото е по охладен радиатора вънка толкова по студено духа вътре,така си мисля аз.Ти си професионалиста ти ще кажеш.Ама ако знаш дай малко яснота за това управление,някаде четох че било с микрочипово управление или нещо такова.Има ли транзистори вътре, нещо да се сменят като на таралежа?
Мога да ти снимам няколко модулчета да видиш какво представляват, но то е с процесор и силови транзистори аз сменях на две модулчета транзисторите и заработиха, но само на 100 процента и засега още поне аз не съм открил начина за ремонт освен ако не е нещо по елементарно, виж таралежите вече те са ясни правят се, но тези перки се опъват засега


По охладен радиатор не значи, че вътре ще духа по студено то нали си има таблица за изпарението на фреон и по точно за определения фреон при определено налягане се постига съответната температура на изпарение така, че не си прав то затова така е направено системата трябва да работи в точно определени граници иначе перките щяха да са обикновен вентилатор без скорости а на повечето коли е или с две скорости или със модулно управление за повече скорости на вентилатора, то и при домашните климатици е така това си е просто физика.
- Achkata_ci
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 18.07.2011
- Местоположение: Плевен , Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530XI
- Мечтае да кара: M5 f10
Re: Климатроник .. проблем ?
Колеги , тръгнах на малко по-дълаг път и климатроника ми си работи перфектно , влязох в града - пак си работи идеално ? 

- plachkov
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 21.06.2010
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: печка
Re: Климатроник .. проблем ?
Имаш ли някъкъв проблем реално и чистил ли си радиаторите и между тях?Achkata_ci написа:Колеги , тръгнах на малко по-дълаг път и климатроника ми си работи перфектно , влязох в града - пак си работи идеално ?
- Achkata_ci
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 289
- Регистриран на: 18.07.2011
- Местоположение: Плевен , Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530XI
- Мечтае да кара: M5 f10
Re: Климатроник .. проблем ?
Реално ми казаха , че перката неработи и се вдига налягането на фреона , защото нямало какво да охлади системата.. и не сам чистил нищо просто си налях фреон , че беше намалял доста 

- NicKo_8
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d,Peugeot 407SW
- Мечтае да кара: BMW E61
Re: Климатроник .. проблем ?
Здравейте колеги.От днес и аз съм собственик на Е46 320Д.И при мен има проблем с климатика.Когато карах днес колата за да я прибера в Хасково климатика работеше перфектно,но в града започна от време да време да духа топло за няколко секунди и после пак студено и така постоянно.На диагностика излезна някакво реле.Дали причината ще да е в това реле или и аз съм за перка ?
The Power of Dreams!
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Климатроник .. проблем ?
Achkata_ci написа:Реално ми казаха , че перката неработи и се вдига налягането на фреона , защото нямало какво да охлади системата.. и не сам чистил нищо просто си налях фреон , че беше намалял доста
Оправи си перката защото от това вдигане на налягането пак ще ти избие от някъде фреона и може и да ти разхерметизира системата! Познавам няколко човека които си карат така ама хората неслучайно са я сложили тая перка там


Re: Климатроник .. проблем ?
Здравеите колеги виждам че темата се е оформила за перката .Но искам да попитам как да проверя и да отпуша дупката за конденза над скоростната кутия .Преди известно време разглобих всичко отпред да почистя изпаритела защото миришеше на гадно като се спре климата .Сега не мирише но ми се струва че се е задръстила дупката над скоростната кутия дето излиза конденза от известно време не намирам и капка вода под колата и като се спре климата решетките направо се мокрят .Някой ако се е сблъсвал с този проблем ще съм благодарен да сподели как се почиства .
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Климатроник .. проблем ?
320 2.2 написа:Здравеите колеги виждам че темата се е оформила за перката .Но искам да попитам как да проверя и да отпуша дупката за конденза над скоростната кутия .Преди известно време разглобих всичко отпред да почистя изпаритела защото миришеше на гадно като се спре климата .Сега не мирише но ми се струва че се е задръстила дупката над скоростната кутия дето излиза конденза от известно време не намирам и капка вода под колата и като се спре климата решетките направо се мокрят .Някой ако се е сблъсвал с този проблем ще съм благодарен да сподели как се почиства .
Вдигни колата на подемник и с въздух под налягане продухай маркуча за конденза и си готов това е често срещан проблем дори и на доста по нови коли.
Re: Климатроник .. проблем ?
Колега тази сутрин преди да отида на работа я вдигнах и с една свинска опашка ръгнах 2-3 пъти хем да я отпуша и да видя дали има мръсотия като издърпах свинската опашка беше абсолютно чиста .На обяд като се прибрах изчаках малко да видя дали ще капне поне малко пак нямаше вода преди да тръгна ми хрумна да пусна да духа само отсреща и да затворя дупките и да видя дали налягането от вентилатора ще напъне да излезе вода ,само докато затворя дупките и като погледнах отдолу имаше локва помислих че съм я излъгал но вечерта пак нямаше сега съм решил да пробвам както е писал колегата осi с компресор ще разровя със свинска опашка и после с прахосмукачка да видя дали ще излезе нещо защото с въздух и да ръгам мизерията остава вътре .Някои ако може да ми каже как се чисти дъното защото като разглобих отпред се виждаше само лицевата част на изпаритела и таралежа долу в ляво ,отдолу нямам никакъв достъп много ми е интересно какво има да запуши отвора отдолу при условие че като чистих изпаритела бях сложил лиген отдолу да се стича водата мога да кажа че беше чиста аз очаквах да има кал пясък но нямаше нищо .
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Климатроник .. проблем ?
320 2.2 написа:Колега тази сутрин преди да отида на работа я вдигнах и с една свинска опашка ръгнах 2-3 пъти хем да я отпуша и да видя дали има мръсотия като издърпах свинската опашка беше абсолютно чиста .На обяд като се прибрах изчаках малко да видя дали ще капне поне малко пак нямаше вода преди да тръгна ми хрумна да пусна да духа само отсреща и да затворя дупките и да видя дали налягането от вентилатора ще напъне да излезе вода ,само докато затворя дупките и като погледнах отдолу имаше локва помислих че съм я излъгал но вечерта пак нямаше сега съм решил да пробвам както е писал колегата осi с компресор ще разровя със свинска опашка и после с прахосмукачка да видя дали ще излезе нещо защото с въздух и да ръгам мизерията остава вътре .Някои ако може да ми каже как се чисти дъното защото като разглобих отпред се виждаше само лицевата част на изпаритела и таралежа долу в ляво ,отдолу нямам никакъв достъп много ми е интересно какво има да запуши отвора отдолу при условие че като чистих изпаритела бях сложил лиген отдолу да се стича водата мога да кажа че беше чиста аз очаквах да има кал пясък но нямаше нищо .
Ти все пак имай предвид, че за да направи конденз трябва да я покараш колата известно време за 5-10 км може и да не кондензира то си зависи и от температурата колко е по-висока в купето и по продължително каране тогава ще има влага по изпарителя за да се оттече.
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Климатроник .. проблем ?
визуално различват ли се "фейсовите" от "преди фейсовите" перки ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани