2.0 4тири цил

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 24 Юни 2006, 2:00

PARADOX_sf написа:За Дилян. Еми намираш един блок от 325е (2.7литра) и ет ти го следващия ъпгрейд! Нали трябва да има последователност :mhihi:


Бързаш, още не е измъкнал максимума от този мотор :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: по диагонал
Мечтае да кара: E9 CSL
Детайли за колата: 2979 cc

Мнение от Radichev » 24 Юни 2006, 2:03

А намират ли се валове и мотовилки от 2.0 ???
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !

Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 24 Юни 2006, 9:46

PARADOX_sf написа:За Дилян. Еми намираш един блок от 325е (2.7литра) и ет ти го следващия ъпгрейд! Нали трябва да има последователност :mhihi:


Мда... ама не ми трябва блок в същност.... трябва ми колянов вал от 324тд или 524тд и бутала от М20Б27... блока е еднакъв!

А дизеловия колянов вал е кован и издържа на високи обороти и турбиниране щото нормалния на етата не е проектиран да се върти до 6500 оборота и мое да се изкриви/счупи...

Ама такава конверсия е добра при турбиниране щото иначе става дългоходов мотора... е всеки знае какви са предимствата и недостатъците на дългоходовите мотори 8) :P
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 24 Юни 2006, 11:12

При конверсия към 2.7 какво се получава като конски сили и вътяш момент :?:
Иначе като стане дългоходов какви са недостатъците освен по бавното развъртане :?:

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 24 Юни 2006, 13:16

Като коне ставал някъде малко под 200 ама не знам точно! А за въртящ момент не знам :roll:

Обратното - при дъгоходовия много добре се развърта в ниските обороти и кривата на въртящия момент е по права като в ниските обороти е по-висока а във високите обороти бавно и славно пада :roll:
Не съм карал Е30-ка с такъв двигател преработван, но съм виждал и скромното ми мнение е че е доста по бясна от 325-ца... и на усет сигурно ще чупи врата... та може би това за задъхването във високите обороти няма да се усеща щото не се удължава хода много ;)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 24 Юни 2006, 16:51

Проблема идва от това че с по-голям обем иска и малко по-големи фази на вала за високи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

ха

Мнение от BMWPower » 24 Юни 2006, 20:14

То хубаво ама аз изпуснах колата с тоя двигател ,като същевременно изпуснах и М30Б28-то на сону щот му казах че съм си намерил двигател :( ,след това бях в София (днес) и на Део двигателя се оказа много не вред с докумнетите и в крайна сметка аз пак се оказах прецакан и всички ме мислят за КИЛЕШ ,и това всичко от съвети и вайкания ,резултата от цялата работа е че парите се стопиха на 500лв и надежда вече няМААА :evil: ,така че не мисля повече да ви занимавам щот репутацията ми се срина (образно казано)
В момента съм в безизходица и напрао незнам ,ако излезе нещо след време добре ако не не ,
ПС:Благодаря за мненията много ;)
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: ха

Мнение от ///Явор » 24 Юни 2006, 22:57

BMWPower написа:То хубаво ама аз изпуснах колата с тоя двигател ,като същевременно изпуснах и М30Б28-то на сону щот му казах че съм си намерил двигател :( ,след това бях в София (днес) и на Део двигателя се оказа много не вред с докумнетите и в крайна сметка аз пак се оказах прецакан и всички ме мислят за КИЛЕШ ,и това всичко от съвети и вайкания ,резултата от цялата работа е че парите се стопиха на 500лв и надежда вече няМААА :evil: ,така че не мисля повече да ви занимавам щот репутацията ми се срина (образно казано)
В момента съм в безизходица и напрао незнам ,ако излезе нещо след време добре ако не не ,
ПС:Благодаря за мненията много ;)
ей,ламер ;)
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

Re: ха

Мнение от BMWPower » 25 Юни 2006, 0:00

Явор написа:
BMWPower написа:То хубаво ама аз изпуснах колата с тоя двигател ,като същевременно изпуснах и М30Б28-то на сону щот му казах че съм си намерил двигател :( ,след това бях в София (днес) и на Део двигателя се оказа много не вред с докумнетите и в крайна сметка аз пак се оказах прецакан и всички ме мислят за КИЛЕШ ,и това всичко от съвети и вайкания ,резултата от цялата работа е че парите се стопиха на 500лв и надежда вече няМААА :evil: ,така че не мисля повече да ви занимавам щот репутацията ми се срина (образно казано)
В момента съм в безизходица и напрао незнам ,ако излезе нещо след време добре ако не не ,
ПС:Благодаря за мненията много ;)
ей,ламер ;)

Кажи всеимащии ;)
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 7.10.2004

Мнение от stenly » 26 Юни 2006, 10:27

Radichev написа:А намират ли се валове и мотовилки от 2.0 ???


Не ти трябват мотовилки - същите са като на М10В18
Трябва ти колянов вал и бутала (че са по-ниски от тези на М10В18 )

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: по диагонал
Мечтае да кара: E9 CSL
Детайли за колата: 2979 cc

Мнение от Radichev » 28 Юни 2006, 0:53

stenly написа:
Radichev написа:А намират ли се валове и мотовилки от 2.0 ???


Не ти трябват мотовилки - същите са като на М10В18
Трябва ти колянов вал и бутала (че са по-ниски от тези на М10В18 )



зна4и разликата в хода заради вала се компенсира с бутала?? :?:
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

ха

Мнение от BMWPower » 09 Юли 2006, 15:14

stenly написа:
Radichev написа:А намират ли се валове и мотовилки от 2.0 ???


Не ти трябват мотовилки - същите са като на М10В18
Трябва ти колянов вал и бутала (че са по-ниски от тези на М10В18 )

Това значи ли че ако си намеря вал и бутала от М10Б20 може да си прежуля моя блок до М10Б20 ???
Ами биелите? също ли ?
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 09 Юли 2006, 15:22

Абе нищо не се прежулва бе :mhihi: Блока е 1:1 ! Диаметъра на буталата на М10Б18 и М10Б20 е еднакъв
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 10 Юли 2006, 9:59

Дилян Пенчев написа:
PARADOX_sf написа:За Дилян. Еми намираш един блок от 325е (2.7литра) и ет ти го следващия ъпгрейд! Нали трябва да има последователност :mhihi:


Мда... ама не ми трябва блок в същност.... трябва ми колянов вал от 324тд или 524тд и бутала от М20Б27... блока е еднакъв!

А дизеловия колянов вал е кован и издържа на високи обороти и турбиниране щото нормалния на етата не е проектиран да се върти до 6500 оборота и мое да се изкриви/счупи...

Ама такава конверсия е добра при турбиниране щото иначе става дългоходов мотора... е всеки знае какви са предимствата и недостатъците на дългоходовите мотори 8) :P

Не се знае дали само това ще ти трябва, щото при м21д24 мазането на коляно-мотовилковия механизъм е доста по-различно, т.е. казвали са ми, че има канали за маслото и в буталата (а не само до буталния болт), за да ги охлажда. Идеята ми е, парвено ли е такова нещо с колянов вал от м21 и какво става с температурата на двигателя? После, има разлика и в масите на валовете, което има значение.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 10 Юли 2006, 10:07

Дилян Пенчев написа:Като коне ставал някъде малко под 200 ама не знам точно! А за въртящ момент не знам :roll:

Обратното - при дъгоходовия много добре се развърта в ниските обороти и кривата на въртящия момент е по права като в ниските обороти е по-висока а във високите обороти бавно и славно пада :roll:
Не съм карал Е30-ка с такъв двигател преработван, но съм виждал и скромното ми мнение е че е доста по бясна от 325-ца... и на усет сигурно ще чупи врата... та може би това за задъхването във високите обороти няма да се усеща щото не се удължава хода много ;)

Като се удължава хода, това означава ли че буталата са по-ниски?
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook