Проблем с виско съединителя!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Проблем с виско съединителя!
То може да ти слагат нови вискота в тоя сервиз, ама то има значение как се съхранява и транспортира това виско. Дали ще е легнало, дали ще е право - чувал съм, че се бъгясват от грешно съхранение.
Вземи работещо за проба ... а ако е ок защо не отидеш до Дару да ти монтират едно хубаво, че и с гаранция.
Па ако не искаш от на Дару да им плащаш 200% надценка на частите полеги по форума продават нови части на разумни цени.
Вземи работещо за проба ... а ако е ок защо не отидеш до Дару да ти монтират едно хубаво, че и с гаранция.
Па ако не искаш от на Дару да им плащаш 200% надценка на частите полеги по форума продават нови части на разумни цени.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Lawmaker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i '96
- Мечтае да кара: non-stop
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: Проблем с виско съединителя!
така и така си от софия,що не отидеш до суходол,до доктор Милен,той ще си каже тежката дума.само че като тръгнеш карай леко и пусни парното на топло до край,да не прегрееш мотора.
успех.
успех.
- Йордан Василев
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 22.04.2010
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: Е-39 530И Е-30 320И М20Б20
- Мечтае да кара: Е-30 МPower
Re: Проблем с виско съединителя!
къде се намира този майстор колега, по точно може ли да ме ориентираш?
- Йордан Василев
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 22.04.2010
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: Е-39 530И Е-30 320И М20Б20
- Мечтае да кара: Е-30 МPower
Re: Проблем с виско съединителя!
Вчера взех едно виско от катастрофирала е-34-ка. По думите на момчето, дето ми го даде, виското си е работило. Както и да е, колата пак започна да загрява, а виското пак се въртеше на свободен ход. Има ли как да не му достига топлина, при положение че всичко е наред?
Re: Проблем с виско съединителя!
Ами явно не всичко е наред има начин да не стига топлина , а има ли начин някой да пипне тоя радиатор загрява ли в крайна сметка и навсякъде ли , ако не пари където и да го пипнеш нещо не е как трябва. Има случаи на чисто нов термостат да не бачка коректно има случаи ( съвсем пресен на едни приятели ) сменен чисто нов радиатор ама мъничко по-малък бил демек не става , има случаи на позапушване най-вече по топлообменници и оттам по-малко дебит и съответно ненавременно охлаждане на двигателя и сравнително по-хладък радиатор в някои зони и т.н. Щом толкоз време не може да се справите с проблема почва се отначало и може да се махне термостата да се види върти ли добре, водната помпа как е .
Re: Проблем с виско съединителя!
Няма да е лошо да кажеш какво разбираш под "а виското пак се въртеше на свободен ход" . Като завъртиш перката тя продължава ли да се върти и ако да колко ? Нормално е при загряла кола и при изключен мотор да можеш да въртиш перката и то без много усилие, но ако я засилиш не би трябвало да продължава да се върти, а би трябвало да спре почти веднага. Това е, което съм забелязал като поведение при моята перка.
- Йордан Василев
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 22.04.2010
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: Е-39 530И Е-30 320И М20Б20
- Мечтае да кара: Е-30 МPower
Re: Проблем с виско съединителя!
Значи, радиатора навсякъде е адски горещ, почти не може да се пипне, наистина навсякъде. А перката се върти наистина свободно - при загряла кола до преди прегряване като я завъртя прави почти два - два и половина оборота. Това имам предвид под "свободно". Водната помпа я смених, след като се почнаха тези проблеми, термостата според много хора е наред. След като се включи перката на климатика и започне да охлажда, двигателя наистина е доста позагрял, всичко около радиатора е в яка жега, не може да се пипне, нямам обяснение защо не му достига на това виско топлина... Ще продължавам да търся да сваля от някоя кола в движение наистина работещо виско и пак ще пробвам, все пак това което ми го дадоха е от катасторфирала кола и не е работило доста време.
- Lattri
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 14.04.2008
- Местоположение: Bulgaria
- Кара: 320i M Пакет, е39
- Мечтае да кара: е39 - сбъдната
Re: Проблем с виско съединителя!
Йордан Василев написа:Колеги, имам следния проблем:
Началото на тази пролет, като стана по-топло колата започна да позагрява по сфетофарите до положение да се включва перката на климатика за да охлади аварийно...
Извинявам се, че ми се налага да ползвам темата на колегата, но отскоро съм собственик на е39 и ме притеснява точно това нещо. Не съм много сигурен коя перка, но в жегите и при мен се включва някаква перка отпред за точно 4-5 секунди и спира. Интервала е винаги е различен. Понякога в рамките на един час се включва през 3 или 5 минути, и така към 6 пъти, а понякога само 2 пъти за час.
Всякакви мнения и съвети са добре дошли.
Поздрави
По какво се познава добрия шофьор? По броя мухи на страничните прозорци.
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Проблем с виско съединителя!
Lattri написа:Йордан Василев написа:Колеги, имам следния проблем:
Началото на тази пролет, като стана по-топло колата започна да позагрява по сфетофарите до положение да се включва перката на климатика за да охлади аварийно...
Извинявам се, че ми се налага да ползвам темата на колегата, но отскоро съм собственик на е39 и ме притеснява точно това нещо. Не съм много сигурен коя перка, но в жегите и при мен се включва някаква перка отпред за точно 4-5 секунди и спира. Интервала е винаги е различен. Понякога в рамките на един час се включва през 3 или 5 минути, и така към 6 пъти, а понякога само 2 пъти за час.
Всякакви мнения и съвети са добре дошли.
Поздрави
На теб ти се включва ел.перката,което е напълно нормално особено ако си с пуснат климатик.Ако не си включил климатика,тая перка се включва да помогне за охлаждането,когато темпратурата на антифриза надмине 101ºC
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Проблем с виско съединителя!
Йордан Василев написа:Значи, радиатора навсякъде е адски горещ, почти не може да се пипне, наистина навсякъде. А перката се върти наистина свободно - при загряла кола до преди прегряване като я завъртя прави почти два - два и половина оборота. Това имам предвид под "свободно". Водната помпа я смених, след като се почнаха тези проблеми, термостата според много хора е наред. След като се включи перката на климатика и започне да охлажда, двигателя наистина е доста позагрял, всичко около радиатора е в яка жега, не може да се пипне, нямам обяснение защо не му достига на това виско топлина... Ще продължавам да търся да сваля от някоя кола в движение наистина работещо виско и пак ще пробвам, все пак това което ми го дадоха е от катасторфирала кола и не е работило доста време.
По всичко личи,че и това виско не работи.Ако на загрял мотор можеш да го спреш с лекота с един навит на руло вестник...отпиши го.Ако не искаш да купуваш ново,иди си купи silicon oil от тойота(само те го продават) с две шишенца по 18ml мисля че бяха,си пълниш виското и си готов.ако те интересува как,пиши
Последна промяна LUBO 555 на 20 Юли 2012, 21:41, променена общо 1 път
Re: Проблем с виско съединителя!
Колега мятай се направо на ел перка,не е кой знае какво монтажа.Виското и да го оправиш рано или късно пак ще се скапе.Ел перката ще надживее колата 

- Lattri
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 14.04.2008
- Местоположение: Bulgaria
- Кара: 320i M Пакет, е39
- Мечтае да кара: е39 - сбъдната
Re: Проблем с виско съединителя!
LUBO 555 написа:Lattri написа:Йордан Василев написа:Колеги, имам следния проблем:
Началото на тази пролет, като стана по-топло колата започна да позагрява по сфетофарите до положение да се включва перката на климатика за да охлади аварийно...
Извинявам се, че ми се налага да ползвам темата на колегата, но отскоро съм собственик на е39 и ме притеснява точно това нещо. Не съм много сигурен коя перка, но в жегите и при мен се включва някаква перка отпред за точно 4-5 секунди и спира. Интервала е винаги е различен. Понякога в рамките на един час се включва през 3 или 5 минути, и така към 6 пъти, а понякога само 2 пъти за час.
Всякакви мнения и съвети са добре дошли.
Поздрави
На теб ти се включва ел.перката,което е напълно нормално особено ако си с пуснат климатик.Ако не си включил климатика,тая перка се включва да помогне за охлаждането,когато темпратурата на антифриза надмине 101ºC
Благодаря за отговора колега. Тъкмо се бях притеснил, че нещо не е наред а то си било нормално. Тя тая перка си се включва когато си поиска, но предимно в горещините.
Поздрави
По какво се познава добрия шофьор? По броя мухи на страничните прозорци.
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Проблем с виско съединителя!
Благодаря за отговора колега. Тъкмо се бях притеснил, че нещо не е наред а то си било нормално. Тя тая перка си се включва когато си поиска, но предимно в горещините.
Поздрави[/quote]
Да речем,че е когато трябва.Не когато поиска.Иначе щеше да е авариа
Поздрави[/quote]
Да речем,че е когато трябва.Не когато поиска.Иначе щеше да е авариа

- Lattri
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 213
- Регистриран на: 14.04.2008
- Местоположение: Bulgaria
- Кара: 320i M Пакет, е39
- Мечтае да кара: е39 - сбъдната
Re: Проблем с виско съединителя!
LUBO 555 написа:Благодаря за отговора колега. Тъкмо се бях притеснил, че нещо не е наред а то си било нормално. Тя тая перка си се включва когато си поиска, но предимно в горещините.
Поздрави
Да речем,че е когато трябва.Не когато поиска.Иначе щеше да е авариа

Точно така! Впрочем видях, че перката е тази за радиатора (първата най близко към бъбреците дето е). Работи 5 сек, спира, после пак, и така няколко пъти. По късно вечерта не се включва почти. Сигурно заради по хладното време.
Поздрави
По какво се познава добрия шофьор? По броя мухи на страничните прозорци.
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани