Fobos газов инжекцион

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 15.06.2007
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Е39

Fobos газов инжекцион

Мнение от AQUILA1001 » 17 Юли 2012, 13:34

Колеги, колата ми е с газов инжекцион на Фобос, но имам следния проблем, че при свършването на газта не превключва автоматично на бензин. Педала започва да отъва, но на бензин трябва да превклюа ръчно. :conf: Някой имал ли е същия проблем ???
AQUILA1001

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: Stuttgart, Германия
Пол: Мъж
Кара: Е60, 2006
Мечтае да кара: Formula
Детайли за колата: N52B25

Re: Fobos газов инжекцион

Мнение от Gari » 17 Юли 2012, 15:58

Иди да ти направят диагностика на газовата система. Там ще се разбере защо не прехвърля автоматично.
Не искам много, искам всичко!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 535ix, 2012

Re: Fobos газов инжекцион

Мнение от landolin » 17 Юли 2012, 22:13

Софтуера на Fobos1 има бъг и не преминава на бензин при свършване на газта ако има монтирано реле прекъсващо бензиновата помпа! Фактически при свършване на газта софтуера не подава обратен сигнал на релето да включи отново бензиновата помпа. Собственика Вендов го знае това и беше обещал да пуснат нова версия на софтуера където този проблем е отстранен , но нещо се бавят :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 592
Регистриран на: 22.05.2005
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
Мечтае да кара: Koenigsegg

Re: Fobos газов инжекцион

Мнение от INTEGRALE » 17 Юли 2012, 23:32

Тия леваци от фобос надали монтират реле(незнаят как)... то е и ненужно и дори тъпо да се монтира
Проблема ти е софтуерен (най-вероятно)
Ако си в сф, имам кабел , ела да те сканирам и донастроя безплатно естествено

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 14.05.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 5 E39

Re: Fobos газов инжекцион

Мнение от kouzmanov » 18 Юли 2012, 12:41

Здравейте,

От 1 ден вече имам газова уредба от Фобос и човекът, който ми я постави ми обясни, че автоматично не може да се превключи, но скоро ще има актуализация на софтуера.

Благодаря

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 17.01.2011
Пол: Мъж

Re: Fobos газов инжекцион

Мнение от spiny » 18 Юли 2012, 16:12

Здравейте,

От повече от 40к км съм с Фобос 1 и никога съм нямал проблем с автоматичното превключване в нито една от 2те посоки..така че някой, който наистина разбира трябва да ви донастрои уредбите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 19.12.2008
Местоположение: Долна Митрополия
Пол: Мъж
Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi

Re: Fobos газов инжекцион

Мнение от МИТАКА1654 » 18 Юли 2012, 20:25

И моята си превключва сама от газ на бензин!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 18.01.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 530i E39

Re: Fobos газов инжекцион

Мнение от kener » 19 Юли 2012, 21:11

От газ на бензин превключва автоматично, когато диференциалното налягане на газта падне под зададеното в настройките. Ако е зададена много ниска стойност или не е конфигуриран сензор за налягане на газта, ГИ никога няма да премине на бензин.
Що се отнася до програмируемият изход, който може да се ползва да спира помпата, аз досега не съм срещал кола на която да не и работи.
А това с актуализацията на софт. е хвърляне на прах в очите за да им се махнете от главата. Ходете при друг майстор.
40653

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Re: Fobos газов инжекцион

Мнение от moniglow » 09 Авг 2012, 23:51

От 4год.съм с Фобос и няма проблем с превключването.Подкрепям колегата kener -необходима е правилна настройка на стойностите на налягането при което да обръща.
А ако при монтажа са ти спестили датчика за налягане/по спомен беше към 30-40лв/ ,никога няма да превключи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Fobos газов инжекцион

Мнение от Jordana » 10 Авг 2012, 0:25

Какво като е спестен датчика ? Тоя фобос не си ли мери диференциалното налягане с МАП ?
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Re: Fobos газов инжекцион

Мнение от moniglow » 10 Авг 2012, 23:05

Да с МАР е - ако го има!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Fobos газов инжекцион

Мнение от turbo » 11 Авг 2012, 8:39

На тая снимка MAP датчик не се вижда... :roll:
Това със зеленкото е датчикът за налягането на газта в рейката и именно той се ползва от ГИ компютъра, за да види, че налягането пада (газта свършва) и се превключва на бензин. Прагът, при който се случва това нещо се настройва в компютъра.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 18.01.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 530i E39

Re: Fobos газов инжекцион

Мнение от kener » 15 Авг 2012, 13:49

Малко разяснение относно налягането и датчиците.
1. Датчик за налягане на газта(Р)-той обикновенно е монтиран на маркуча на газта за предпочитане близо до рейката.Той мери налягането, което дава изпарителя-редуктор.
2. МАР датчик - това е датчик, който мери "засмукването"(налягането), кето прави двигателя във смукателният си колектор. По принцип този датчик се свързва с маркуч към общия обем на смукателния колектор или в краен случай към някой от цилиндрите.
3. Диференциално налягане- разлика от горните две(= Р-МАР). То по принцип ви е работното налягане с което ГИ работи. То трябва до голяма степен да остава с постоянна стойност. Например: като подадете газ МАР се увеличава но също така и Р се увеличава като при идеалният редуктор диференциалното налягане е константа.

Има различни конфигурации на тези сензори - два отделни(Р и МАР), един комбиниран(мери двете налягания но дава един електрически сигнал равен на диф. налягане), а може да има и само един датчик който да мери само Р или въобще да няма.
Информацията за налягането е нужна за да се прави корекция на сместа(за да се компенсира разликата от номиналното налягане) и да се следи кога свършва газта за да превключи на бензин.
40653

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook