дюза????
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- surikat
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 22.12.2009
- Местоположение: България
- Пол: Мъж
- Кара: E 39 2.5DА
- Мечтае да кара: Нещо ново
дюза????
Колеги,днес си направих диагностика на колата.Параметрите на едната дюза бяха +3,а като пусна климатика почти +5.Това нормално ли е?Ако трябва да се сменя-подлежи ли на ремонт?
- bmwinio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 20.12.2010
- Местоположение: Варна/Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328CI
Re: дюза????
По принцип подлежи на ремонт дюзата, но +5 е на границата. Вижте я на студен мотор каква е корекцията. А най-хубаво е да я свалите и да я дадете на стенд за проверка, там ще си покаже какво трябва да се направи и най-вече ще се види реалното състояние на дюзата.
- ВИКИ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 9.07.2003
- Местоположение: РУСЕ
- Кара: 320d 2007г.автомат
Re: дюза????
Ще дам отговор по темата като, преминал през това!
Колата започна да пали трудно когато е загряла. Стигна се до там, че като я изгася чакам да изтине 3-5 часа и чак тогава запалва. При диагностика показа,че първият цилиндър показва стойност +2 а останалите бяха в норма -0,3 -0,1 +0,2 ... .
Реших, че трябва да предприема нещо и закарах колата в сервиз за дюзи и помпи. Казаха ми, че това е много често срещан проблем особенно при Мерцедес CDI. Свалиха маркучетата за излишното гориво и на тяхното место сложиха стъклени епроветки с оразмерения. Накараха ме да завъртя и тогава нещата лъснаха! Оказа се, че проблема е в 3-та дюза и по-точно в клапанчето и. Само на 2 оборота на стартер епроветката се напълни до половината а в останалите нямаше нищо.
На картинката по-долу на схема А-В в средата се вижда една много малка сачма с номер 6. Нейното легло се износва и износването се вижда под микроскоп. Когато се износи Помпата не може да направи необходимото налягане в рейла и и горивото вместо в дюзите отива обратно в резервоара. Симптоми: неравномерна работа на мотора, претрисане, колата спира да пали при повишена температура. Сменя се целият елемент който е показан на схемата без да се вади дюзата а само магнита. Взеха ми 250лв за 20 мин.
Колата в момента пали без отказ и най-интересното е, че сега на диагностика показва,че всичките дюзи работят в норма (минусови стойности на обороти)
Дано съм ти бил полезен!

Колата започна да пали трудно когато е загряла. Стигна се до там, че като я изгася чакам да изтине 3-5 часа и чак тогава запалва. При диагностика показа,че първият цилиндър показва стойност +2 а останалите бяха в норма -0,3 -0,1 +0,2 ... .
Реших, че трябва да предприема нещо и закарах колата в сервиз за дюзи и помпи. Казаха ми, че това е много често срещан проблем особенно при Мерцедес CDI. Свалиха маркучетата за излишното гориво и на тяхното место сложиха стъклени епроветки с оразмерения. Накараха ме да завъртя и тогава нещата лъснаха! Оказа се, че проблема е в 3-та дюза и по-точно в клапанчето и. Само на 2 оборота на стартер епроветката се напълни до половината а в останалите нямаше нищо.
На картинката по-долу на схема А-В в средата се вижда една много малка сачма с номер 6. Нейното легло се износва и износването се вижда под микроскоп. Когато се износи Помпата не може да направи необходимото налягане в рейла и и горивото вместо в дюзите отива обратно в резервоара. Симптоми: неравномерна работа на мотора, претрисане, колата спира да пали при повишена температура. Сменя се целият елемент който е показан на схемата без да се вади дюзата а само магнита. Взеха ми 250лв за 20 мин.

Дано съм ти бил полезен!

- surikat
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 22.12.2009
- Местоположение: България
- Пол: Мъж
- Кара: E 39 2.5DА
- Мечтае да кара: Нещо ново
Re: дюза????
ВИКИ написа:Ще дам отговор по темата като, преминал през това!
Колата започна да пали трудно когато е загряла. Стигна се до там, че като я изгася чакам да изтине 3-5 часа и чак тогава запалва. При диагностика показа,че първият цилиндър показва стойност +2 а останалите бяха в норма -0,3 -0,1 +0,2 ... .
Реших, че трябва да предприема нещо и закарах колата в сервиз за дюзи и помпи. Казаха ми, че това е много често срещан проблем особенно при Мерцедес CDI. Свалиха маркучетата за излишното гориво и на тяхното место сложиха стъклени епроветки с оразмерения. Накараха ме да завъртя и тогава нещата лъснаха! Оказа се, че проблема е в 3-та дюза и по-точно в клапанчето и. Само на 2 оборота на стартер епроветката се напълни до половината а в останалите нямаше нищо.
На картинката по-долу на схема А-В в средата се вижда една много малка сачма с номер 6. Нейното легло се износва и износването се вижда под микроскоп. Когато се износи Помпата не може да направи необходимото налягане в рейла и и горивото вместо в дюзите отива обратно в резервоара. Симптоми: неравномерна работа на мотора, претрисане, колата спира да пали при повишена температура. Сменя се целият елемент който е показан на схемата без да се вади дюзата а само магнита. Взеха ми 250лв за 20 мин.Колата в момента пали без отказ и най-интересното е, че сега на диагностика показва,че всичките дюзи работят в норма (минусови стойности на обороти)
Дано съм ти бил полезен!
Благодаря колега! Ще проверя дали и при мен не е такъв проблема.Макар,че при мен ги няма твоите симптоми.Мотора работи перфектно-равномерно без притеснително тракане или претрисане,и пали без значение дали е топъл или студен.Мислех да сменя цялата дюза,но ще проверя първо дали не е описания от теб проблем.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани