Проблем с виско съединителя!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Проблем с виско съединителя!

Мнение от deyan-enchev » 03 Юли 2012, 10:45

То може да ти слагат нови вискота в тоя сервиз, ама то има значение как се съхранява и транспортира това виско. Дали ще е легнало, дали ще е право - чувал съм, че се бъгясват от грешно съхранение.

Вземи работещо за проба ... а ако е ок защо не отидеш до Дару да ти монтират едно хубаво, че и с гаранция.
Па ако не искаш от на Дару да им плащаш 200% надценка на частите полеги по форума продават нови части на разумни цени.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i '96
Мечтае да кара: non-stop

Re: Проблем с виско съединителя!

Мнение от Lawmaker » 03 Юли 2012, 20:12

Не е обезвъздушена системата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39

Re: Проблем с виско съединителя!

Мнение от wladio » 04 Юли 2012, 9:50

така и така си от софия,що не отидеш до суходол,до доктор Милен,той ще си каже тежката дума.само че като тръгнеш карай леко и пусни парното на топло до край,да не прегрееш мотора.
успех.

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 22.04.2010
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: Е-39 530И Е-30 320И М20Б20
Мечтае да кара: Е-30 МPower

Re: Проблем с виско съединителя!

Мнение от Йордан Василев » 05 Юли 2012, 7:58

къде се намира този майстор колега, по точно може ли да ме ориентираш?
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 22.04.2010
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: Е-39 530И Е-30 320И М20Б20
Мечтае да кара: Е-30 МPower

Re: Проблем с виско съединителя!

Мнение от Йордан Василев » 18 Юли 2012, 16:25

Вчера взех едно виско от катастрофирала е-34-ка. По думите на момчето, дето ми го даде, виското си е работило. Както и да е, колата пак започна да загрява, а виското пак се въртеше на свободен ход. Има ли как да не му достига топлина, при положение че всичко е наред?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Проблем с виско съединителя!

Мнение от vladobate » 18 Юли 2012, 18:31

Ами явно не всичко е наред има начин да не стига топлина , а има ли начин някой да пипне тоя радиатор загрява ли в крайна сметка и навсякъде ли , ако не пари където и да го пипнеш нещо не е как трябва. Има случаи на чисто нов термостат да не бачка коректно има случаи ( съвсем пресен на едни приятели ) сменен чисто нов радиатор ама мъничко по-малък бил демек не става , има случаи на позапушване най-вече по топлообменници и оттам по-малко дебит и съответно ненавременно охлаждане на двигателя и сравнително по-хладък радиатор в някои зони и т.н. Щом толкоз време не може да се справите с проблема почва се отначало и може да се махне термостата да се види върти ли добре, водната помпа как е .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 892
Регистриран на: 15.11.2006
Кара: само БМВ-а

Re: Проблем с виско съединителя!

Мнение от Pavlinius » 18 Юли 2012, 23:23

Няма да е лошо да кажеш какво разбираш под "а виското пак се въртеше на свободен ход" . Като завъртиш перката тя продължава ли да се върти и ако да колко ? Нормално е при загряла кола и при изключен мотор да можеш да въртиш перката и то без много усилие, но ако я засилиш не би трябвало да продължава да се върти, а би трябвало да спре почти веднага. Това е, което съм забелязал като поведение при моята перка.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 22.04.2010
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: Е-39 530И Е-30 320И М20Б20
Мечтае да кара: Е-30 МPower

Re: Проблем с виско съединителя!

Мнение от Йордан Василев » 19 Юли 2012, 8:06

Значи, радиатора навсякъде е адски горещ, почти не може да се пипне, наистина навсякъде. А перката се върти наистина свободно - при загряла кола до преди прегряване като я завъртя прави почти два - два и половина оборота. Това имам предвид под "свободно". Водната помпа я смених, след като се почнаха тези проблеми, термостата според много хора е наред. След като се включи перката на климатика и започне да охлажда, двигателя наистина е доста позагрял, всичко около радиатора е в яка жега, не може да се пипне, нямам обяснение защо не му достига на това виско топлина... Ще продължавам да търся да сваля от някоя кола в движение наистина работещо виско и пак ще пробвам, все пак това което ми го дадоха е от катасторфирала кола и не е работило доста време.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: Bulgaria
Кара: 320i M Пакет, е39
Мечтае да кара: е39 - сбъдната

Re: Проблем с виско съединителя!

Мнение от Lattri » 20 Юли 2012, 15:14

Йордан Василев написа:Колеги, имам следния проблем:
Началото на тази пролет, като стана по-топло колата започна да позагрява по сфетофарите до положение да се включва перката на климатика за да охлади аварийно...


Извинявам се, че ми се налага да ползвам темата на колегата, но отскоро съм собственик на е39 и ме притеснява точно това нещо. Не съм много сигурен коя перка, но в жегите и при мен се включва някаква перка отпред за точно 4-5 секунди и спира. Интервала е винаги е различен. Понякога в рамките на един час се включва през 3 или 5 минути, и така към 6 пъти, а понякога само 2 пъти за час.

Всякакви мнения и съвети са добре дошли.

Поздрави
По какво се познава добрия шофьор? По броя мухи на страничните прозорци.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Проблем с виско съединителя!

Мнение от LUBO 555 » 20 Юли 2012, 18:52

Lattri написа:
Йордан Василев написа:Колеги, имам следния проблем:
Началото на тази пролет, като стана по-топло колата започна да позагрява по сфетофарите до положение да се включва перката на климатика за да охлади аварийно...


Извинявам се, че ми се налага да ползвам темата на колегата, но отскоро съм собственик на е39 и ме притеснява точно това нещо. Не съм много сигурен коя перка, но в жегите и при мен се включва някаква перка отпред за точно 4-5 секунди и спира. Интервала е винаги е различен. Понякога в рамките на един час се включва през 3 или 5 минути, и така към 6 пъти, а понякога само 2 пъти за час.

Всякакви мнения и съвети са добре дошли.

Поздрави

На теб ти се включва ел.перката,което е напълно нормално особено ако си с пуснат климатик.Ако не си включил климатика,тая перка се включва да помогне за охлаждането,когато темпратурата на антифриза надмине 101ºC
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Проблем с виско съединителя!

Мнение от LUBO 555 » 20 Юли 2012, 18:56

Йордан Василев написа:Значи, радиатора навсякъде е адски горещ, почти не може да се пипне, наистина навсякъде. А перката се върти наистина свободно - при загряла кола до преди прегряване като я завъртя прави почти два - два и половина оборота. Това имам предвид под "свободно". Водната помпа я смених, след като се почнаха тези проблеми, термостата според много хора е наред. След като се включи перката на климатика и започне да охлажда, двигателя наистина е доста позагрял, всичко около радиатора е в яка жега, не може да се пипне, нямам обяснение защо не му достига на това виско топлина... Ще продължавам да търся да сваля от някоя кола в движение наистина работещо виско и пак ще пробвам, все пак това което ми го дадоха е от катасторфирала кола и не е работило доста време.

По всичко личи,че и това виско не работи.Ако на загрял мотор можеш да го спреш с лекота с един навит на руло вестник...отпиши го.Ако не искаш да купуваш ново,иди си купи silicon oil от тойота(само те го продават) с две шишенца по 18ml мисля че бяха,си пълниш виското и си готов.ако те интересува как,пиши
Последна промяна LUBO 555 на 20 Юли 2012, 21:41, променена общо 1 път
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 27.07.2010
Пол: Мъж
Кара: лимузина

Re: Проблем с виско съединителя!

Мнение от bat_gosho » 20 Юли 2012, 19:52

Колега мятай се направо на ел перка,не е кой знае какво монтажа.Виското и да го оправиш рано или късно пак ще се скапе.Ел перката ще надживее колата :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: Bulgaria
Кара: 320i M Пакет, е39
Мечтае да кара: е39 - сбъдната

Re: Проблем с виско съединителя!

Мнение от Lattri » 20 Юли 2012, 21:16

LUBO 555 написа:
Lattri написа:
Йордан Василев написа:Колеги, имам следния проблем:
Началото на тази пролет, като стана по-топло колата започна да позагрява по сфетофарите до положение да се включва перката на климатика за да охлади аварийно...


Извинявам се, че ми се налага да ползвам темата на колегата, но отскоро съм собственик на е39 и ме притеснява точно това нещо. Не съм много сигурен коя перка, но в жегите и при мен се включва някаква перка отпред за точно 4-5 секунди и спира. Интервала е винаги е различен. Понякога в рамките на един час се включва през 3 или 5 минути, и така към 6 пъти, а понякога само 2 пъти за час.

Всякакви мнения и съвети са добре дошли.

Поздрави

На теб ти се включва ел.перката,което е напълно нормално особено ако си с пуснат климатик.Ако не си включил климатика,тая перка се включва да помогне за охлаждането,когато темпратурата на антифриза надмине 101ºC


Благодаря за отговора колега. Тъкмо се бях притеснил, че нещо не е наред а то си било нормално. Тя тая перка си се включва когато си поиска, но предимно в горещините.

Поздрави
По какво се познава добрия шофьор? По броя мухи на страничните прозорци.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Проблем с виско съединителя!

Мнение от LUBO 555 » 20 Юли 2012, 21:40

Благодаря за отговора колега. Тъкмо се бях притеснил, че нещо не е наред а то си било нормално. Тя тая перка си се включва когато си поиска, но предимно в горещините.

Поздрави[/quote]
Да речем,че е когато трябва.Не когато поиска.Иначе щеше да е авариа ;)
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 213
Регистриран на: 14.04.2008
Местоположение: Bulgaria
Кара: 320i M Пакет, е39
Мечтае да кара: е39 - сбъдната

Re: Проблем с виско съединителя!

Мнение от Lattri » 23 Юли 2012, 15:37

LUBO 555 написа:Благодаря за отговора колега. Тъкмо се бях притеснил, че нещо не е наред а то си било нормално. Тя тая перка си се включва когато си поиска, но предимно в горещините.

Поздрави

Да речем,че е когато трябва.Не когато поиска.Иначе щеше да е авариа ;)[/quote]

Точно така! Впрочем видях, че перката е тази за радиатора (първата най близко към бъбреците дето е). Работи 5 сек, спира, после пак, и така няколко пъти. По късно вечерта не се включва почти. Сигурно заради по хладното време.

Поздрави
По какво се познава добрия шофьор? По броя мухи на страничните прозорци.

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook