BMW 525 tds - проблем с подкачващата помпа!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 15.07.2010
Пол: Мъж

BMW 525 tds - проблем с подкачващата помпа!

Мнение от KAG » 13 Юли 2012, 9:13

Здравейте,
знам, че гасненето на колата е един от често срещаните проблеми. Знам също, че има и много теми описани за този проблем. Все пак Ви моля ако имате възможност да помогнете, тъй като вече съм в безисходица.
Та..колата загасна! Смених помпата в резервоара и всичко беше наред точно 3 дни. След като я върнах в сервиза поръчаха отново нова помпа - отново без резултат. Горивото си циркулира вътре, но не иска да излиза от резервоара.
Двете помпи са замерини. Тази, която изкара три дни показва налягане 0.3, а новата си е на 0.5, но не става и не става.
Пробвано е с друга помпа, с по-голям дебит - по думи на майстора около 2-3 бара и с нея всичко си е наред.
Прегледано е всичко в резервоара - тръби, клапани и т.н. и не става ясно къде е проблема.
Колата я имам от 7 години и това вече ми е 4-тата помпа може би! Миналата година взех една нова, която явно излезна дефектна и даваше също по-слабо налягане - докато го установя...смених всичко в резервоара.
Моля за помощ и предложения!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 29.08.2006
Местоположение: Горно Уйно
Пол: Мъж
Кара: сивушка на нафта

Re: BMW 525 tds - проблем с подкачващата помпа!

Мнение от Zapa » 13 Юли 2012, 15:06

Ми остави я с друга помпа, с такава с по-голямо налягане, и аз дълго време го имах този проблем и вече се чудих какво може да е, докато не ми сложиха помпа от 320д или нещо такова, абе майстора каза че има няколко модела дет са почти еднакви и са взаимно заменяеми. И вече проблема го нямам и колата мога да си е карам и на резерва. Успех :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: BMW 525 tds - проблем с подкачващата помпа!

Мнение от bmw325tds » 13 Юли 2012, 16:40

Колато гасне, защото не засмуква гориво, но засмукването става от ГНП-то, а не от помпичката в резервоара.
Замислял ли си се, че проблема може да е в U сондата, която прехвърля горивото?
Вземи я почисти тази сонда.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 15.07.2010
Пол: Мъж

Re: BMW 525 tds - проблем с подкачващата помпа!

Мнение от KAG » 13 Юли 2012, 17:16

Здравей.
Сондата в резервоара е проверена и е чиста. Горивото вътре си циркулира, но не може да подкачи изобщо.
Аз мисля, че тази помпа трябва да може да закара горивото дори горе.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: BMW 525 tds - проблем с подкачващата помпа!

Мнение от Zubcho » 13 Юли 2012, 20:18

KAG написа:Здравей.
Сондата в резервоара е проверена и е чиста. Горивото вътре си циркулира, но не може да подкачи изобщо.
Аз мисля, че тази помпа трябва да може да закара горивото дори горе.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2


Колега тази помпа работи само при запалване и под 10 или 15л в резервоара (не помня колко бяха точно). След запалване ГНП прави нужното налягане за да тегли гориво. Търси проблема някъде другаде. Не е в помпата. Някой филтър да не сте пропуснали с майсторите?
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 15.07.2010
Пол: Мъж

Re: BMW 525 tds - проблем с подкачващата помпа!

Мнение от KAG » 13 Юли 2012, 21:01

Е добре се, аз като казах че колата гасне имах предвид,че гасне около 15-те литра. На около 10 вече имам проблеми с паленето сутрин също. Дори и само тогава да работи тая помпа, аз точно тогава имам проблеми и затова си мисля, че проблема е именно в нея.
Всички филтри са сменени преди 100 км.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: BMW 525 tds - проблем с подкачващата помпа!

Мнение от vladobate » 17 Юли 2012, 23:42

Ами колега толкоз ли е трудно на масторите в сервиза дет ходиш да дръпнат маркуча след или преди горивния филтър и да пробвате дали подкачва дотам и има ли достатъчно дебит. След това пъхнете тоя същия маркуч в съд с гориво и върти да видиш ще палне ли. Ей тия проби за 10 минути работа ще дадат отговор на въпроса ти. Успех.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook