Рингове за е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- valeto_01
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 7.01.2011
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520и
Рингове за е39
Здравейте колеги,интересува ме колко сантиметра е диаметара на ринговете за е39.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Рингове за е39
Казва се ДИАМЕТЪР....И има тема по този така голям проблем...
Диаметъра, както и всички размери в техниката се измерват в милиметри....131.6mm
Диаметъра, както и всички размери в техниката се измерват в милиметри....131.6mm
Re: Рингове за е39
sadex5 написа:Казва се ДИАМЕТЪР....И има тема по този така голям проблем...
Диаметъра, както и всички размери в техниката се измерват в милиметри....131.6mm
би ли пояснил инж. садекс как точно измери това 131.6мм

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Рингове за е39
Инженера се познава че е инженер по това че ползва техническа документация, а не мери с рулетка
Просто има база данни за диаметъра им и го дават с точност до десета.....
Да кажем за Е53 са следните 127.6mm + 158mm
В енджъл айс материята съм от 2005 година, съпортвал съм много хора за поставянето им..


Да кажем за Е53 са следните 127.6mm + 158mm
В енджъл айс материята съм от 2005 година, съпортвал съм много хора за поставянето им..
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Рингове за е39
sadex5 написа:Инженера се познава че е инженер по това че ползва техническа документация, а не мери с рулетка![]()
Просто има база данни за диаметъра им и го дават с точност до десета.....
Да кажем за Е53 са следните 127.6mm + 158mm
В енджъл айс материята съм от 2005 година, съпортвал съм много хора за поставянето им..

















Re: Рингове за е39
latrel написа:би ли пояснил инж. садекс как точно измери това 131.6мм
Понякога не може всички и всичко да знаете

Бъди сигурен за данните които е посочил

- Kala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 10.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 '02 525 dA touring
Re: Рингове за е39
sadex5 написа:Инженера се познава че е инженер по това че ползва техническа документация, а не мери с рулетка![]()
Просто има база данни за диаметъра им и го дават с точност до десета.....
Да кажем за Е53 са следните 127.6mm + 158mm
В енджъл айс материята съм от 2005 година, съпортвал съм много хора за поставянето им..

- ivaylo_shack
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 19.06.2010
- Местоположение: Kustendil/Yambol
- Пол: Мъж
- Кара: 520i E39
Re: Рингове за е39
Здравейте колеги, имам нужда от мнението Ви относно афтър-маркет ринговете. Пиша в тази тема за да не цапам форума с друга!
Колата ми е 520и 96г, с малък борд и нямам индикация за изгоряла крушка с ринговете. Колата в момента е с ЛЦМ 2, но не е кодиран към нея и ми свети червената точка до дневния километраж.
Та на проблема, подариха ми рингове CCFL и ги сложих, много им се кефех докато не се стъмни (светят си су,пер, но има проблем със тях при палене и на работещ двигател при изключени фарове). Колата ми е със система за автоматично регулиране на фаровете и при всяко подаване на контакт тази система мърда машинките, при мърдането на машинката ринговете присветват!!! Фаровете са изключени а ринговете примигват няколко пъти, след това на работещ двигател и изключени фарове ринговете примигват веднъж на около 1 минута но много слабо и почти незабележимо.
Притеснен от констатираното взех уреда и направих няколко теста а именно:
-при подаване на контакт, в момента в който фаровете се тестват и мърдат на куплунга на габарита има 0.18в, които карат ринговете да примигват
-след регулиране на фара след подаване на контакт напрежението е 0,03в, отново при изключени фарове
-на работещ двигател и изключени фарове на куплунга на габарита има отново между 0.03-0,05в
-при пуснат фар на куплунга на габарита има 12-13в.
Въпроса ми е това нормално ли е и какво може да кара ринговете да присвяткват?!
Дали може да е заради некодирания ЛЦМ (оригиналния беше ЛЦМ А)?
Тестовете ми продължиха с монтирана габаритна крушка, и тогава автомобила си работеше както си пише по книгите!!!
Притеснява ме това напрежение на куплунга дали е утечка (извън нормите), или проблема ще да е в трафовете на CCFL ринговете?
Колата ми е 520и 96г, с малък борд и нямам индикация за изгоряла крушка с ринговете. Колата в момента е с ЛЦМ 2, но не е кодиран към нея и ми свети червената точка до дневния километраж.
Та на проблема, подариха ми рингове CCFL и ги сложих, много им се кефех докато не се стъмни (светят си су,пер, но има проблем със тях при палене и на работещ двигател при изключени фарове). Колата ми е със система за автоматично регулиране на фаровете и при всяко подаване на контакт тази система мърда машинките, при мърдането на машинката ринговете присветват!!! Фаровете са изключени а ринговете примигват няколко пъти, след това на работещ двигател и изключени фарове ринговете примигват веднъж на около 1 минута но много слабо и почти незабележимо.
Притеснен от констатираното взех уреда и направих няколко теста а именно:
-при подаване на контакт, в момента в който фаровете се тестват и мърдат на куплунга на габарита има 0.18в, които карат ринговете да примигват
-след регулиране на фара след подаване на контакт напрежението е 0,03в, отново при изключени фарове
-на работещ двигател и изключени фарове на куплунга на габарита има отново между 0.03-0,05в
-при пуснат фар на куплунга на габарита има 12-13в.
Въпроса ми е това нормално ли е и какво може да кара ринговете да присвяткват?!
Дали може да е заради некодирания ЛЦМ (оригиналния беше ЛЦМ А)?
Тестовете ми продължиха с монтирана габаритна крушка, и тогава автомобила си работеше както си пише по книгите!!!
Притеснява ме това напрежение на куплунга дали е утечка (извън нормите), или проблема ще да е в трафовете на CCFL ринговете?
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Рингове за е39
Нормално е това присвяткане, има го на всички афтърмаркети рингове. Но все пак е добре да си кодираш ЛСМ-а. 


- ivaylo_shack
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 19.06.2010
- Местоположение: Kustendil/Yambol
- Пол: Мъж
- Кара: 520i E39
Re: Рингове за е39
Ivo_Borisov написа:Нормално е това присвяткане, има го на всички афтърмаркети рингове. Но все пак е добре да си кодираш ЛСМ-а.
Благодаря ти адаш, кодирането задължително ще го направя, а първото което ще направя на колата е да ги махна тия рингове. Според мен ЛЦМ-а проверява за изгоряла крушка по ток а не по съпротивление и то с пиков импулс, който от своя страна е достатъчен да запали за части от секундата тръбата на ринга. Нямам осцилоскоп за да го изследвам. Незнам дали няма да се получи ако ринговете се вържат паралелно на габаритната крушка но това може да натовари ЛЦМ-а и да стане беля с него.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани