Климатроник .. проблем ?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1145
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 compact 320td

Re: Климатроник .. проблем ?

Мнение от iv4o9999 » 17 Юли 2012, 9:06

по-скоро си купи перка втора ръка от фейслифт, с която не би трябвало да имаш проблеми

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 481
Регистриран на: 29.09.2010
Пол: Мъж
Кара: му се на вода

Климатроник .. проблем ?

Мнение от frizzante » 17 Юли 2012, 9:17

За отремонтиране още не съм чул, но ако някой е пробвал или ще пробва мисля, че колегата Oci ще е замесен :)

ПС: имам една с управлението за проба!
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 26.06.2011
Пол: Мъж
Кара: е46 320D
Мечтае да кара: миг29

Re: Климатроник .. проблем ?

Мнение от 2she » 17 Юли 2012, 9:48

frizzante написа:За отремонтиране още не съм чул, но ако някой е пробвал или ще пробва мисля, че колегата Oci ще е замесен :)

ПС: имам една с управлението за проба!



Можеш ли да го отвориш и да го снимаш да видим какво е вътре.То най вероятно ще е залято я със смола я със силикон но все пак трябва да се измисли нещо.

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 29.06.2012
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Автомобил

Re: Климатроник .. проблем ?

Мнение от S.topalov » 17 Юли 2012, 10:05

2she написа:
frizzante написа:За отремонтиране още не съм чул, но ако някой е пробвал или ще пробва мисля, че колегата Oci ще е замесен :)

ПС: имам една с управлението за проба!



Можеш ли да го отвориш и да го снимаш да видим какво е вътре.То най вероятно ще е залято я със смола я със силикон но все пак трябва да се измисли нещо.



Аз мойто го отворих без да го счупа даже :lol: нищо интересно няма вътре.Няма следи нещо да е изгоряло сичко на пръв поглед е нормално ама неработи.

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 26.06.2011
Пол: Мъж
Кара: е46 320D
Мечтае да кара: миг29

Re: Климатроник .. проблем ?

Мнение от 2she » 17 Юли 2012, 10:27

Не е задължително да има видими поражения.Възможно ли е да се видят елементите и да се проследи схемата ? И евинтоално да се замери и открие виновника.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 481
Регистриран на: 29.09.2010
Пол: Мъж
Кара: му се на вода

Климатроник .. проблем ?

Мнение от frizzante » 17 Юли 2012, 12:07

S.topalov написа:
2she написа:
frizzante написа:За отремонтиране още не съм чул, но ако някой е пробвал или ще пробва мисля, че колегата Oci ще е замесен :)

ПС: имам една с управлението за проба!



Можеш ли да го отвориш и да го снимаш да видим какво е вътре.То най вероятно ще е залято я със смола я със силикон но все пак трябва да се измисли нещо.



Аз мойто го отворих без да го счупа даже :lol: нищо интересно няма вътре.Няма следи нещо да е изгоряло сичко на пръв поглед е нормално ама неработи.


Да, залято е със прозрачна смола и нищо особено не се вожда. Една платка с компоненти, не се вижда стопено или почерняло или каквито и да е аномалии. Не съм се пробвал да правя нищо с нея лично аз, защото ако колегата който съм споменал по горе не е успял просто няма смисъл да се опитвам!
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 18.07.2011
Местоположение: Плевен , Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E60 530XI
Мечтае да кара: M5 f10

Re: Климатроник .. проблем ?

Мнение от Achkata_ci » 17 Юли 2012, 16:26

и горе доло колко вървят тези перки 2-ра рака ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 18.02.2011
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е60 М54

Re: Климатроник .. проблем ?

Мнение от stuci_ir » 17 Юли 2012, 16:36

Около 250лв.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 18.07.2011
Местоположение: Плевен , Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E60 530XI
Мечтае да кара: M5 f10

Re: Климатроник .. проблем ?

Мнение от Achkata_ci » 17 Юли 2012, 20:07

250 лв за перка и то втора рака ? :kuku: :kuku: дано се оправи с диагностика , че аз лично такива пари за ПЕРКА не бих дал :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 46/320d
Мечтае да кара: самолет

Re: Климатроник .. проблем ?

Мнение от AUDI-6EFFFFFFFA » 17 Юли 2012, 20:42

Здравейте, пак щом никой не казва как се ремонтира управлението,сами ще се мъчим 250лв за втора употреба са пари на вятъра при положение че за опелите са както казва един колега по 30 лв.Моя вече работи перфекно брата го запойва днеска некви релета слага обаче перката работила на макс което небило проблем излезе ми 13 лева.Другия вариант бил неква перка от друга кола да сложим пред радиаторите и да се палис цк ключе :lalala: .Това е .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 289
Регистриран на: 18.07.2011
Местоположение: Плевен , Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E60 530XI
Мечтае да кара: M5 f10

Re: Климатроник .. проблем ?

Мнение от Achkata_ci » 18 Юли 2012, 18:19

Вече като си го пусна даже не се чува онзи звук, дето съска... :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Климатроник .. проблем ?

Мнение от oci » 19 Юли 2012, 9:33

AUDI-6EFFFFFFFA написа:Здравейте, пак щом никой не казва как се ремонтира управлението,сами ще се мъчим 250лв за втора употреба са пари на вятъра при положение че за опелите са както казва един колега по 30 лв.Моя вече работи перфекно брата го запойва днеска некви релета слага обаче перката работила на макс което небило проблем излезе ми 13 лева.Другия вариант бил неква перка от друга кола да сложим пред радиаторите и да се палис цк ключе :lalala: .Това е .


Да колега, но за опел тази перка нова струва под 200 лв докато твоята перка чисто нова е 740 лв и затова втора ръка е към 250 лв, това с релетата е компромисен вариант и аз не съм съгласен с теб, че няма проблем по скоро това е вариант докато си сложиш перка с работещ модул причините са много първо налягането на системата винаги ще ти е ниско, това за климатика второ тази перка си е сериозен консуматор и при тази работа на макс с релетата винаги ще тегли доста ток от колата и от там зареждането няма да ти е наред, после винаги като се пусне перката натоварва двигателя точно заради посноянните високи обороти.
То затова са го измислили с това модулно управление да може перката в зависимост от нуждите да се пуска или за климатика или за охлаждане на мотора и след това е съм 6 скорости за да може плавно да регулира температурата и налягането на фреона.
Например като караш извън града тогава въздушната струя и тя охлажда и тогава перката работи на 20 процента или на първа или на втора скорост докато при теб и тогава ще е на макс което не е нужно.
Е може би ще кажеш, че тази разлика е около 220лв в пари, но пък затова си си купил БМВ а не Опел нали :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 18.02.2011
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е60 М54

Re: Климатроник .. проблем ?

Мнение от stuci_ir » 20 Юли 2012, 17:24

oci написа:
AUDI-6EFFFFFFFA написа:Здравейте, пак щом никой не казва как се ремонтира управлението,сами ще се мъчим 250лв за втора употреба са пари на вятъра при положение че за опелите са както казва един колега по 30 лв.Моя вече работи перфекно брата го запойва днеска некви релета слага обаче перката работила на макс което небило проблем излезе ми 13 лева.Другия вариант бил неква перка от друга кола да сложим пред радиаторите и да се палис цк ключе :lalala: .Това е .


Да колега, но за опел тази перка нова струва под 200 лв докато твоята перка чисто нова е 740 лв и затова втора ръка е към 250 лв, това с релетата е компромисен вариант и аз не съм съгласен с теб, че няма проблем по скоро това е вариант докато си сложиш перка с работещ модул причините са много първо налягането на системата винаги ще ти е ниско, това за климатика второ тази перка си е сериозен консуматор и при тази работа на макс с релетата винаги ще тегли доста ток от колата и от там зареждането няма да ти е наред, после винаги като се пусне перката натоварва двигателя точно заради посноянните високи обороти.
То затова са го измислили с това модулно управление да може перката в зависимост от нуждите да се пуска или за климатика или за охлаждане на мотора и след това е съм 6 скорости за да може плавно да регулира температурата и налягането на фреона.
Например като караш извън града тогава въздушната струя и тя охлажда и тогава перката работи на 20 процента или на първа или на втора скорост докато при теб и тогава ще е на макс което не е нужно.
Е може би ще кажеш, че тази разлика е около 220лв в пари, но пък затова си си купил БМВ а не Опел нали :D

Оци хем си прав хем не. По пътя на логиката ако за опел перката нова е 200 лева а на старо е 30 значи цената е горе долу 6 пъти по малка. По тази логика лика ри следвало за нашите коли перките да са около 120 лева, но уви те са ддойно на тази сума, защото както винаги е опрределя от пазара. А търсенна перки има и затова цената е такава.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320d

Re: Климатроник .. проблем ?

Мнение от outworld » 20 Юли 2012, 17:34

Абе оци си е съвсем прав според мен. При БМВ е по-голямо търсенето, защото е слаба част при Е46...
Как може един мултиволан със сцепен лъч да е 400лв, еми може, защото се търси :wave:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 18.02.2011
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е60 М54

Re: Климатроник .. проблем ?

Мнение от stuci_ir » 20 Юли 2012, 17:47

Ми може. Но темата е за перки все пак. Да не я осир..ме.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook