ОТНОВО загряване и М50

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 02 Юли 2006, 22:12

при мене на циркулация в купето компресора си работи на всички степени на вентилатора т.е все едно си на климатик ,само дето върти вътре въздуха .. но мене тоз тежим не дразни щото въздуха много изсъхва

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 6.11.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 330i, 750i

Мнение от NITRO DRIVER » 03 Юли 2006, 13:34

Alexi написа:
NITRO DRIVER написа:При дизелите е важен въртящия момент.
Ако имаме бензинов и дизелов двг. с еднаква мощност, дизелът ще върви повече, тъй като е с по-голям въртящ момент.

не бъди толкова сигурен :mhihi:


Погледни тук данните за моделите 120i и 120d. Разликата във въртящия момент и ускорението е огромна при еднакъв работен обем

http://www.bmw.bg/download/pdf/18/1seri ... l_data.pdf
Gasoline is for washing parts, alcohol is for drinking аnd nitro is for racing.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 03 Юли 2006, 21:21

ти разлика между еднакъв работен обем и еднаква мощност правиш ли :mhihi: ,че и сам се цитираш и спориш :mhihi: 150 срещу 163 коня мисля че е ясно


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 04 Юли 2006, 10:58

Да кажа и аз как е при мен.Значи като пусна климата ел.перката започва да върти независимо каква е температурата на двг. т.е. на първа степен и почти не се чува а само се вижда че върти.Когато колата загрее повече се включва на втора степен независимо дали е пуснат климатика или не.Тогава се чува даста мощен звук от нея и ще я чуете от 10 метра а може и поваче чак заглушава шума на мотора.По въпроса с вътрешната циркулация при мен компресора се включва на всички степени на вентилатора и в опътванито на колата прочетох че това нормолно и е ноправено с цел да не се запотяват стъклата.За да не обяснявам какъв ми е климатика може да го видите в галерията ми.
Това е дано съм бил полезен.

Пиша това защото смятам че при мен всичко е наред защото нямам никакви проблеми със загряване.Колата съм я оставал да работи по 15-20 мин.на място с климата и стрелсата не е мърдала и мм.Затова смятам че и при вас така стоят нещата не търсате проблемите в ел.перки и тем подобни а си прегледайте водна помпа,термостат,виско,една промивка на радиатора и на цялата водна система... ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 04 Юли 2006, 23:18

Днес реших да проверя ОТНОВО дали бачка перката на климатика и се изненадох неприятно - при включването на климатика перката не се завъртя. извадих датчика и почнах да укъсявам - 1-ва степен не тръгна, втора също :shock: Викам си КРАЙ перката ЗАМИНА :shock:
проверявам бушоните - ок са. Свалих предната броня, за да имам достъп до омразната ми вече перка и с 2 кабела и пуснах директно ток - тръгна и се успокоих :lol: Сетих се, че има и замесено реле във веригата, намерих го кое е и го изкарах. Уснатових че котвата е залепена. размърдах я с една отвертка, напънах малко да има повече ход и го закачих. Всичко тръгна като да не повярваш :D
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 418
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Rousse,Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: Е34, М20В25+
Детайли за колата: Черен

Мнение от Van » 05 Юли 2006, 9:27

stanchev, струва ми се, че и при мен има нещо подобно и моля да обясниш, кое точно е релето.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 08 Юли 2006, 8:54

Van написа:stanchev, струва ми се, че и при мен има нещо подобно и моля да обясниш, кое точно е релето.


После ще ти го снимам, че ми е трудно да се сетя кое беше от тук.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 08 Юли 2006, 8:57

След многократни :mhihi: тестове установих, че системата ми "гълта" въздух от някъде. вчера се опитах да обезвъздуша на загрял мотор и тапата на радиатора се счупи точно като отвивах и се получи ефекта на шампанското :mhihi: добре че не ме опръска. сега съм с нова тапа и забелязах след обезвъздушаване колата седи на 12 без 2 и като покарам около 30-40 мин стрелката се измества на 12:00. Идеи от къде може да гълта въздух ? От някъде много малко гълта, защото маркучите са твърди :roll:

:help:
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 08 Юли 2006, 11:47

stanchev ,приятелю защо обезвъздушаваш двигателя в работен режим :?:

Пробвай с нова капачка на разширителния съд на радиатора :idea: След 10 години работа, има огромна вероятност да не уплътнява добре :roll: С един човек случайно се бяхме разговорили за капачките по двг-то и разни уплътнения и той каза,че на неговата Е34-ка е сменил на маслото,на водата,обезвъздушаването и всичко е нормално ...

Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 08 Юли 2006, 11:54

добре кажи как да обезвъздуша най-ефикасно ? от студена отварям пробката за обезвъздушаване и капачката. паля колата и чакам да загрее, като съм пуснал парното в колата. наливам антифриз в казанчето до горе и като отвори ретмостата почва да изхвърля през пробката. форсирам малко, като през това време постоянно наливам да може нивото на антифриза да стои до гърлото на капачката. от там не ми е ясно първо пробката ли да стегна или да затвора капачката. или бъркам тотално ?
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 08 Юли 2006, 12:03

Аз доколкото знам и то от човек,който ремонтира често такива двигатели, обезвъздушаването се прави на изстинал двигател,например на следващата сутрин - така ,че да е престоял през ноща и изстинал напълно :idea: Просто на 2-3 пъти отвиваш по-малко въпросната тапа,докато излезне въздуха и си готов :roll:
Някъде в мануала го пише май ...

аз проблеми с моя нямам и само 2 пъти за 3 години съм обезвъздушавал :roll:

Георги Пенчев
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 08 Юли 2006, 12:21

Нещо не разбрах като е студена колата трябва ли да запаля ? И кога отвивам ? То ако не е запалена колата и не е загряла и да отвиеш тапичката май нищо няма да излезне :roll: Ако може подробно процедурата, че не можах да стопля :)
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 08 Юли 2006, 12:24

Няма да я палиш - двигателя - студен :!: само леко отвиваш,както ти казах 2-3 пъти и сам ще видиш,че ще излезе въздух (ако има) :idea:
Пробвай сега ако можеш и кажи какво е станало :D

Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 418
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Rousse,Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: Е34, М20В25+
Детайли за колата: Черен

Мнение от Van » 08 Юли 2006, 14:13


Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 08 Юли 2006, 14:23

Van написа:http://www.golgofa.ru/index.php?id_page=11&id_article=16 -тук е истината.


Колега, малко ми е трудно на руски - моля те ,преведи общата идея в 2-3 изречения :!: После може да пусна като "важна" темата,изчистена от всякакви писания :roll:

Георги Пенчев
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook