аеродинамика е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
50 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- rve
- ///Мтусиаст
-
- Мнения: 1092
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Re: аеродинамика е46
ilia1984 написа:Колега може би ще ми обясниш как обема на двигателя е свързан с аеродинамика при автомобили марка BMW....след твоето изложение отивай към Швеция да си вземеш нобеловата награда
Веднага ти обяснявам. Намери едни каталожни данни и виж колко е максималната скорост на Е46 318 бензин с М43 и на една 328 например. За сведение аеродинамиката на двете е 100% еднаква. Ако не можеш сам ще ти направя аз крайните изводи:
1. Стоковата аеродинамика на Е46 не влияе върху стабилността на колата в целия й скоростен диапазон. Влияят единствено гумите, окачването и АСЦ-то.
2. Надценяваш възможностите на колата си, явно твоите са по-големи от нейните

Обещавам да ти пратя картичка от Швеция. А ти не губи време, слагай 4-местна пейка на багажника, маска на Дарт Вейдър отпред и чакам да ми пратиш картичка от пустинята Мохаве като идеш да минаваш звуковата бариера

- BMW///M-ma6inata
- Петко ///M големия
-
- Мнения: 2369
- Регистриран на: 1.12.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330xd / Mini Cooper S
Re: аеродинамика е46
JTD написа:BMW///M-ma6inata написа:JTD написа:BMW///M-ma6inata написа:Колеги не се излагайте, серийно Е46 нито има как да стои сериозно на пътя със 180-190, нито е изчислено окачването и спирачките за такива постоянни скорости, който иска да стои на пътя с 180+ да си купи М3
Точно пък на твоята кола имаш 325мм дискове отпред с принудително охлаждане, 320мм отзад. Ако 325мм не ти стигат, за да караш с 180-200, то не знам какво очакваш.
А ти ако мислиш ,че колите ни са космически кораби ,много си се подвел
Не, не си мисля, че са космически кораби.
Кажи твоите очаквания и предпочитания.
Какви дискове са ти необходими, за да си спокоен при спиране от 180км/ч?
Необходима ми е като цяло друга кола за да се движа спокойно с такива скорости. 330ка не спира лошо в нормални условия, но не знам дали си спирал екстремно 180-200-0км/х, тогава ще се увериш ,че спирачките не са нищо кой знае какво. Да не говорим че с това окачване колата е адски лигава.
А моите предпочитания и за да съм спокоен за спирането от висока скорост - керамика

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: аеродинамика е46
BMW///M-ma6inata написа:JTD написа:BMW///M-ma6inata написа:JTD написа:BMW///M-ma6inata написа:Колеги не се излагайте, серийно Е46 нито има как да стои сериозно на пътя със 180-190, нито е изчислено окачването и спирачките за такива постоянни скорости, който иска да стои на пътя с 180+ да си купи М3
Точно пък на твоята кола имаш 325мм дискове отпред с принудително охлаждане, 320мм отзад. Ако 325мм не ти стигат, за да караш с 180-200, то не знам какво очакваш.
А ти ако мислиш ,че колите ни са космически кораби ,много си се подвел
Не, не си мисля, че са космически кораби.
Кажи твоите очаквания и предпочитания.
Какви дискове са ти необходими, за да си спокоен при спиране от 180км/ч?
Необходима ми е като цяло друга кола за да се движа спокойно с такива скорости. 330ка не спира лошо в нормални условия, но не знам дали си спирал екстремно 180-200-0км/х, тогава ще се увериш ,че спирачките не са нищо кой знае какво. Да не говорим че с това окачване колата е адски лигава.
А моите предпочитания и за да съм спокоен за спирането от висока скорост - керамика
Вярно не съм 30-ка но съм с 300 отпред и 285 отзад - спира,но усещането не е притяно


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: аеродинамика е46
темата си проси катинара, но нека и аз да си кажа, много му скочихте на човека, въпреки че чета в коментарите много истини и сериозна нотка на загриженост за колегата и здравето му. С тази кола тази скорост наистина е много, реално едни по-големи джанти и ниски гуми, заедно със спойлери ще доведат до сериозно подобрение на стабилността, НО да не забравяме че идеята на спойлера е да натисне колата надолу а това натискане се постига чрез съпротивление на въздуха, именно затова болида от F1 има по-високо челно съпротивление заради крилата, но него това не го бърка защото компенсира с мощност.
На колегата ще му кажа, че може да постигне стабилност за сметка на аеродинамиката и оптекаемостта на колата, но след това нее гаранция че ще може да достигне километрите и да ги поддържа. Като всеки ентусиаст човека иска максималното, обаче понякога трябва да се съобразим с обстоятелствата
На колегата ще му кажа, че може да постигне стабилност за сметка на аеродинамиката и оптекаемостта на колата, но след това нее гаранция че ще може да достигне километрите и да ги поддържа. Като всеки ентусиаст човека иска максималното, обаче понякога трябва да се съобразим с обстоятелствата

Re: аеродинамика е46
cHaunepucTa написа:© написа:Не може да се люшкаш по неравностите и да очакваш стабилност.:
Със спортното окачване и 18 джанти по АМ Тракия от София към Пловдив, малко преди Пазарджик искам да ми кажеш дали няма да се люшкаш и какво ще ти помогне спортното окачване за стабилността на пътя![]()
Иначе съм съгласен с казаното от теб за аеродинамиката на е46...и пак е по-добре от повечето масови автомобили на тия години.
там нищо не помага, всъщност има доста участъци където нищо няма да помогне, но не това беше идеята, когато споменах за люшкането. Иначе няма да се люшкаш, само подскача много гадно и скорост над 140 е немислима
50 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани