аеродинамика е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: аеродинамика е46
BMW///M-ma6inata написа:JTD написа:BMW///M-ma6inata написа:Колеги не се излагайте, серийно Е46 нито има как да стои сериозно на пътя със 180-190, нито е изчислено окачването и спирачките за такива постоянни скорости, който иска да стои на пътя с 180+ да си купи М3
Точно пък на твоята кола имаш 325мм дискове отпред с принудително охлаждане, 320мм отзад. Ако 325мм не ти стигат, за да караш с 180-200, то не знам какво очакваш.
А ти ако мислиш ,че колите ни са космически кораби ,много си се подвел
Не, не си мисля, че са космически кораби.
Кажи твоите очаквания и предпочитания.
Какви дискове са ти необходими, за да си спокоен при спиране от 180км/ч?
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: аеродинамика е46
bmw-maximilian написа:Колеги незнам защо го подхванахте момчето за мезе...спойлери разни,пейки некви М3 пакети GTR простотии...и къде видяхте,че колегата е написал,че иска да се движи със 190 постоянна скорост ..е това ако някой ми го покаже евала.Просто явно не му харесва на колегата стабилноста на колата му извънграда,и пита човека как да си направи колата по стабилна..вие го бъзикате.В отговор на колегата,не мисля че с тези 16-ки джанти,даже и с нови гуми,няма как да очакваш на 200 км колата ти да е стабилна.Според мен ако искаш стабилност,сложи си 18-ки с 255 гуми отзад и си ти.Прегледай обаче преди това ходовата си част,амортесьорите и пружините,ще ти е от полза
По добре го изтрий...
Колеги разводнихме темата благодаря колега maximilian за съветите




- rve
- ///Мтусиаст
-
- Мнения: 1092
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Re: аеродинамика е46
Аз пак да те питам с какъв мотор ти е 46-цата?
- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: аеродинамика е46
Залагам на 318i 143к.с с газова

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: аеродинамика е46
Не го навивайте на големи джанти и ниски гуми, че току виж се пребил някъде
Ниска гума и сток окачване не са добра комбинация. Да не говорим, че тия гуми са цифра, и не се знае дали няма да обуе едни 17-18ки с някои галоши...
Има немалко вариянти за по-добро окачване - D2, Gaz, Bilstein. Да - струват пари, но тогава можем да говорим за истинска промяна в поведението на автомобила. И пак човек трябва да ги умее нещата, че да се пуска с такива скорости...
ПП: Не бива да правим сравнение между коефициентите на челно съпротивление между шосейните коли и тези от Формула 1. Там огромна роля играе зверското аеродинамично притискане.

Има немалко вариянти за по-добро окачване - D2, Gaz, Bilstein. Да - струват пари, но тогава можем да говорим за истинска промяна в поведението на автомобила. И пак човек трябва да ги умее нещата, че да се пуска с такива скорости...
ПП: Не бива да правим сравнение между коефициентите на челно съпротивление между шосейните коли и тези от Формула 1. Там огромна роля играе зверското аеродинамично притискане.
- cHaunepucTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 19.08.2010
- Пол: Мъж
Re: аеродинамика е46
mustang1986 написа:Залагам на 318i 143к.с с газова
Защо реши така?

- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: аеродинамика е46
mustang1986 написа:Залагам на 318i 143к.с с газова
май позна. Е46 с този двигател има съответното окачване, спирачки, джанти и гуми. нормално е да не се чувстваш супер стабилно със 190км/ч
относно спирането - няма да има много спиране тази кола от 180км/ч с 205/55/16 спирачките, окачването и т.н. фактори свързани със спирането.
аз лично съм много доволен от спирането с висока скорост, но съм си написал и домашното. нови спирачни мъркучи, спортна спирачна течност, спортни дискове, много хубави накладки и гуми.
така, че нещата са малко относителни като цяло. иначе темата е забавна, това не мога да го отрека

"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: аеродинамика е46
При масовата Е46 аеродинамиката е само за красота
Прави са колегите, че единствено окачването и после джанти и гуми могат да подобрят поведението при такива скорости. Със стандартно окачване си е мъка, разликата с твърди амортисьори и пружини е невероятна. Не може да се люшкаш по неравностите и да очакваш стабилност. Гумите също имат своята роля, със 205/55/16 напълно разбирам какво имаш предвид когато казваш, че колата не е много стабилна при 190+
Колкото до пътищата и БГ реалността - такива скорости изискват жертви - жертваш комфорт, жертваш просвет и караш съвсем малко по стабилно при тези скорости
п.с. малко съм изненадан, че коефициента при М3 е 0,33, спомням си че този на Вектра А е 0,29 (=>трябва да е доста по стабилна)

Прави са колегите, че единствено окачването и после джанти и гуми могат да подобрят поведението при такива скорости. Със стандартно окачване си е мъка, разликата с твърди амортисьори и пружини е невероятна. Не може да се люшкаш по неравностите и да очакваш стабилност. Гумите също имат своята роля, със 205/55/16 напълно разбирам какво имаш предвид когато казваш, че колата не е много стабилна при 190+
Колкото до пътищата и БГ реалността - такива скорости изискват жертви - жертваш комфорт, жертваш просвет и караш съвсем малко по стабилно при тези скорости
п.с. малко съм изненадан, че коефициента при М3 е 0,33, спомням си че този на Вектра А е 0,29 (=>трябва да е доста по стабилна)

- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: аеродинамика е46
© написа:При масовата Е46 аеродинамиката е само за красота![]()
Прави са колегите, че единствено окачването и после джанти и гуми могат да подобрят поведението при такива скорости. Със стандартно окачване си е мъка, разликата с твърди амортисьори и пружини е невероятна. Не може да се люшкаш по неравностите и да очакваш стабилност. Гумите също имат своята роля, със 205/55/16 напълно разбирам какво имаш предвид когато казваш, че колата не е много стабилна при 190+
Колкото до пътищата и БГ реалността - такива скорости изискват жертви - жертваш комфорт, жертваш просвет и караш съвсем малко по стабилно при тези скорости
п.с. малко съм изненадан, че коефициента при М3 е 0,33, спомням си че този на Вектра А е 0,29 (=>трябва да е доста по стабилна)





Благодаря на всички за отговорите най вече на колегата слави ! Двигателя е М43ТU
Dirty M5 driveR написа:Не го навивайте на големи джанти и ниски гуми, че току виж се пребил някъдеНиска гума и сток окачване не са добра комбинация. Да не говорим, че тия гуми са цифра, и не се знае дали няма да обуе едни 17-18ки с някои галоши... .
джантите са style 154 от Е90 мисля че последно в М-кар бяха към 1600лв

- cHaunepucTa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 19.08.2010
- Пол: Мъж
Re: аеродинамика е46
© написа:Не може да се люшкаш по неравностите и да очакваш стабилност.:
Със спортното окачване и 18 джанти по АМ Тракия от София към Пловдив, малко преди Пазарджик искам да ми кажеш дали няма да се люшкаш и какво ще ти помогне спортното окачване за стабилността на пътя

Иначе съм съгласен с казаното от теб за аеродинамиката на е46...и пак е по-добре от повечето масови автомобили на тия години.
- rve
- ///Мтусиаст
-
- Мнения: 1092
- Регистриран на: 16.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3 и още нещо
Re: аеродинамика е46
ilia1984 написа: Двигателя е М43ТU
Направо цялата тема е за бисерите с това


- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: аеродинамика е46
rve написа:ilia1984 написа: Двигателя е М43ТU
Направо цялата тема е за бисерите с товаНаистина, да се оплакваш от нестабилност при 190км/ч с 318-ка преди фейса не е повод за притеснение според мен. Ако бях на твое място щях да съм много по-притеснен от целите, които гониш

"Чемодан, вокзал, Москва"
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: аеродинамика е46
rve написа:ilia1984 написа: Двигателя е М43ТU
Направо цялата тема е за бисерите с товаНаистина, да се оплакваш от нестабилност при 190км/ч с 318-ка преди фейса не е повод за притеснение според мен. Ако бях на твое място щях да съм много по-притеснен от целите, които гониш
Колега може би ще ми обясниш как обема на двигателя е свързан с аеродинамика при автомобили марка BMW....


- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: аеродинамика е46
Проблемът е ,че ако сложиш широки джанти и гуми на този мотор,колата съвсем ще умре,а ако промениш аеродинамиката със спойлери ще е пернишки тунинг без особен ефект! 
Направи добър реглаж на преден и заден мост и после кажи как я усещаш!Е46 лепи при качествен лазарен реглаж!Пиши,ако имаш път към София,да те пратя!

Направи добър реглаж на преден и заден мост и после кажи как я усещаш!Е46 лепи при качествен лазарен реглаж!Пиши,ако имаш път към София,да те пратя!
- Nedialkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: BMW
Re: аеродинамика е46
Колега, всички в цялата теми обясняваме как трябва окачване трябват гуми, ти продължаваш с тая аеродинамика да искаш самолет с пластмаси. Обема на двигателя според теб не означава ли и също и тежест или и той идва от пластмаса? Тежестта значи ли стабилност или тя проваля аеродинамиката?
Аз ти предлагам да си купиш една калибра 2.0 115 (има перфектна аеродинамика и в книгите на гинес го пише). Явно тия от БМВ 10 години по-късно от опел са пуснали Е46 и пак не могат да ги стигнат, така че няма смисъл да се мъчиш да им оправяш грешките. Сгрешил си марката и модела според мен, тоя модел БМВ хич не е домислен с тая лоша аеродинамика дето не може да компенсира окачване и гуми
Аз ти предлагам да си купиш една калибра 2.0 115 (има перфектна аеродинамика и в книгите на гинес го пише). Явно тия от БМВ 10 години по-късно от опел са пуснали Е46 и пак не могат да ги стигнат, така че няма смисъл да се мъчиш да им оправяш грешките. Сгрешил си марката и модела според мен, тоя модел БМВ хич не е домислен с тая лоша аеродинамика дето не може да компенсира окачване и гуми

50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани