аеродинамика е46

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: аеродинамика е46

Мнение от JTD » 12 Юли 2012, 18:43

BMW///M-ma6inata написа:
JTD написа:
BMW///M-ma6inata написа:Колеги не се излагайте, серийно Е46 нито има как да стои сериозно на пътя със 180-190, нито е изчислено окачването и спирачките за такива постоянни скорости, който иска да стои на пътя с 180+ да си купи М3

Точно пък на твоята кола имаш 325мм дискове отпред с принудително охлаждане, 320мм отзад. Ако 325мм не ти стигат, за да караш с 180-200, то не знам какво очакваш.

А ти ако мислиш ,че колите ни са космически кораби ,много си се подвел

Не, не си мисля, че са космически кораби.
Кажи твоите очаквания и предпочитания.
Какви дискове са ти необходими, за да си спокоен при спиране от 180км/ч?
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 11.04.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: BMW

Re: аеродинамика е46

Мнение от ilia1984 » 12 Юли 2012, 19:01

bmw-maximilian написа:Колеги незнам защо го подхванахте момчето за мезе...спойлери разни,пейки некви М3 пакети GTR простотии...и къде видяхте,че колегата е написал,че иска да се движи със 190 постоянна скорост ..е това ако някой ми го покаже евала.Просто явно не му харесва на колегата стабилноста на колата му извънграда,и пита човека как да си направи колата по стабилна..вие го бъзикате.В отговор на колегата,не мисля че с тези 16-ки джанти,даже и с нови гуми,няма как да очакваш на 200 км колата ти да е стабилна.Според мен ако искаш стабилност,сложи си 18-ки с 255 гуми отзад и си ти.Прегледай обаче преди това ходовата си част,амортесьорите и пружините,ще ти е от полза :yes:


По добре го изтрий... :mhihi:

Колеги разводнихме темата благодаря колега maximilian за съветите :D поне някой разбра какво имах предвид :bchug: 17-18-ки не са за нашите пътища ако бяхме Швейцария или Австрия веднага щях да тръгна да купувам 18-ки дори 19-ки и да сменям окачването с ниско но в България реалността е друга ! Няма да го изтия по проста причина че съм карал кола с 15-ки която на 200 км си беше доста стабилна че и над 200 :mhihi: марката няма да е казвам само ABF е мотора които разбира знае за какво говоря ;) !

///Мтусиаст
Аватар
Мнения: 1092
Регистриран на: 16.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3 и още нещо

Re: аеродинамика е46

Мнение от rve » 12 Юли 2012, 19:19

Аз пак да те питам с какъв мотор ти е 46-цата?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 893
Регистриран на: 6.12.2009
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: E46 M47N

Re: аеродинамика е46

Мнение от mustang1986 » 12 Юли 2012, 19:31

Залагам на 318i 143к.с с газова
Изображение

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: аеродинамика е46

Мнение от Dirty M5 driveR » 12 Юли 2012, 20:18

Не го навивайте на големи джанти и ниски гуми, че току виж се пребил някъде :mhihi: Ниска гума и сток окачване не са добра комбинация. Да не говорим, че тия гуми са цифра, и не се знае дали няма да обуе едни 17-18ки с някои галоши...
Има немалко вариянти за по-добро окачване - D2, Gaz, Bilstein. Да - струват пари, но тогава можем да говорим за истинска промяна в поведението на автомобила. И пак човек трябва да ги умее нещата, че да се пуска с такива скорости...

ПП: Не бива да правим сравнение между коефициентите на челно съпротивление между шосейните коли и тези от Формула 1. Там огромна роля играе зверското аеродинамично притискане.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 19.08.2010
Пол: Мъж

Re: аеродинамика е46

Мнение от cHaunepucTa » 12 Юли 2012, 20:29

mustang1986 написа:Залагам на 318i 143к.с с газова


Защо реши така? :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: аеродинамика е46

Мнение от bai_ILIA » 12 Юли 2012, 20:33

mustang1986 написа:Залагам на 318i 143к.с с газова



май позна. Е46 с този двигател има съответното окачване, спирачки, джанти и гуми. нормално е да не се чувстваш супер стабилно със 190км/ч

относно спирането - няма да има много спиране тази кола от 180км/ч с 205/55/16 спирачките, окачването и т.н. фактори свързани със спирането.

аз лично съм много доволен от спирането с висока скорост, но съм си написал и домашното. нови спирачни мъркучи, спортна спирачна течност, спортни дискове, много хубави накладки и гуми.

така, че нещата са малко относителни като цяло. иначе темата е забавна, това не мога да го отрека :D
"Чемодан, вокзал, Москва"

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: аеродинамика е46

Мнение от © » 12 Юли 2012, 20:42

При масовата Е46 аеродинамиката е само за красота :mhihi:
Прави са колегите, че единствено окачването и после джанти и гуми могат да подобрят поведението при такива скорости. Със стандартно окачване си е мъка, разликата с твърди амортисьори и пружини е невероятна. Не може да се люшкаш по неравностите и да очакваш стабилност. Гумите също имат своята роля, със 205/55/16 напълно разбирам какво имаш предвид когато казваш, че колата не е много стабилна при 190+
Колкото до пътищата и БГ реалността - такива скорости изискват жертви - жертваш комфорт, жертваш просвет и караш съвсем малко по стабилно при тези скорости

п.с. малко съм изненадан, че коефициента при М3 е 0,33, спомням си че този на Вектра А е 0,29 (=>трябва да е доста по стабилна) :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 11.04.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: BMW

Re: аеродинамика е46

Мнение от ilia1984 » 12 Юли 2012, 22:14

© написа:При масовата Е46 аеродинамиката е само за красота :mhihi:
Прави са колегите, че единствено окачването и после джанти и гуми могат да подобрят поведението при такива скорости. Със стандартно окачване си е мъка, разликата с твърди амортисьори и пружини е невероятна. Не може да се люшкаш по неравностите и да очакваш стабилност. Гумите също имат своята роля, със 205/55/16 напълно разбирам какво имаш предвид когато казваш, че колата не е много стабилна при 190+
Колкото до пътищата и БГ реалността - такива скорости изискват жертви - жертваш комфорт, жертваш просвет и караш съвсем малко по стабилно при тези скорости

п.с. малко съм изненадан, че коефициента при М3 е 0,33, спомням си че този на Вектра А е 0,29 (=>трябва да е доста по стабилна) :mhihi:

:yes: :yes: :yes: За пръв път днес да прочета един разумен и умен коментар © :bowdown: това с вектрата кърти... :lol:
Благодаря на всички за отговорите най вече на колегата слави ! Двигателя е М43ТU

Dirty M5 driveR написа:Не го навивайте на големи джанти и ниски гуми, че току виж се пребил някъде :mhihi: Ниска гума и сток окачване не са добра комбинация. Да не говорим, че тия гуми са цифра, и не се знае дали няма да обуе едни 17-18ки с някои галоши... .


джантите са style 154 от Е90 мисля че последно в М-кар бяха към 1600лв :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 19.08.2010
Пол: Мъж

Re: аеродинамика е46

Мнение от cHaunepucTa » 12 Юли 2012, 22:43

© написа:Не може да се люшкаш по неравностите и да очакваш стабилност.:


Със спортното окачване и 18 джанти по АМ Тракия от София към Пловдив, малко преди Пазарджик искам да ми кажеш дали няма да се люшкаш и какво ще ти помогне спортното окачване за стабилността на пътя :lol:
Иначе съм съгласен с казаното от теб за аеродинамиката на е46...и пак е по-добре от повечето масови автомобили на тия години.

///Мтусиаст
Аватар
Мнения: 1092
Регистриран на: 16.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3 и още нещо

Re: аеродинамика е46

Мнение от rve » 12 Юли 2012, 22:54

ilia1984 написа: Двигателя е М43ТU


Направо цялата тема е за бисерите с това :mhihi: Наистина, да се оплакваш от нестабилност при 190км/ч с 318-ка преди фейса не е повод за притеснение според мен. Ако бях на твое място щях да съм много по-притеснен от целите, които гониш :kuku:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: аеродинамика е46

Мнение от bai_ILIA » 12 Юли 2012, 23:04

rve написа:
ilia1984 написа: Двигателя е М43ТU


Направо цялата тема е за бисерите с това :mhihi: Наистина, да се оплакваш от нестабилност при 190км/ч с 318-ка преди фейса не е повод за притеснение според мен. Ако бях на твое място щях да съм много по-притеснен от целите, които гониш :kuku:


:yes: +1
"Чемодан, вокзал, Москва"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 11.04.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: BMW

Re: аеродинамика е46

Мнение от ilia1984 » 12 Юли 2012, 23:07

rve написа:
ilia1984 написа: Двигателя е М43ТU


Направо цялата тема е за бисерите с това :mhihi: Наистина, да се оплакваш от нестабилност при 190км/ч с 318-ка преди фейса не е повод за притеснение според мен. Ако бях на твое място щях да съм много по-притеснен от целите, които гониш :kuku:

Колега може би ще ми обясниш как обема на двигателя е свързан с аеродинамика при автомобили марка BMW.... :lol: след твоето изложение отивай към Швеция да си вземеш нобеловата награда :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: аеродинамика е46

Мнение от dr.peshev » 13 Юли 2012, 1:12

Проблемът е ,че ако сложиш широки джанти и гуми на този мотор,колата съвсем ще умре,а ако промениш аеродинамиката със спойлери ще е пернишки тунинг без особен ефект! :yes:
Направи добър реглаж на преден и заден мост и после кажи как я усещаш!Е46 лепи при качествен лазарен реглаж!Пиши,ако имаш път към София,да те пратя!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 174
Регистриран на: 7.12.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW
Детайли за колата: BMW

Re: аеродинамика е46

Мнение от Nedialkov » 13 Юли 2012, 8:36

Колега, всички в цялата теми обясняваме как трябва окачване трябват гуми, ти продължаваш с тая аеродинамика да искаш самолет с пластмаси. Обема на двигателя според теб не означава ли и също и тежест или и той идва от пластмаса? Тежестта значи ли стабилност или тя проваля аеродинамиката?

Аз ти предлагам да си купиш една калибра 2.0 115 (има перфектна аеродинамика и в книгите на гинес го пише). Явно тия от БМВ 10 години по-късно от опел са пуснали Е46 и пак не могат да ги стигнат, така че няма смисъл да се мъчиш да им оправяш грешките. Сгрешил си марката и модела според мен, тоя модел БМВ хич не е домислен с тая лоша аеродинамика дето не може да компенсира окачване и гуми :kuku:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook