аеродинамика е46

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 174
Регистриран на: 7.12.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW
Детайли за колата: BMW

Re: аеродинамика е46

Мнение от Nedialkov » 12 Юли 2012, 16:04

BMW///M-ma6inata написа:Не говорим да ги "вдигнеш" а да пътуваш с постоянна скорост 190км/н и да се чувстваш сигурен същевременно :paranoid:


Ако погледнем пътищата ни, колите ни (които колкото и да са хубави са си 10 + годишни), гумите с който кара (надали са последен модел мишелинки чисто нови и напомпани с азот), спирачките който ползва (щото има и дедовци по пътя дето карат с 60), а пък и глобите щом ще поддържа 190.

Та.. като обобщим горното да поддържаш 190 е ....леко казано не много премислено изказване, а и на фона на причините които дадох успех му желая да поддържа 190 а не да те четем във вестниците.

И за да не е спам поста.

Споделям ти опит: моята е със 17 джанти гуми 225/45/17 и 245/40/17 Мтех 2 окачване (цялото) и с 220 е като залепена за пътя (но все пак само вдигам и пускам газта) със 160 влизам по остри завой и колата се държи супер.

И пейка да сложи на задния капак няма да му оправи меките тампони/пружини изпусналите амортисьори или гадните гуми.
Последна промяна Nedialkov на 12 Юли 2012, 16:18, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: аеродинамика е46

Мнение от JTD » 12 Юли 2012, 16:08

BMW///M-ma6inata написа:Колеги не се излагайте, серийно Е46 нито има как да стои сериозно на пътя със 180-190, нито е изчислено окачването и спирачките за такива постоянни скорости, който иска да стои на пътя с 180+ да си купи М3

Точно пък на твоята кола имаш 325мм дискове отпред с принудително охлаждане, 320мм отзад. Ако 325мм не ти стигат, за да караш с 180-200, то не знам какво очакваш.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 11.04.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: BMW

Re: аеродинамика е46

Мнение от ilia1984 » 12 Юли 2012, 16:46

Nedialkov написа:
BMW///M-ma6inata написа:Не говорим да ги "вдигнеш" а да пътуваш с постоянна скорост 190км/н и да се чувстваш сигурен същевременно :paranoid:


Ако погледнем пътищата ни, колите ни (които колкото и да са хубави са си 10 + годишни), гумите с който кара (надали са последен модел мишелинки чисто нови и напомпани с азот), спирачките който ползва (щото има и дедовци по пътя дето карат с 60), а пък и глобите щом ще поддържа 190.


И пейка да сложи на задния капак няма да му оправи меките тампони/пружини изпусналите амортисьори или гадните гуми.


Колеги да се придържаме към темата прочетох доста глупости които не искам да коментирам :shock: Все пак за колегата ще кажа че гумите са 205/55/16 чисто нови Michelin Primacy :mhihi: само за пътищата съм съгласен ! Питах за подобряване на аеродинамика не за спирачки и дискове :banghead: Това с ниско окачаване е ясно(все пак НЯМАМЕ АУТОБАНИ а просто едни подобия на пътища ниско/спортно окачване не за българските пътища :mhihi: ) въпроса е как със стандартно фабрично окачване да променим аеродинамичните харектеристики на Е46 седан ( не челното съпротивление :banghead: ) Явно със същото са се сблъскали и инженерите от BMW и може би за това няма М3 седан опитали са се да модифицират предните калниците при Е46 М3 за по добра стабилност ! Някой имали информация за модифицираните предни и задни брони за седан от Alpina и Hamann преди фейслифта?
Последна промяна ilia1984 на 12 Юли 2012, 17:07, променена общо 3 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 10.09.2009
Местоположение: Pleven (Bulgaria)
Кара: E46 330Ci M2 PACK CABRIO

Re: аеродинамика е46

Мнение от Rosendo » 12 Юли 2012, 16:52

ilia1984 написа: може би за това няма М3 седан


Тука бъркаш :mhihi:

Петко ///M големия
Аватар
Мнения: 2369
Регистриран на: 1.12.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330xd / Mini Cooper S

Re: аеродинамика е46

Мнение от BMW///M-ma6inata » 12 Юли 2012, 16:53

JTD написа:
BMW///M-ma6inata написа:Колеги не се излагайте, серийно Е46 нито има как да стои сериозно на пътя със 180-190, нито е изчислено окачването и спирачките за такива постоянни скорости, който иска да стои на пътя с 180+ да си купи М3

Точно пък на твоята кола имаш 325мм дискове отпред с принудително охлаждане, 320мм отзад. Ако 325мм не ти стигат, за да караш с 180-200, то не знам какво очакваш.

А ти ако мислиш ,че колите ни са космически кораби ,много си се подвел

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: аеродинамика е46

Мнение от Gqbriel » 12 Юли 2012, 16:57

BMW///M-ma6inata написа:
JTD написа:
BMW///M-ma6inata написа:Колеги не се излагайте, серийно Е46 нито има как да стои сериозно на пътя със 180-190, нито е изчислено окачването и спирачките за такива постоянни скорости, който иска да стои на пътя с 180+ да си купи М3

Точно пък на твоята кола имаш 325мм дискове отпред с принудително охлаждане, 320мм отзад. Ако 325мм не ти стигат, за да караш с 180-200, то не знам какво очакваш.

А ти ако мислиш ,че колите ни са космически кораби ,много си се подвел


И 2-та сте прави.....но защо всички приемате Е46 винаги ,че е 98 год?
Има Е46 на по 6-7години ....нима Е90 е по-добре?
Отделно на кола с 200 коня + и тези спирачни апарати и спортно окачване да не може да кара с 180-200 - :dunno: аз като гледам сапунерки като фиатчета,рена и тем подобни да карат с толкова ,настръхвам,ние говорим за кола класи над тях в управлението на пътя...

Всичко над 130 е опасно,както казва един приятел : Каква е разликата между хора катастрофирали с колан и без - еми ,че тези с изглеждат по-живи :mhihi:
Така,че карайте с колкото се чувствате сигурни а не с колко си мислите,че колата трябва да е сигурно.. :driving: :bchug:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: аеродинамика е46

Мнение от virtualchild » 12 Юли 2012, 17:07

Аз покарах малко с 200 и цялата предница ми се покри с точици от камъчетата.
Не е оферта... :ranting:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 11.04.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: BMW

Re: аеродинамика е46

Мнение от ilia1984 » 12 Юли 2012, 17:09

virtualchild написа:Аз покарах малко с 200 и цялата предница ми се покри с точици от камъчетата.
Не е оферта... :ranting:

Колегата е прав някой път отбийте от пътя и ще видите колко са и мръсни нашите пътища освен камъни има метални парчета, телове , болтове и каквото още се сетите :ranting: !Оптималната скорост за "нашите" пътища и то хубавите е не повече от 100-120 км а в западният свят просто биха ги затвори докато ги ремонтират и вкарат в евро нормите !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46, 320д, 136к.с.

Re: аеродинамика е46

Мнение от dzvonko » 12 Юли 2012, 17:17

Колега, аеродинамика не прави чудеса! Като си с 205/55/16 самите гуми се люлеят, заради високия борд. За високи скорости има 330ки и М3ки. А и не случайно Мките са ограничавани масово на 250км/ч. Като ти се люлее колата заради гуми и окачване, няма смисъл и стотинка да даваш за аеродинамични пакети(освен ако не искаш да изглежда по-готино). Ако искаш добър аеродинамичен пакет виж тези на BMWта от DTM сериите :) Ама за да са ефективни тези ламарини отдолу е М3 :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 28.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: на вода!
Мечтае да кара: Airbus A380! :)

Re: аеродинамика е46

Мнение от JOTTO_DEL » 12 Юли 2012, 17:27

outworld написа:
BMW///M-ma6inata написа:Не говорим да ги "вдигнеш" а да пътуваш с постоянна скорост 190км/н и да се чувстваш сигурен същевременно :paranoid:


В България не можеш да караш с такава постоянна скорост, иначе съм съгласен с теб :yes:

В Бг е абсурд да караш с такава скорост, с тези пътища просто :bang:
Преди 3 дни се прибирах за Германия и какво да ви кажа трудно под 160км.ч. съм падал и не е проблем тази скорост за немските пътища. Но Е46 определено не е за 200+ според мен, ако е с добро окачване и гуми е ОК. Аз с моята която е с 205/50/17 до 200км.ч. е добре, но след тази скорост не се чуствам много сигурен и то по немските пътища!
Автора на темата го съветвам в Бг изобщо да не се впряга за такива скоростти, че си е чисто самоубиство! ;)
Изображение
Sheer driving pleasure BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 174
Регистриран на: 7.12.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW
Детайли за колата: BMW

Re: аеродинамика е46

Мнение от Nedialkov » 12 Юли 2012, 17:28

ilia1984 написа:
Nedialkov написа:
И пейка да сложи на задния капак няма да му оправи меките тампони/пружини изпусналите амортисьори или гадните гуми.


Това с ниско окачаване е ясно(все пак НЯМАМЕ АУТОБАНИ а просто едни подобия на пътища ниско/спортно окачване не за българските пътища :mhihi: ) въпроса е как със стандартно фабрично окачване да променим аеродинамичните харектеристики на Е46 седан ...
Явно със същото са се сблъскали и инженерите от BMW и може би за това няма М3 седан опитали са се да модифицират предните калниците при Е46 М3 за по добра стабилност !



Значи целта е за запазим окачването като лодка, да седим на гуми 55, да сне слагаме ниско окачване, а да сложим спойлери който на 190 да компенсират окачване и гумите ли?

Ако е така и аз се включвам в това търсене на тези 'вълшебни' пласмаси.

При М3 според теб само от калници ли са докарали поведение на пътя или са толкова залюхани, че са решили да си оправят грешките с едни раздувки на калниците, а не да побират по големи джанти и спирачки.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 11.04.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E60
Мечтае да кара: BMW

Re: аеродинамика е46

Мнение от ilia1984 » 12 Юли 2012, 17:30

dzvonko написа:Колега, аеродинамика не прави чудеса! Като си с 205/55/16 самите гуми се люлеят, заради високия борд. За високи скорости има 330ки и М3ки. А и не случайно Мките са ограничавани масово на 250км/ч. Като ти се люлее колата заради гуми и окачване, няма смисъл и стотинка да даваш за аеродинамични пакети(освен ако не искаш да изглежда по-готино). Ако искаш добър аеродинамичен пакет виж тези на BMWта от DTM сериите :) Ама за да са ефективни тези ламарини отдолу е М3 :)

Колега аз не искам да вдигам 250 :D борда не е чак толкова висок че да са люлеят над 180км или 190км до 180 км колата се държи добре завойте ги взима на 140 без проблем просто над 190 се усеща леко колебание особено в предната част въпроса е ако се модифицира предната и задната броня постави се спойлер колата да стане по стабилна имал съм доста коли това Е46 не ми е първа кола и знам че една добра броня и един спойлер вършат чудеса естествено и добро окачване !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 893
Регистриран на: 6.12.2009
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: E46 M47N

Re: аеродинамика е46

Мнение от mustang1986 » 12 Юли 2012, 17:44

Заложи на окачването.Ако можеш да се сдобиеш с Мтехникс окачване ще останеш много доволен.Има и алтернативни афтърмаркет на доста добра цена.Окачването и гумите са на 1во място за стабилноста!
Изображение

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!

///Мтусиаст
Аватар
Мнения: 1092
Регистриран на: 16.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3 и още нещо

Re: аеродинамика е46

Мнение от rve » 12 Юли 2012, 18:17

ilia1984 написа:
Колеги да се придържаме към темата прочетох доста глупости които не искам да коментирам :shock: Все пак за колегата ще кажа че гумите са 205/55/16 чисто нови Michelin Primacy :mhihi: само за пътищата съм съгласен ! Питах за подобряване на аеродинамика не за спирачки и дискове :banghead: Това с ниско окачаване е ясно(все пак НЯМАМЕ АУТОБАНИ а просто едни подобия на пътища ниско/спортно окачване не за българските пътища :mhihi: ) въпроса е как със стандартно фабрично окачване да променим аеродинамичните харектеристики на Е46 седан ( не челното съпротивление :banghead: ) Явно със същото са се сблъскали и инженерите от BMW и може би за това няма М3 седан опитали са се да модифицират предните калниците при Е46 М3 за по добра стабилност ! Някой имали информация за модифицираните предни и задни брони за седан от Alpina и Hamann преди фейслифта?


Ако разчиташ на подобрено сцепление в следствие на аеродинамичните сили за да си повишиш стабилността вариантите са такива, че ще те е срам да я караш колата си по улиците. Дадоха ти пример с ДТМ сериите - трябва да прилича на батмобил. Калниците на М3-ката, че били раздути принудително заради лоша стабилност буди нищо освен усмивка. Като видиш какви баници трябва да влязат там и ще разбереш. Специален поздрав на феновете на комбинезоните -

Изображение

http://www.bmwblog.com/2011/04/01/never ... 3-touring/ - единствената оригинална бройка Е46 М3 Touring. Подобно на седана (не знам дали има произведен протопип) не е видала бял свят по маркетингови причини. Стабилността на Е46 няма никакво значение от шасито, дали е седан, комби или купе. Гуми и окачване, там е истината.

Между другото, с какъв двигател е този седан?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1151
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11

Re: аеродинамика е46

Мнение от Maxmadness » 12 Юли 2012, 18:38

Колеги незнам защо го подхванахте момчето за мезе...спойлери разни,пейки некви М3 пакети GTR простотии...и къде видяхте,че колегата е написал,че иска да се движи със 190 постоянна скорост ..е това ако някой ми го покаже евала.Просто явно не му харесва на колегата стабилноста на колата му извънграда,и пита човека как да си направи колата по стабилна..вие го бъзикате.В отговор на колегата,не мисля че с тези 16-ки джанти,даже и с нови гуми,няма как да очакваш на 200 км колата ти да е стабилна.Според мен ако искаш стабилност,сложи си 18-ки с 255 гуми отзад и си ти.Прегледай обаче преди това ходовата си част,амортесьорите и пружините,ще ти е от полза :yes:

А по повод това :


ilia1984 написа:
dzvonko написа:Колега, аеродинамика не прави чудеса! Като си с 205/55/16 самите гуми се люлеят, заради високия борд. За високи скорости има 330ки и М3ки. А и не случайно Мките са ограничавани масово на 250км/ч. Като ти се люлее колата заради гуми и окачване, няма смисъл и стотинка да даваш за аеродинамични пакети(освен ако не искаш да изглежда по-готино). Ако искаш добър аеродинамичен пакет виж тези на BMWта от DTM сериите :) Ама за да са ефективни тези ламарини отдолу е М3 :)

Колега аз не искам да вдигам 250 :D борда не е чак толкова висок че да са люлеят над 180км или 190км до 180 км колата се държи добре завойте ги взима на 140 без проблем просто над 190 се усеща леко колебание особено в предната част въпроса е ако се модифицира предната и задната броня постави се спойлер колата да стане по стабилна имал съм доста коли това Е46 не ми е първа кола и знам че една добра броня и един спойлер вършат чудеса естествено и добро окачване !


По добре го изтрий... :mhihi:
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook