Филтър / клапан на картерните газове
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Филтър / клапан на картерните газове
Изваждаш мъркуча който излиза от капака на клапаните и го запушваш с нещо. На неговото място в капака включваш друг маркуч и го пускаш да виси някъде под двигатела и назад защото изпаренията от него не са особенно приятни за дишане, дори и охладени през климатика. Изваждаш мъркуча от щеката за масло и го запушваш и него за да не дръпне на обратно, въпреки, че е малко вероятно.
Последна промяна spacepl на 04 Сеп 2013, 23:14, променена общо 1 път
- wenss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 30.05.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E61 LCI 530D
Re: Филтър / клапан на картерните газове
Колеги да Ви попитам нещичко...
Преди около два месеца когато си закупих колата си смених филтъра на картерните газове,а днес ей така случайно реших да го проверя в какво състояние е и изненада-поне за мен де-целия се беше напоил с масло.Това нормално ли е или има нещо не наред по колата?
Между другото преди ми се беше сцепил маркуча за турбото който влиза в егр-а и от там омасляваше доста-не го смених,а залепих с термосвиваем шлаух.Одеве забелязах че на едно место се е омаслил отново.Трябва ли да има масло или има проблем с турбото..?
Преди около два месеца когато си закупих колата си смених филтъра на картерните газове,а днес ей така случайно реших да го проверя в какво състояние е и изненада-поне за мен де-целия се беше напоил с масло.Това нормално ли е или има нещо не наред по колата?
Между другото преди ми се беше сцепил маркуча за турбото който влиза в егр-а и от там омасляваше доста-не го смених,а залепих с термосвиваем шлаух.Одеве забелязах че на едно место се е омаслил отново.Трябва ли да има масло или има проблем с турбото..?
- bohcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 26.03.2012
- Местоположение: Tryavna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
- Детайли за колата: ебати бавареца :)
Re: Филтър / клапан на картерните газове
spacepl написа:Изваждаш мъркуча който излиза от капака на клапаните и го запушваш с нещо. На неговото място в капака включваш друг маркуч и го пускаш да виси някъде под двигатела и назад защото изпаренията от него не са особенно приятни за дишане, дори и охладени през климатика. Изваждаш мъркуча от щеката за масло и го запушваш и него за да не дръпне на обратно, въпреки, че е малко вероятно.
ПС: Аз смених мотора няколко месеца след като съм писал темата. Приятел който доста се занимава с ДВГ (всъщност това му е работата) каза, че симптомите ми са били като на заминали гумички на клапаните и съм склонен да му вярвам. Клапана с който бях тогава си играх да го разглобя и след почистване с мелио (Meglio) установих, че дори и на 80-90 000 километра мембранката му е като нова и сега е на новия ми мотор, който за 11 000 километра ми е разходил съвсем малко над 0,5л масълце мотул (което ме прави неимоверно щастлив)
Най-вероятно и при мен ще се окаже ,че е това. След смяната на клапана установих , че моята мембрана е здрава но много изгоряла като започнах да я пипам просто се трошеше. 2 дена карах на ръчки и спусках куп нанадолнища не изпуши нито за секунда , обаче понеже беше дръпнала масълце на по следващия ден долях около 500 грама и познай яко мъгли по склоновете

п.п. Като съм неук по колите за сляна на гумички на клапани и евентуално някакъв реглаж трябва ли да се сваля главата , да се стърже , гарнитури и всички други щуротии?
- bohcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 26.03.2012
- Местоположение: Tryavna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
- Детайли за колата: ебати бавареца :)
Re: Филтър / клапан на картерните газове
Колеги всички ли сте на море , хайде дайте идея как да реша проблема и какво да правя ,че не ми се получава чупенето на стойки от пушештата кола.



- vgeirgiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 24.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520
- Мечтае да кара: X5 3.0d
Re: Филтър / клапан на картерните газове
Филтър веднъж на 50 хиляди - мирна глава, а масло с тази спецификация и пет зелени да ти светят, минал ли си 10 хиляди сменяй.....
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани