Тампони заден мост

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Тампони заден мост

Мнение от kam_tod » 07 Юли 2006, 12:31

Абе като превключвам от 1-ва на 2-ра и като съм на ниска предавка и рязко подавам или отнемам газ, нещо похлопва, чува ми се да е отзад. Възможно ли е да са тампони на заден мост?
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 07 Юли 2006, 12:32

да при мен бяха точно това симптомите и се оправиха след смяна на тампоните на задния мост.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 07 Юли 2006, 12:41

При мен го има и не е от тампоните.... и аз не знам обаче от каквос е получава :roll:
МОйте тампони са нови.. съмнявам се в полуоски и диф... кофти работа... ама си го прави от край време и вече му свикнах и не му се коркам... щом не се усилва значи нема да се строши скоро :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 07 Юли 2006, 13:07

Диляне а като караш на задна много бавно и навит до край волан чуваш ли пукане от зад :?:
Аз имам чувството ,че си чувам шпера как му се трият дисковете :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 07 Юли 2006, 13:07

Какво точно в полуоските и дифа? За полуоските освен да се сменят каретата, друго има ли? А за дифа - освен луфт между короната и пиньона, друго не се сещам, ама този луфт се обира, нали така?
При това ако са полуоски или диф, не трябва ли хлопането да го има и при високите предавки, а не само при ниските?
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 07 Юли 2006, 13:32

Изображение
А това е резултата от едно подобно "потропване"... Което в един момент рече "ЩРАК" и стана на "р-р-р-р-р-р-р-р-р-р-р-р-р" :mhihi:
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение


Аватар
Мнения: 211
Регистриран на: 24.08.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж

.

Мнение от nikolloff » 07 Юли 2006, 15:36

Аз си имах същия проблем докато в един хубав зимен ден ми превъртяха шлиците на полуоската.Смених я и всичко си дойде на мястото
:)
А всичко се случи защото все отлагах да сменя скъсания маншон
:)

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 07 Юли 2006, 16:27

ivantchoG написа:...
последния път когато ми се случи това нещо, кардана разпори пода и влезе при мен :mhihi:
http://acidburn.bgbits.com/gallery/view_photo.php?set_albumName=album03&id=aac
http://acidburn.bgbits.com/gallery/view_photo.php?set_albumName=album03&id=aab

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 07 Юли 2006, 17:41

:OT: И аз се опасявах точно от това (имам доста стаж на ВАЗ). Но при БМВ се оказа доста по-различно. От тройника на скоростите излиза вал, който минава п/з гуменото каре и влиза в отвор на тройника на кардана. Така дори изобщо да няма нищо от гуменото каре кардана пак ще си стои на мястото ;) . Наложи се да свалям висящия лагер и гърнето, за да сменя карето!
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 1.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 330d
Мечтае да кара: M550d

Мнение от LANA » 07 Юли 2006, 18:00

добре де, а неможе ли да е от висящия лагер?
:confused:
Изображение

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 07 Юли 2006, 19:49

vld написа:Диляне а като караш на задна много бавно и навит до край волан чуваш ли пукане от зад :?:
Аз имам чувството ,че си чувам шпера как му се трият дисковете :roll:

Не чувам пукане... трябва да я чуем твоята кола... :roll:

kam_tod написа:Какво точно в полуоските и дифа? За полуоските освен да се сменят каретата, друго има ли? А за дифа - освен луфт между короната и пиньона, друго не се сещам, ама този луфт се обира, нали така?
При това ако са полуоски или диф, не трябва ли хлопането да го има и при високите предавки, а не само при ниските?


МИ може да са каретата да са се поохлабили от лекото пускане на съединителя :mhihi:
Точно в това и аз се съмнявам че е луфт м/у пиньона и короната... но диф-а не вие и нямам никакво желание дори капака да му свалям щото е и много читав :twisted:
просто има лек луфт като карам примерно на първа или на втора на обороти и ритна леко газта и се лашва напред назад и се чува дум дум как се обира луфта... ама е много малко и за това не му се вталясвам :lol:

ivantchoG написа:А това е резултата от едно подобно "потропване"... Което в един момент рече "ЩРАК" и стана на "р-р-р-р-р-р-р-р-р-р-р-р-р" :mhihi:

При мен карето е ново ;)

LANA написа:добре де, а неможе ли да е от висящия лагер?
:confused:


Висящия лагер не прави така! Висящия лагер се усеща ако при подаване на газ на първа или най-често на втора се получават силни (или леки) вибраций в купето...
М/у другото при мен понеже карданния вал беше си фабрично сглобен и може би не го е педепцвал некой ДАП-аджия, дори и със напълно скъсан висящ лагер го нямаше това вибриране :shock:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 07 Юли 2006, 23:58

ivantchoG написа:Изображение
А това е резултата от едно подобно "потропване"... Което в един момент рече "ЩРАК" и стана на "р-р-р-р-р-р-р-р-р-р-р-р-р" :mhihi:
тва е нищо,ве , нашия ;)

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook