Отново за перката

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 29.06.2012
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Автомобил

Отново за перката

Мнение от S.topalov » 09 Юли 2012, 8:24

Здравеите колеги,имам едно въпросче относно перката на радиатора.От скоро съм собственик на е46 320д преди фейса,когато взимах колата имаше проблем с въпросната перка бяха е направили да работи постоянно когато колата е на контакт(явно ел.блока е заминал),но от скоро спря да работи нацяло.Сега искам да си е направя пак да си работи постоянно когато е на контакт,въпросът ми е какво според вас може да е станало.Някво откачено кабелче коета са дали на късо?или бушон моля помагаите че в тия жеги да не стане някоя беля.

Благодаря предварително!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 24.04.2012
Пол: Мъж

Re: Отново за перката

Мнение от nikocom » 09 Юли 2012, 10:29

Колега най вероятно е изгоряла самата перка и ще трябвя да си търсиш друга но не я прави да работи постоянно ами открии проблема и я направи да работи нормално все пак това е е46 а не лада :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Отново за перката

Мнение от unikalen88 » 09 Юли 2012, 10:47

ами колега провери бушона ако не е от него значи е от перката,но незнам колко е хубаво да работи постоянно и като е постоянна на коя скорост е защото перката има скорости според нуждите на мотора и може да не смогне-вземи си една перка от някоя морга и да работи-гледаи да е от феислифт защото перките им са бетон и нямат такива проблеми.Имаше и тема че някъде ги отремонтирват -може и това да пробваш,за да работят скорости и управление правилно
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 481
Регистриран на: 29.09.2010
Пол: Мъж
Кара: му се на вода

Отново за перката

Мнение от frizzante » 09 Юли 2012, 11:11

Не си прави експерименти и смени перката с работеща такава! Желателно от фейска. В момента нямаш и климатик освен всичко в тези жеги.
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 29.06.2012
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Автомобил

Re: Отново за перката

Мнение от S.topalov » 09 Юли 2012, 15:02

Не е изгоряла перката,сега тамън е проверих с два кабела от акумулатора директно на перката и работи!бушоните са здрави мисля,че изобщо не са е дали на късо а просто се е прецакал ел блока и сама така си е работила.Махнах капачето на блока видимо няма нищо изгоряло(потъмняло)То е ясно че ще се сменя работата беше да е напрява временно докато сабера някой лев :oops: ама май няма да се кара известно време.мерси все пак на отзовалите се!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Отново за перката

Мнение от oci » 11 Юли 2012, 17:51

S.topalov написа:Не е изгоряла перката,сега тамън е проверих с два кабела от акумулатора директно на перката и работи!бушоните са здрави мисля,че изобщо не са е дали на късо а просто се е прецакал ел блока и сама така си е работила.Махнах капачето на блока видимо няма нищо изгоряло(потъмняло)То е ясно че ще се сменя работата беше да е напрява временно докато сабера някой лев :oops: ама май няма да се кара известно време.мерси все пак на отзовалите се!


точно така колега то един от симптомите на тази перка като се развали модула е да върти и на контакт дори някой път върти и когато колата е заключена.
Смени си перката за да нямаш проблеми в бъдеще.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook