Загуба на мощност М47 136к.с.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- TheClergyman
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 14.08.2006
- Кара: ги да спират на пешеходните пътеки.
Загуба на мощност М47 136к.с.
Здравейте!
Моля за съвет и малко насоки:
Колата е 320dA М47 136к.с.
Проблемът се появява като загрее до работната си температура - в ниските обороти няма мощност. Мудно набира, стигне ли 2500 оборота се отпушва и тръгва. Свалянето на предавка не помага. Прави го доста често но не постоянно. Проверихме маркучите на турбото - няма скъсано или разкачено нещо. Когато не е загряла проблемът го няма. Закачих я да гледам живи данни:
Тук проблемът го няма:

Тук вече става мудна:

Това са запеметените грешки:

Колата няма електрическа перка, но очевидно DDE-то си я търси. Погледнах в ЕТК по вин и за автоматик наистина излиза, че няма ел. перка пред радиатора на климатика. Има си и оригнална капачка на мястото на буксата. Дали софтуерът на DDE-то е сменян с друг, че да търси перка?
И допълнително показва, че гълта повече въздух:

Понеже не съм запознат добре с дизеловите двигатели, ще ви помоля за съвет и ориентир в тази ситуация. Знам, че М47 не common rail, има ли ГНП, как се изчислява ъгълът на впръскване? Датчици колянов / разпределителен вал биха ли могли да имат такъв ефект или е разтегната верига? Това, че гълта повечко въздух, как може да се ограничи, дали е дебитомер или смуче отнякъде?
Благодаря ви предварително за мненията.
Поздрави.
Моля за съвет и малко насоки:
Колата е 320dA М47 136к.с.
Проблемът се появява като загрее до работната си температура - в ниските обороти няма мощност. Мудно набира, стигне ли 2500 оборота се отпушва и тръгва. Свалянето на предавка не помага. Прави го доста често но не постоянно. Проверихме маркучите на турбото - няма скъсано или разкачено нещо. Когато не е загряла проблемът го няма. Закачих я да гледам живи данни:
Тук проблемът го няма:

Тук вече става мудна:

Това са запеметените грешки:

Колата няма електрическа перка, но очевидно DDE-то си я търси. Погледнах в ЕТК по вин и за автоматик наистина излиза, че няма ел. перка пред радиатора на климатика. Има си и оригнална капачка на мястото на буксата. Дали софтуерът на DDE-то е сменян с друг, че да търси перка?
И допълнително показва, че гълта повече въздух:

Понеже не съм запознат добре с дизеловите двигатели, ще ви помоля за съвет и ориентир в тази ситуация. Знам, че М47 не common rail, има ли ГНП, как се изчислява ъгълът на впръскване? Датчици колянов / разпределителен вал биха ли могли да имат такъв ефект или е разтегната верига? Това, че гълта повечко въздух, как може да се ограничи, дали е дебитомер или смуче отнякъде?
Благодаря ви предварително за мненията.
Поздрави.
По-добре да паднеш духом, от колкото да духаш паднал.
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани