Голям борд- конверсия
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: Голям борд- конверсия
Явно доста хора не могат да се справят с търсачката... Заповядай:
питане за голям борд на Е36 320
борд ком. отключване на скритото меню
Борд компютър и кодовете за него?
Скрити функции на борд комютър
И има сигурно още 10-15 теми като гледам: https://www.google.bg/search?hl=bg&site ... WtSIs_I3qE
питане за голям борд на Е36 320
борд ком. отключване на скритото меню
Борд компютър и кодовете за него?
Скрити функции на борд комютър
И има сигурно още 10-15 теми като гледам: https://www.google.bg/search?hl=bg&site ... WtSIs_I3qE
Re: Голям борд- конверсия
Колеги ако има някой от Бургас запознат и най-вече правил тая схема и иска да си пробва уменията пак нека пише на Л.С. Почерпката сериозна...

- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
- lagoon82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 24.08.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е46 М3-Manual, е36 328 Hamann
- Мечтае да кара: кара ги вече
Re: Голям борд- конверсия
.::Братоев::. написа:Колеги от 11 бутонен борд с чек преминах на 18 ОБЦ по описания начин (правил съм го и от най-малкия към голям на м52б20) но този път спря да ми работи скоростомера и чека... а преди работеше с 11 бутонния борд. Като натисна CHECK и ми излизат всички пиксели след което угасва. Не ми изписа Check control inactive , нито Chek control OK само тва с пикселите ... някой някви идеи да има
Колега и аз съм същият проблем всичко си работи освен чек контрола. Пробвах и аз сякакви стойности на Einheit 1 ,2 които дават из форумите но не тръгва. Хайде някой да помогне че вече нямам нерви.
- lagoon82
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 24.08.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е46 М3-Manual, е36 328 Hamann
- Мечтае да кара: кара ги вече
Re: Голям борд- конверсия
.::Братоев::. написа:Колеги от 11 бутонен борд с чек преминах на 18 ОБЦ по описания начин (правил съм го и от най-малкия към голям на м52б20) но този път спря да ми работи скоростомера и чека... а преди работеше с 11 бутонния борд. Като натисна CHECK и ми излизат всички пиксели след което угасва. Не ми изписа Check control inactive , нито Chek control OK само тва с пикселите ... някой някви идеи да има
Моя тръгна колега с eiheit 1 B3 einheit 2 FF, но понеже с B3 часовника е на am/pm си го смених на B2 и всичко си работи. четох някъде че B3 и FF са по default.
След като ги въведеш изключи от контакт и искарай ключа, после даваш на контакт и трябва да тръгне.

- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: Голям борд- конверсия
Jim Beam написа:Задължително ли е лостчето за мигачите да е с борд функция?
Някой?
Re: Голям борд- конверсия
Jim Beam написа:Jim Beam написа:Задължително ли е лостчето за мигачите да е с борд функция?
Някой?
Само ако искаш да го управляваш от там. Борда си работи и без него.
- Jim Beam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: Голям борд- конверсия
Marsianec написа:Jim Beam написа:Jim Beam написа:Задължително ли е лостчето за мигачите да е с борд функция?
Някой?
Само ако искаш да го управляваш от там. Борда си работи и без него.

- .::Братоев::.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1055
- Регистриран на: 16.09.2006
- Кара: осем цилиндрови
Re: Голям борд- конверсия
lagoon82 написа:.::Братоев::. написа:Колеги от 11 бутонен борд с чек преминах на 18 ОБЦ по описания начин (правил съм го и от най-малкия към голям на м52б20) но този път спря да ми работи скоростомера и чека... а преди работеше с 11 бутонния борд. Като натисна CHECK и ми излизат всички пиксели след което угасва. Не ми изписа Check control inactive , нито Chek control OK само тва с пикселите ... някой някви идеи да има
Моя тръгна колега с eiheit 1 B3 einheit 2 FF, но понеже с B3 часовника е на am/pm си го смених на B2 и всичко си работи. четох някъде че B3 и FF са по default.
След като ги въведеш изключи от контакт и искарай ключа, после даваш на контакт и трябва да тръгне.
Мерси колега, ще пробвам като се прибера в България , че колата ми е там. Дано стане ,че и аз сумати нерви потроших ,че ми се загуби чека.
- rado89
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: 745i e65, 525dA e39
- Мечтае да кара: 850 CSi :)
Re: Голям борд- конверсия
Здравейте колеги.
И аз взех голям борд и имам няколко питания. В момента съм със среден борд, с чек модул и имам гонг.
Въпросите са следните:
1. След като имам чек модул - той предполагам си е навързан - трябва ли да търся да правя някакви корекции по окабеляването от него до черната букса на борда или нещо друго?
2. Трябва ли да правя някакви корекции по окабеляването на гонга - кабелчетата са си на местата както е описано и са си с описаните цветове.
3. Проверих кабелчетата на таблото - трябва ли да правя някакви корекции по тях? - те са си по цветове правилно разположени.
4. Как да му се невидиш се сваля лостчето за чистачките - горната кора над волана неще да падне - дали е хваната някъде?
5. Коя е буксата на ZKE IV, която трябва да се настройва за код функцията - тази отзад на самия модул ли е? Не черната отпред то вълтата и зелената а задната?
6. Как да му се невидиш ги следите тези кабелчета от къде на къде вървят през таблото?
7. И последно - преди си ми работеше чек контролът, но от известно време винаги изписва чек контрол ок и не ми изкарва никакви индикации - няма ниско ниво течност за чистачки, няма изгорели крушки, нищо. Възможно ли е да е изгорял самият чек модул.
Аа, и кое точно е чек модула отдолу под волана?
Благодаря.
И аз взех голям борд и имам няколко питания. В момента съм със среден борд, с чек модул и имам гонг.
Въпросите са следните:
1. След като имам чек модул - той предполагам си е навързан - трябва ли да търся да правя някакви корекции по окабеляването от него до черната букса на борда или нещо друго?
2. Трябва ли да правя някакви корекции по окабеляването на гонга - кабелчетата са си на местата както е описано и са си с описаните цветове.
3. Проверих кабелчетата на таблото - трябва ли да правя някакви корекции по тях? - те са си по цветове правилно разположени.
4. Как да му се невидиш се сваля лостчето за чистачките - горната кора над волана неще да падне - дали е хваната някъде?

5. Коя е буксата на ZKE IV, която трябва да се настройва за код функцията - тази отзад на самия модул ли е? Не черната отпред то вълтата и зелената а задната?
6. Как да му се невидиш ги следите тези кабелчета от къде на къде вървят през таблото?

7. И последно - преди си ми работеше чек контролът, но от известно време винаги изписва чек контрол ок и не ми изкарва никакви индикации - няма ниско ниво течност за чистачки, няма изгорели крушки, нищо. Възможно ли е да е изгорял самият чек модул.
Аа, и кое точно е чек модула отдолу под волана?
Благодаря.
Сърдитко Петко - празна му торбата..
- rado89
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: 745i e65, 525dA e39
- Мечтае да кара: 850 CSi :)
Re: Голям борд- конверсия
Оправих се с повечето неща. Само един, може и да е глупав въпрос, но да не сгафя
- проводниците от таблото (х16 и x17) ги проследих и вървят някъде напред при мотора. Трябва ли да ги прекъсна и да ги свържа с буксата на борда или трябва да ги разклоня с нов проводник и към борда? Трябва да го направя, че съм разчекнал цялата кола.
Благодаря.

Благодаря.
Сърдитко Петко - празна му торбата..
Re: Голям борд- конверсия
Трябва да ги разклониш, в никакъв случай не трябва да ги прекъсваш. Успех!
- rado89
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: 745i e65, 525dA e39
- Мечтае да кара: 850 CSi :)
Re: Голям борд- конверсия
Благодаря колега - само това ме спираше. Снощи си поиграх и го донаправих - хубаво е да имаш фенерче на телефона 
Както и да е. Всичко заработи - дори и код функцията - съмнявах се, че ще я подкарам ама всичко е ок.
Сега поредният въпрос - т.к. бордът е от М3 - трябва ли да ходя да го прекодират.
В менюто за разхода влязох и зададох стандартния калибриращ фактор за 320 - 948.
Днес като се придвижих от вкъщи до работа (студентски град - дружба) със не много голямо задръстване ми даде разход 12.1 - дали е верен. Мисля, че разходът ми е към 11,5. При Вас какви стойности изкарва колеги.
При пълен резервоар какъв пробег Ви дава - на мен ми даде 480 км. - малко ми се струват.
На място какъв разход Ви дава - на мем ми дава около 1.2 - 1.3 литра без клима и към 2 литра на час с клима.

Както и да е. Всичко заработи - дори и код функцията - съмнявах се, че ще я подкарам ама всичко е ок.
Сега поредният въпрос - т.к. бордът е от М3 - трябва ли да ходя да го прекодират.
В менюто за разхода влязох и зададох стандартния калибриращ фактор за 320 - 948.
Днес като се придвижих от вкъщи до работа (студентски град - дружба) със не много голямо задръстване ми даде разход 12.1 - дали е верен. Мисля, че разходът ми е към 11,5. При Вас какви стойности изкарва колеги.
При пълен резервоар какъв пробег Ви дава - на мен ми даде 480 км. - малко ми се струват.
На място какъв разход Ви дава - на мем ми дава около 1.2 - 1.3 литра без клима и към 2 литра на час с клима.
Сърдитко Петко - празна му торбата..
Re: Голям борд- конверсия
За да работи правилно средния разход, трябва да се прекодира (с GT1 или NCS-expert).
След като борда е от М3 не вярвам на корекция 948 да ти отчита правилно.
Според мен ще трябва да го направиш на 750, т.е. на минимума, но дори тогава на празен ход ще ти дава отклонение.
След като борда е от М3 не вярвам на корекция 948 да ти отчита правилно.
Според мен ще трябва да го направиш на 750, т.е. на минимума, но дори тогава на празен ход ще ти дава отклонение.
- rado89
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: 745i e65, 525dA e39
- Мечтае да кара: 850 CSi :)
Re: Голям борд- конверсия
Добре, а къде да го прекодирам - как става номерът? Някой идеи?
Много благодаря за цялата помощ - този форум е злато
Много благодаря за цялата помощ - този форум е злато

Сърдитко Петко - празна му торбата..
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани