Въпрос за дебитомер на 525 tds
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Стефановски
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 8.05.2008
- Местоположение: Мездра
- Пол: Мъж
- Кара: 525 tds, но заслужава да кара Х6
- Мечтае да кара: М5, но кара 525 tds
Въпрос за дебитомер на 525 tds
Колеги, казаха ми при четене на компютъра, че дебитомерът ми не бил наред.Търсих в търсачката, но за 525 tds не можех да намеря нищо.Ако някой е патил, да казва това нещо може ли да се ремонтира или трябва да се купува нов?Благодаря предварително на тези от вас които споделят опита си по този проблем!!!
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Въпрос за дебитомер на 525 tds
за патили ...почти всички с тдс са сменяли,за ремонтиране не мисля че се поправя.....нов оригинален или алтернативен (имаше колеги които не бяха доволни)или както направих аз употребяван
между другото дебитомера се чете в движение с DIS в различни режими ,ако сте чели с инпа стойноста там не е в нормите ,но не е и вярна
между другото дебитомера се чете в движение с DIS в различни режими ,ако сте чели с инпа стойноста там не е в нормите ,но не е и вярна
- mmc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 525 TDS '97
- Стефановски
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 8.05.2008
- Местоположение: Мездра
- Пол: Мъж
- Кара: 525 tds, но заслужава да кара Х6
- Мечтае да кара: М5, но кара 525 tds
Re: Въпрос за дебитомер на 525 tds
cls6666 написа:за патили ...почти всички с тдс са сменяли,за ремонтиране не мисля че се поправя.....нов оригинален или алтернативен (имаше колеги които не бяха доволни)или както направих аз употребяван
между другото дебитомера се чете в движение с DIS в различни режими ,ако сте чели с инпа стойноста там не е в нормите ,но не е и вярна
Точно с INPA я четоха.Това колеги значи ли, че дебитомера може и да е читав?
Дали да не отида в оторизиран сервиз да ми прочетат колицата както трябва?!
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Въпрос за дебитомер на 525 tds
при тдс се усеща разлика като се откачи буксата на дебитомера ,ако не е работил -колата не върви ,тромава е,гори много,ако те притеснява закарай я на друг диагностик
Re: Въпрос за дебитомер на 525 tds
cls6666 написа:при тдс се усеща разлика като се откачи буксата на дебитомера ,ако не е работил -колата не върви ,тромава е,гори много,ако те притеснява закарай я на друг диагностик
Точно ако не е работил и се откачи буксата на дебитомера разликата е голяма - върви повече, пада разхода и е по-пъргава. Виждал съм много тдс-ки с откачени дебитомери и си ги карат така, щото нов е над 500 лв.
Re: Въпрос за дебитомер на 525 tds
Колеги аз в момента страдам от проблема дебитомер на е39 тдс 97 година. Иска ми се да споделя до какви изводи сам стигнал и какво все още не ми е ясно. Дебитомера с които преди 4 години съм купил колата взе да издава багажа, като от начало започна почти незабелижимо да прекъсва колата и то на ниски обороти около 1200 до кам 1500. На следващия ден това зачести, като след 3 дни стана невъзможно за каране. Откачих буксата на дебитомера и колата започна да върви но със сигурност не както със изправен дебитомер ( Стана по мудна и при повечко газ предимява, но разлики при разхода няма, даже можеби леко по малък разход ). По информация от колеги във форума купих този специален спрей CRC за почистване, но не оправи проблема. След това намерих друг втора употреба дебитомер от колега от форума и го смених. Колата веднага се оправи и си започна да върви съвсем нормално, а аз бях доволен. Ето тук обаче проблемът ми тепърва започва. Веднага след смяната, трябваше да пътувам на далеч. След около 500 км спрях за 10-15 минутна почивка, при потегляне колата беше без никаква мощност, едвам набрах до 60-70 и след няколко минути изведнъж колата пак тръгна, но за около 30-40 км след което мощността пак изчезна и вече бях принуден да откача буксата за да довърша пътуването си. Ето какво исках да отбележа, имам два дебитомера и те дадоха фира по различен начин. Сега се чудя възможно ли е колата ми да има друг проблем някъде, който евентуално да гори дебитомерите, или просто съм имал лош късмет и ще трябва да си купя нов пиербург. Сега карам с откачена букса,но това не е колата която беше преди, но все пак е добре това че може да се кара по базови данни от компа. Споделяйки проблема си едва ли ще сам полезен на някой, но ще сам благодарен ако някои помогне с ценна информация. Благодаря



- HacKer4oy
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 525 tds e39
- Мечтае да кара: e60 3.0d
- Детайли за колата: печка на четири колела ;)
Re: Въпрос за дебитомер на 525 tds
Bokata написа:Колеги аз в момента страдам от проблема дебитомер на е39 тдс 97 година. Иска ми се да споделя до какви изводи сам стигнал и какво все още не ми е ясно. Дебитомера с които преди 4 години съм купил колата взе да издава багажа, като от начало започна почти незабелижимо да прекъсва колата и то на ниски обороти около 1200 до кам 1500. На следващия ден това зачести, като след 3 дни стана невъзможно за каране. Откачих буксата на дебитомера и колата започна да върви но със сигурност не както със изправен дебитомер ( Стана по мудна и при повечко газ предимява, но разлики при разхода няма, даже можеби леко по малък разход ). По информация от колеги във форума купих този специален спрей CRC за почистване, но не оправи проблема. След това намерих друг втора употреба дебитомер от колега от форума и го смених. Колата веднага се оправи и си започна да върви съвсем нормално, а аз бях доволен. Ето тук обаче проблемът ми тепърва започва. Веднага след смяната, трябваше да пътувам на далеч. След около 500 км спрях за 10-15 минутна почивка, при потегляне колата беше без никаква мощност, едвам набрах до 60-70 и след няколко минути изведнъж колата пак тръгна, но за около 30-40 км след което мощността пак изчезна и вече бях принуден да откача буксата за да довърша пътуването си. Ето какво исках да отбележа, имам два дебитомера и те дадоха фира по различен начин. Сега се чудя възможно ли е колата ми да има друг проблем някъде, който евентуално да гори дебитомерите, или просто съм имал лош късмет и ще трябва да си купя нов пиербург. Сега карам с откачена букса,но това не е колата която беше преди, но все пак е добре това че може да се кара по базови данни от компа. Споделяйки проблема си едва ли ще сам полезен на някой, но ще сам благодарен ако някои помогне с ценна информация. Благодаря![]()
Колега, тази болест наречена "дебитомер" я лекувам от както какрам ТДС. Сменил съм 3 (втора употреба) и съм видял какви ли не симптоми - придърпване , мудност , ту отчита правилно ту не .... чистил съм ги многократно - ефект или за 2-3 дни или изобщо никакъв. Също забелязах ,че когато дебитомера работи коректно колата върви и гори по-малко от колкото когато е откачен ... разликата е огромна.99% съм сигурен че просто си нацелил 2 кофти дебитомера , което е нормално , защото не са били нови няма нищо вечно


Re: Въпрос за дебитомер на 525 tds
Благодаря за съвета колега. И аз мисля че нещата вървят към нов пиербърг



9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани