Теч на масло. Смяна на турбо ?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
54 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?
Така като гледам това даже е по-добър вариант - само си монтираш охлювите и си готов.
Si non confectus, non reficiat.
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 396
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?
© написа:поинтересувах се и аз как вървят турбините на тия коли - 1900лв нова гарет
Аз преди година сменях турбина и я взех под тези пари в България. Нова, Гарет с 1 година гаранция. Ако на някои му притрябва от къде съм я взел да пише
- L0ReNz0_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 7.12.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3-ka `02g
- Мечтае да кара: BMW 3-ka `09g
Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?
имам малко страничен въпрос, за което се извинявам
след смяна на турбина трябва ли да се отиде на диагностика за чистене на грешка или сменяш и си свиркаш?
и възможно ли е 2 месеца след смяна, новата да се ебе пак, щото при мене май така стана..
след смяна на турбина трябва ли да се отиде на диагностика за чистене на грешка или сменяш и си свиркаш?
и възможно ли е 2 месеца след смяна, новата да се ебе пак, щото при мене май така стана..

Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?
какво точно се случи?
до колкото може да се вярва на информацията в интернет за да се счупи турбото обикновено си има причина, която трябва да отсраниш
или смазване, или изпускателна система, или нещо е минало през него
до колкото може да се вярва на информацията в интернет за да се счупи турбото обикновено си има причина, която трябва да отсраниш
или смазване, или изпускателна система, или нещо е минало през него
- L0ReNz0_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 7.12.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3-ka `02g
- Мечтае да кара: BMW 3-ka `09g
Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?
ето какво се случи: преди 2.3 месеца пътувайки извънградско на един баир колата просто загуби мощност, направо си умря, за пръв път ми се случи подобно нещо. спирам гася колата, потеглям и сичко пак 6. набира без проблем. викам си може от гадната нафта да е.. 2 седмици след това същата история и докато се прибера и в Полски тръмбеш на центъра колата почва да издава изведнъж страшен шум от турбото след 1200 оборота, започна да пуши яко и се наложи да викам пътна помощ. карат ме в сервиза и там се установи че турбото е дало фира. рециклирах го в софия при едни момчета, сменям масла филтри, картерния... почистиха турбо пътищата, махнаха ми и катализатора защото от него пак можело да се прецака турбото и всичко беше ОК. до днес след по малко от 2000 км навъртяни колата започна да се държи отново много мудно. от 1000 до 2500-3 оборота едвам едвам се мъчи колата се едно половината коне са се гътнали. направо ще ме разори тая колица, в понеделник вторник ще ходу на диагностика, но дотогава искам да разбера дали може турбото пак да се тръшка или нещо друго ще е...

- P.Markovski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 25.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 320d 02'
- Мечтае да кара: e90 m3
- Детайли за колата: Сива и лоша
Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?
L0ReNz0_ написа:ето какво се случи: преди 2.3 месеца пътувайки извънградско на един баир колата просто загуби мощност, направо си умря, за пръв път ми се случи подобно нещо. спирам гася колата, потеглям и сичко пак 6. набира без проблем. викам си може от гадната нафта да е.. 2 седмици след това същата история и докато се прибера и в Полски тръмбеш на центъра колата почва да издава изведнъж страшен шум от турбото след 1200 оборота, започна да пуши яко и се наложи да викам пътна помощ. карат ме в сервиза и там се установи че турбото е дало фира. рециклирах го в софия при едни момчета, сменям масла филтри, картерния... почистиха турбо пътищата, махнаха ми и катализатора защото от него пак можело да се прецака турбото и всичко беше ОК. до днес след по малко от 2000 км навъртяни колата започна да се държи отново много мудно. от 1000 до 2500-3 оборота едвам едвам се мъчи колата се едно половината коне са се гътнали. направо ще ме разори тая колица, в понеделник вторник ще ходу на диагностика, но дотогава искам да разбера дали може турбото пак да се тръшка или нещо друго ще е...
Провери дебитомера, колега. Потърси във форума къде се намира, откачаш му буксата и караш 10-15 минути, ако няма разлика във вървежа значи е за смята той.

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?
Освен дебитомера колегата да провери и клапана за геометрията.
Si non confectus, non reficiat.
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 396
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?
Колеги,
преди година сменях турбината. Сложих нова оригинална на Гарет, като по край нея смених и филтъра на картерните газове и промих интеркулера. От тогава съм минал около 10 000 км и подчертавам, че не съм си правил някакви гаври с колата през това време. Тези дни смянях пак масло и видях, че на изходния край на интеркулера има леко омасляване. В този ред на мисли искам да отбележа, че съм наясно, че турбините на фейските принципно "хвърляли" по малко масло.
Въпросът ми е има ли вероятност да има някакъв проблем някъде другаде, за които неподозирам т.е. някакво запушване или нещо друго.
преди година сменях турбината. Сложих нова оригинална на Гарет, като по край нея смених и филтъра на картерните газове и промих интеркулера. От тогава съм минал около 10 000 км и подчертавам, че не съм си правил някакви гаври с колата през това време. Тези дни смянях пак масло и видях, че на изходния край на интеркулера има леко омасляване. В този ред на мисли искам да отбележа, че съм наясно, че турбините на фейските принципно "хвърляли" по малко масло.
Въпросът ми е има ли вероятност да има някакъв проблем някъде другаде, за които неподозирам т.е. някакво запушване или нещо друго.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Теч на масло. Смяна на турбо ?
Zagy написа:Освен дебитомера колегата да провери и клапана за геометрията.

54 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани