Е 46 320 БЕНЗИН НЕ ПАЛИ КАТО Е ЗАГРЯЛА И ГУБИ МОЩНОСТ
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: Е 46 320 БЕНЗИН НЕ ПАЛИ КАТО Е ЗАГРЯЛА И ГУБИ МОЩНОСТ
Това което го описваш го имах и при мен и се оказа датчик на разпределителен вал, първо ми даде фира изходящия, след няколко месеца и входящия.
Но това не значи твоите да ги сменяш затова почни първо с кабел и софт (ДИС, INPA), за софта има добра тема с подробни описания а кабел може да си вземеш от склад66, ebay и т.н. От склад66 доколкото знам си идва даже и със ДИС.
След като имаш кабел и софт можеш по всяко време да си проверяваш грешките и да видиш какво те тормози, така като гледам с тези симптоми няма начин да не изкарва грешка
Но това не значи твоите да ги сменяш затова почни първо с кабел и софт (ДИС, INPA), за софта има добра тема с подробни описания а кабел може да си вземеш от склад66, ebay и т.н. От склад66 доколкото знам си идва даже и със ДИС.
След като имаш кабел и софт можеш по всяко време да си проверяваш грешките и да видиш какво те тормози, така като гледам с тези симптоми няма начин да не изкарва грешка

- Wolfeye
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 30.05.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата си!e46 320ci & e92 320d
- Детайли за колата: Devil heart.. Angel eyes...
Re: Е 46 320 БЕНЗИН НЕ ПАЛИ КАТО Е ЗАГРЯЛА И ГУБИ МОЩНОСТ
Ами благодаря за съветите колега, ще видя какво ще правя и ако намеря решение ще пиша.
Да питам само:
Значи казваш, че при теб се е оправило след смяната на датчиците. Има ли вариант датчика да е проблемен и да не го хваща диагностиката. Не би трябвало, нали? все пак е част от електрониката..
Да питам само:
Значи казваш, че при теб се е оправило след смяната на датчиците. Има ли вариант датчика да е проблемен и да не го хваща диагностиката. Не би трябвало, нали? все пак е част от електрониката..

Re: Е 46 320 БЕНЗИН НЕ ПАЛИ КАТО Е ЗАГРЯЛА И ГУБИ МОЩНОСТ
Аз съм имал подобни проблеми при Е36 320
Когато колата е студена датчика работеше нормално, но като загрее или дори в топло време започва да не работи.Колата спира да пали, дави се - ужас.
Само смяната реши нещата. Тогава си спомням, че в един сервиз го замерваха с обикновен мултицет, без никакви диагностики
Когато колата е студена датчика работеше нормално, но като загрее или дори в топло време започва да не работи.Колата спира да пали, дави се - ужас.
Само смяната реши нещата. Тогава си спомням, че в един сервиз го замерваха с обикновен мултицет, без никакви диагностики

- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: Е 46 320 БЕНЗИН НЕ ПАЛИ КАТО Е ЗАГРЯЛА И ГУБИ МОЩНОСТ
Wolfeye написа:Ами благодаря за съветите колега, ще видя какво ще правя и ако намеря решение ще пиша.
Да питам само:
Значи казваш, че при теб се е оправило след смяната на датчиците. Има ли вариант датчика да е проблемен и да не го хваща диагностиката. Не би трябвало, нали? все пак е част от електрониката..
Досега при мен проблемните датчици винаги ги хващаше диагностиката

Ако на диагностика не ти излиза нищо бих те посъветвал да си провериш и други неща преди да сменяш датчици - виж ДИСА клапата работи ли, нацепени вакуумни маркучета, гумени маншони и въздуховоди, филтър на картерните газове - абе с една дума провери всички варианти за паразитен въздух, за всичките тези неща има един тон теми и доста от тях са със снимки

- Wolfeye
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 30.05.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата си!e46 320ci & e92 320d
- Детайли за колата: Devil heart.. Angel eyes...
Re: Е 46 320 БЕНЗИН НЕ ПАЛИ КАТО Е ЗАГРЯЛА И ГУБИ МОЩНОСТ
Ще правя пак диагностика. Оказа се, че нещо сме омотали работата.
Иначе тези неща съм ги проверил , профилактика дебитомер, дросел, диса, всички маркучи по веригата, стъпков мотор. Сменен филтър картерни газове със всички прилежащи маркучета, нови свещи.
Като ударим една дигностика отново ще видим какво ще излезе
.. като гледам нещата отиват към тоя датчик раз. вал.. понеже смених датчика на коляновия вече и го изключвам като вариант.
Ще пиша пак като повторим диагностиката.
Иначе тези неща съм ги проверил , профилактика дебитомер, дросел, диса, всички маркучи по веригата, стъпков мотор. Сменен филтър картерни газове със всички прилежащи маркучета, нови свещи.

Като ударим една дигностика отново ще видим какво ще излезе

Ще пиша пак като повторим диагностиката.

- Wolfeye
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 30.05.2010
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: мечтата си!e46 320ci & e92 320d
- Детайли за колата: Devil heart.. Angel eyes...
Re: Е 46 320 БЕНЗИН НЕ ПАЛИ КАТО Е ЗАГРЯЛА И ГУБИ МОЩНОСТ
Здравейте, колеги.
Значи сменихме датчик разп. вал и мисля, че нещата се оправиха /Camshaft position sensor/
Покарах два дни градско и нямам проблем, уикенда ще навъртя повече километри, надявам се всичко да е наред.
Забелязвам обаче следното нещо. Оборотите на празен ход са ми около 650, струват ми се ниски обороти за бензин, макар да ме обеждават в обратното?
Като спирам на сфетофар например при падането на стрелката на оборотомера в първия момент като изключа от скорост, стрелката стига почти до 550 оборота и за миг се връща на 650 както си е. Това нормално ли е и като цяло тези обороти не са ли малко ниски, не трябва ли да са около 850?
Значи сменихме датчик разп. вал и мисля, че нещата се оправиха /Camshaft position sensor/
Покарах два дни градско и нямам проблем, уикенда ще навъртя повече километри, надявам се всичко да е наред.

Забелязвам обаче следното нещо. Оборотите на празен ход са ми около 650, струват ми се ниски обороти за бензин, макар да ме обеждават в обратното?
Като спирам на сфетофар например при падането на стрелката на оборотомера в първия момент като изключа от скорост, стрелката стига почти до 550 оборота и за миг се връща на 650 както си е. Това нормално ли е и като цяло тези обороти не са ли малко ниски, не трябва ли да са около 850?

- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: Е 46 320 БЕНЗИН НЕ ПАЛИ КАТО Е ЗАГРЯЛА И ГУБИ МОЩНОСТ
Колега добре е да изтриеш адаптивните настройки за да си ги хване колата с новия датчик, една смяна на софта също ще е благоприятна но само ако колата е още с заводската версия
Оборотите трябва да са около 700, виж как ги показва скритото меню.

Оборотите трябва да са около 700, виж как ги показва скритото меню.
- vako_ludiq
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 22.02.2008
- Местоположение: Велико Търново
Re: Е 46 320 БЕНЗИН НЕ ПАЛИ КАТО Е ЗАГРЯЛА И ГУБИ МОЩНОСТ
колега а когато започне да ти прави тезни номера светва ли ти лампата на инжкцията
- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Е 46 320 БЕНЗИН НЕ ПАЛИ КАТО Е ЗАГРЯЛА И ГУБИ МОЩНОСТ
Някой слагал ли е aftermarket (неоригинален) датчик? Добре ли работи колата с него и каква марка е ?
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Е 46 320 БЕНЗИН НЕ ПАЛИ КАТО Е ЗАГРЯЛА И ГУБИ МОЩНОСТ
Аз съм имал абсолютно същите проблеми и се оказа датчика на разпределителния вал. Афтърмаркет...сложих си Сименс и проблеми нямаше.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- idrive
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 354
- Регистриран на: 1.08.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 535i
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Е 46 320 БЕНЗИН НЕ ПАЛИ КАТО Е ЗАГРЯЛА И ГУБИ МОЩНОСТ
dido0o``` написа:Някой слагал ли е aftermarket (неоригинален) датчик? Добре ли работи колата с него и каква марка е ?
Преди 2 години направих тази грешка с датчик SWAG.Всичко точно, но се оказа, че от този датчик нищо не става.Чистил съм грешката поне 20 пъти и след 2-3км каране пак излизаше.Реших да пробвам с 2-ра ръка, но оригинален.Смених го, изчистих грешката и до ден днешен нямам ядове.Занапред аз неоригинални датчици не слагам...
пп Датчика SWAG още е при мен.Ако някой го иска за проба ще му го пратя

- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Е 46 320 БЕНЗИН НЕ ПАЛИ КАТО Е ЗАГРЯЛА И ГУБИ МОЩНОСТ
Нов въпрос тогава .. гледам в реалоем номера на датчика го има и при други е46 (и не само) с 6 цил. мотори. От всякакъв мотор ли мога да взема датчик? Моят е M52TUB28
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани