za triene

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 24.03.2010
Местоположение: Пловдив
Кара: 523IA
Мечтае да кара: Чисто ново БМВ

Re: не пали след смяна акумулатор

Мнение от qwertyu » 03 Юли 2012, 22:22

lud fen написа:Здравейте ще пиша в темата на колегата.Ако си сваля акумулатора на колата и до заредя,после дали ще си загуби настройките???
Моля помогнете. Колата е 520и 150кс. 1997 година.

Сменяй смело.Ще загубиш паметта на радиото,часовника и дневния пробег.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: добрич - град прочут на курви и на студ!
Пол: Мъж
Кара: BMW E39
Мечтае да кара: e39 докато умре

Re: не пали след смяна акумулатор

Мнение от bawareca_galin » 14 Юли 2012, 0:24

здравейте колеги :) незнаех към коя тема да се обърна със следния си проблем и реших тук да пиша.Имам 520i 1997г тази вечер се качвам в колата паля гледам на таблото свети онази лампа която светва след натискане на ASC бутона или при превъртане на гумите, реших да угася колата защото с натискане на копчето нищо не се случи, не съм въртял гуми нито ръчни и разни други такива изпълнения, миналия ден просто ми се наложи да си заредя акумулатора и го откачих, най интересното е ,че тази вечер откачих минуса от акумулатора да рестартирам компа обаче всичко се е запазило така както си беше : дневния пробег , разход , средна скорост , час по принцип тея работи ги занулява а днес не се получи така... някакви предположения за този вид проблем ? :help: :maad:

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook