Въпрос за дебитомер на 525 tds

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 8.05.2008
Местоположение: Мездра
Пол: Мъж
Кара: 525 tds, но заслужава да кара Х6
Мечтае да кара: М5, но кара 525 tds

Въпрос за дебитомер на 525 tds

Мнение от Стефановски » 02 Юли 2012, 20:27

Колеги, казаха ми при четене на компютъра, че дебитомерът ми не бил наред.Търсих в търсачката, но за 525 tds не можех да намеря нищо.Ако някой е патил, да казва това нещо може ли да се ремонтира или трябва да се купува нов?Благодаря предварително на тези от вас които споделят опита си по този проблем!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Въпрос за дебитомер на 525 tds

Мнение от cls6666 » 03 Юли 2012, 6:27

за патили ...почти всички с тдс са сменяли,за ремонтиране не мисля че се поправя.....нов оригинален или алтернативен (имаше колеги които не бяха доволни)или както направих аз употребяван
между другото дебитомера се чете в движение с DIS в различни режими ,ако сте чели с инпа стойноста там не е в нормите ,но не е и вярна
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 3.11.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: 525 TDS '97

Re: Въпрос за дебитомер на 525 tds

Мнение от mmc » 03 Юли 2012, 9:32

да не се повтарям:
viewtopic.php?f=34&t=168174&start=255#p2885520

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 8.05.2008
Местоположение: Мездра
Пол: Мъж
Кара: 525 tds, но заслужава да кара Х6
Мечтае да кара: М5, но кара 525 tds

Re: Въпрос за дебитомер на 525 tds

Мнение от Стефановски » 03 Юли 2012, 22:22

cls6666 написа:за патили ...почти всички с тдс са сменяли,за ремонтиране не мисля че се поправя.....нов оригинален или алтернативен (имаше колеги които не бяха доволни)или както направих аз употребяван
между другото дебитомера се чете в движение с DIS в различни режими ,ако сте чели с инпа стойноста там не е в нормите ,но не е и вярна



Точно с INPA я четоха.Това колеги значи ли, че дебитомера може и да е читав?
Дали да не отида в оторизиран сервиз да ми прочетат колицата както трябва?!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Въпрос за дебитомер на 525 tds

Мнение от cls6666 » 04 Юли 2012, 6:29

при тдс се усеща разлика като се откачи буксата на дебитомера ,ако не е работил -колата не върви ,тромава е,гори много,ако те притеснява закарай я на друг диагностик
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

Re: Въпрос за дебитомер на 525 tds

Мнение от BaHka » 04 Юли 2012, 19:37

cls6666 написа:при тдс се усеща разлика като се откачи буксата на дебитомера ,ако не е работил -колата не върви ,тромава е,гори много,ако те притеснява закарай я на друг диагностик

Точно ако не е работил и се откачи буксата на дебитомера разликата е голяма - върви повече, пада разхода и е по-пъргава. Виждал съм много тдс-ки с откачени дебитомери и си ги карат така, щото нов е над 500 лв.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 13.03.2008

Re: Въпрос за дебитомер на 525 tds

Мнение от Bokata » 08 Юли 2012, 13:19

Колеги аз в момента страдам от проблема дебитомер на е39 тдс 97 година. Иска ми се да споделя до какви изводи сам стигнал и какво все още не ми е ясно. Дебитомера с които преди 4 години съм купил колата взе да издава багажа, като от начало започна почти незабелижимо да прекъсва колата и то на ниски обороти около 1200 до кам 1500. На следващия ден това зачести, като след 3 дни стана невъзможно за каране. Откачих буксата на дебитомера и колата започна да върви но със сигурност не както със изправен дебитомер ( Стана по мудна и при повечко газ предимява, но разлики при разхода няма, даже можеби леко по малък разход ). По информация от колеги във форума купих този специален спрей CRC за почистване, но не оправи проблема. След това намерих друг втора употреба дебитомер от колега от форума и го смених. Колата веднага се оправи и си започна да върви съвсем нормално, а аз бях доволен. Ето тук обаче проблемът ми тепърва започва. Веднага след смяната, трябваше да пътувам на далеч. След около 500 км спрях за 10-15 минутна почивка, при потегляне колата беше без никаква мощност, едвам набрах до 60-70 и след няколко минути изведнъж колата пак тръгна, но за около 30-40 км след което мощността пак изчезна и вече бях принуден да откача буксата за да довърша пътуването си. Ето какво исках да отбележа, имам два дебитомера и те дадоха фира по различен начин. Сега се чудя възможно ли е колата ми да има друг проблем някъде, който евентуално да гори дебитомерите, или просто съм имал лош късмет и ще трябва да си купя нов пиербург. Сега карам с откачена букса,но това не е колата която беше преди, но все пак е добре това че може да се кара по базови данни от компа. Споделяйки проблема си едва ли ще сам полезен на някой, но ще сам благодарен ако някои помогне с ценна информация. Благодаря :roll: :)

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: 525 tds e39
Мечтае да кара: e60 3.0d
Детайли за колата: печка на четири колела ;)

Re: Въпрос за дебитомер на 525 tds

Мнение от HacKer4oy » 09 Юли 2012, 19:42

Bokata написа:Колеги аз в момента страдам от проблема дебитомер на е39 тдс 97 година. Иска ми се да споделя до какви изводи сам стигнал и какво все още не ми е ясно. Дебитомера с които преди 4 години съм купил колата взе да издава багажа, като от начало започна почти незабелижимо да прекъсва колата и то на ниски обороти около 1200 до кам 1500. На следващия ден това зачести, като след 3 дни стана невъзможно за каране. Откачих буксата на дебитомера и колата започна да върви но със сигурност не както със изправен дебитомер ( Стана по мудна и при повечко газ предимява, но разлики при разхода няма, даже можеби леко по малък разход ). По информация от колеги във форума купих този специален спрей CRC за почистване, но не оправи проблема. След това намерих друг втора употреба дебитомер от колега от форума и го смених. Колата веднага се оправи и си започна да върви съвсем нормално, а аз бях доволен. Ето тук обаче проблемът ми тепърва започва. Веднага след смяната, трябваше да пътувам на далеч. След около 500 км спрях за 10-15 минутна почивка, при потегляне колата беше без никаква мощност, едвам набрах до 60-70 и след няколко минути изведнъж колата пак тръгна, но за около 30-40 км след което мощността пак изчезна и вече бях принуден да откача буксата за да довърша пътуването си. Ето какво исках да отбележа, имам два дебитомера и те дадоха фира по различен начин. Сега се чудя възможно ли е колата ми да има друг проблем някъде, който евентуално да гори дебитомерите, или просто съм имал лош късмет и ще трябва да си купя нов пиербург. Сега карам с откачена букса,но това не е колата която беше преди, но все пак е добре това че може да се кара по базови данни от компа. Споделяйки проблема си едва ли ще сам полезен на някой, но ще сам благодарен ако някои помогне с ценна информация. Благодаря :roll: :)


Колега, тази болест наречена "дебитомер" я лекувам от както какрам ТДС. Сменил съм 3 (втора употреба) и съм видял какви ли не симптоми - придърпване , мудност , ту отчита правилно ту не .... чистил съм ги многократно - ефект или за 2-3 дни или изобщо никакъв. Също забелязах ,че когато дебитомера работи коректно колата върви и гори по-малко от колкото когато е откачен ... разликата е огромна.99% съм сигурен че просто си нацелил 2 кофти дебитомера , което е нормално , защото не са били нови няма нищо вечно :( успях да се добера до нов (пиербърг) дебитомер за проба - ефекта просто беше доста удоволетворябащ и скоро ще си купя . За информация в евро07 425лв цена клиент (пиербърг) , ако си намерия някой с 30-40 % отстъпка е нещо по-приемливо. Купи си нов но само такъв какъвто е бил оригиналния и ще забравиш за тази част ! Дано да съм бил малко полезен ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 13.03.2008

Re: Въпрос за дебитомер на 525 tds

Мнение от Bokata » 14 Юли 2012, 14:34

Благодаря за съвета колега. И аз мисля че нещата вървят към нов пиербърг :) :bchug:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook