Проблем с виско съединителя!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Йордан Василев
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 22.04.2010
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: Е-39 530И Е-30 320И М20Б20
- Мечтае да кара: Е-30 МPower
Проблем с виско съединителя!
Колеги, имам следния проблем:
Имам Е 39 520И 150к.с. Купих я 02.2010г., тогава смених водна помпа, термостат и виското. Началото на тази пролет, като стана по-топло колата започна да позагрява по сфетофарите до положение да се включва перката на климатика за да охлади аварийно. Ходих по майстори и се оказа, че виското е заминало. Един познат майстор ми каза, че давали много дефекти от транспортирането и да внимавам от къде си купувам. Така след доста търсене се оказа, че само на едно място ми дават една година гаранция. Реших да го купя от там, все пак една година ако стане нещо ще го подменят гаранционно. Вечерта го смених. На другия ден отидох на работа сутринта и нямаше нимкакви проблеми, но вечерта в задръстванията и в жегата колата пак загря, а виското се въртеше свободно, точно когато не работи. От авточастите ме пратиха в техен доверен сервиз да погледнат колата и да установят дали не е нещо друго проблемно. В сервиза сложиха ново виско, което на другия ден се оказа, че и то не работи. Пак им я закарах, стоя при тях 3 дни, провериха всичко по двигателя и установиха, че наистина и второто виско не работи. При монтажа на трето от същата марка се оказа, че и то не работи. След дълго ходене по мъките ми върнаха парите и сега Баварията стои пред блока и не знам как да постъпя. Марката на виското е Febi Bilstein, препоръчаха ми го като хубава марка , а и единствено те ми дадоха гаранция. Казаха ми за варианта да монтирам електрическа перка с датчик. Някой запознат ли е с тази операция, кой може да го направи качествено без след това да има някакви проблеми.
Ще съм благодарен ако някой има информация по моя проблеми и я сподели с мен.
Имам Е 39 520И 150к.с. Купих я 02.2010г., тогава смених водна помпа, термостат и виското. Началото на тази пролет, като стана по-топло колата започна да позагрява по сфетофарите до положение да се включва перката на климатика за да охлади аварийно. Ходих по майстори и се оказа, че виското е заминало. Един познат майстор ми каза, че давали много дефекти от транспортирането и да внимавам от къде си купувам. Така след доста търсене се оказа, че само на едно място ми дават една година гаранция. Реших да го купя от там, все пак една година ако стане нещо ще го подменят гаранционно. Вечерта го смених. На другия ден отидох на работа сутринта и нямаше нимкакви проблеми, но вечерта в задръстванията и в жегата колата пак загря, а виското се въртеше свободно, точно когато не работи. От авточастите ме пратиха в техен доверен сервиз да погледнат колата и да установят дали не е нещо друго проблемно. В сервиза сложиха ново виско, което на другия ден се оказа, че и то не работи. Пак им я закарах, стоя при тях 3 дни, провериха всичко по двигателя и установиха, че наистина и второто виско не работи. При монтажа на трето от същата марка се оказа, че и то не работи. След дълго ходене по мъките ми върнаха парите и сега Баварията стои пред блока и не знам как да постъпя. Марката на виското е Febi Bilstein, препоръчаха ми го като хубава марка , а и единствено те ми дадоха гаранция. Казаха ми за варианта да монтирам електрическа перка с датчик. Някой запознат ли е с тази операция, кой може да го направи качествено без след това да има някакви проблеми.
Ще съм благодарен ако някой има информация по моя проблеми и я сподели с мен.
Re: Проблем с виско съединителя!
Колега а обмислял ли си варианта да си вземеш оригинално виско от оторизиран дилър, което има 2 години гаранция (все пак старото е издържало поне 15 години) ....
Например
Номенклатурен номер : 11527505302
Описание : СЪЕД. ПЕРКА
Ед.цена (с ДДС) : 406.74 BGN
Има наличност
Помисли до какво води едно прегряване на мотора
Например
Номенклатурен номер : 11527505302
Описание : СЪЕД. ПЕРКА
Ед.цена (с ДДС) : 406.74 BGN
Има наличност
Помисли до какво води едно прегряване на мотора
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Проблем с виско съединителя!
Като го чуя това Ф..еби сбирщайн и ми настръхва де що имам косъм по мене............. С едни биалетки на въпросната марка на втория завой след като ги сложих дясната се строши на две от към горната ябълка........... тампони съм слагал такива избушвали са за отрицателно време, просто на нашия пазар е пълно с ментаци на феби и шанса да олучиш читаво е 1:100.
За виското- колега 400лв от дару са си пара- виш алтернативни- закс, хела или си търси бер но не от дару, че пара не познават там. Аз ако кажа с какво виско карам втора година вече ще ми смеете, обаче държи гадината- аркадаш (турско) догру няква марка
за 120-30 лв го взимах и е чук!
За виското- колега 400лв от дару са си пара- виш алтернативни- закс, хела или си търси бер но не от дару, че пара не познават там. Аз ако кажа с какво виско карам втора година вече ще ми смеете, обаче държи гадината- аркадаш (турско) догру няква марка

- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: Проблем с виско съединителя!
Четох някъде , че всичко е въпрос на правилно съхранение в склада , т.е. трябва да се съхранява вертикално , а по магазините ги държат легнали с месеци и силикона , който е вътре се разлива или нещо такова беше...
Re: Проблем с виско съединителя!
nightdriver написа:Четох някъде , че всичко е въпрос на правилно съхранение в склада , т.е. трябва да се съхранява вертикално , а по магазините ги държат легнали с месеци и силикона , който е вътре се разлива или нещо такова беше...
Вертикално се съхранява,когато е втора ръка,ако е ново и не е раздвижвано,може да се държи както искаш.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с виско съединителя!
Йордан Василев написа:Колеги, имам следния проблем:
Имам Е 39 520И 150к.с. Купих я 02.2010г., тогава смених водна помпа, термостат и виското. Началото на тази пролет, като стана по-топло колата започна да позагрява по сфетофарите до положение да се включва перката на климатика за да охлади аварийно. Ходих по майстори и се оказа, че виското е заминало. Един познат майстор ми каза, че давали много дефекти от транспортирането и да внимавам от къде си купувам. Така след доста търсене се оказа, че само на едно място ми дават една година гаранция. Реших да го купя от там, все пак една година ако стане нещо ще го подменят гаранционно. Вечерта го смених. На другия ден отидох на работа сутринта и нямаше нимкакви проблеми, но вечерта в задръстванията и в жегата колата пак загря, а виското се въртеше свободно, точно когато не работи. От авточастите ме пратиха в техен доверен сервиз да погледнат колата и да установят дали не е нещо друго проблемно. В сервиза сложиха ново виско, което на другия ден се оказа, че и то не работи. Пак им я закарах, стоя при тях 3 дни, провериха всичко по двигателя и установиха, че наистина и второто виско не работи. При монтажа на трето от същата марка се оказа, че и то не работи. След дълго ходене по мъките ми върнаха парите и сега Баварията стои пред блока и не знам как да постъпя. Марката на виското е Febi Bilstein, препоръчаха ми го като хубава марка , а и единствено те ми дадоха гаранция. Казаха ми за варианта да монтирам електрическа перка с датчик. Някой запознат ли е с тази операция, кой може да го направи качествено без след това да има някакви проблеми.
Ще съм благодарен ако някой има информация по моя проблеми и я сподели с мен.
Колега а водния радиатор загрява ли се за да може да загрее виското и от там то да работи правилно? Да нямаш проблем със термостат/студен радиатор/? Или пък запушен радиатор? Аз имах подобен проблем.

- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: Проблем с виско съединителя!
тва си е виско, като симптоми... колкото и да са шебеци в сервиза, няма как да изпуснат термостат и радиатор...
Re: Проблем с виско съединителя!
Владо написа:тва си е виско, като симптоми... колкото и да са шебеци в сервиза, няма как да изпуснат термостат и радиатор...
Има има , кой гледа друго , всеки вика виското не става щото не е зацепило , а както каза Иво за да зацепи му трябва топло от радиатора . Намален дебит поради разни причини и намя да се активира виското . Все пак три броя нови да не бачкат си заслужава да се прегледа охладителната система и не знам защо само се сменят помпи и термостати , а антифриз и промивки не се правят при все че антифриза след втората година ( на дизела и една му стига ) си губи свойствата осезателно. И само задръстване между двата радиатора с боклуци пак прави бели нека не се гледа само тва виско , на дълго как е ако и тогава загрява присъдата е ясна ама не е виско .
- Йордан Василев
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 22.04.2010
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: Е-39 530И Е-30 320И М20Б20
- Мечтае да кара: Е-30 МPower
Re: Проблем с виско съединителя!
Колега а водния радиатор загрява ли се за да може да загрее виското и от там то да работи правилно? Да нямаш проблем със термостат/студен радиатор/? Или пък запушен радиатор? Аз имах подобен проблем.[/quote]
Не колега, радиатора е нов, всичко в колата е перфектно, проверено е в два сервиза. Колата достига висока температура, всичко си е горещо, просто виското не тръгва.
Не колега, радиатора е нов, всичко в колата е перфектно, проверено е в два сервиза. Колата достига висока температура, всичко си е горещо, просто виското не тръгва.
- Йордан Василев
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 22.04.2010
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: Е-39 530И Е-30 320И М20Б20
- Мечтае да кара: Е-30 МPower
Re: Проблем с виско съединителя!
Най-сигурно ще бъде ако сваля от някоя кола работещо, тогава ще си покаже дали е от него. Някой да знае от къде мога да сваля за проба? Примерно някоя кола, която се продава на части, ама да е сигурно че виското е работило. Аз знам на няколко места такива коли, ама двигателите са продадени.
- Йордан Василев
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 22.04.2010
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: Е-39 530И Е-30 320И М20Б20
- Мечтае да кара: Е-30 МPower
Re: Проблем с виско съединителя!
Забравих да спомена, че предишното виско е бер, което издържа една година. Антифриза също съм го сменял.
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с виско съединителя!
Оф, грешка!
Аз търсих от него и се обърках, видях че си бензин. Провери в продава, има много колеги които продават коли на части, срещах няколко човека които продават виско за М52!

Последна промяна Ivo_Borisov на 03 Юли 2012, 9:59, променена общо 1 път

- Йордан Василев
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 22.04.2010
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: Е-39 530И Е-30 320И М20Б20
- Мечтае да кара: Е-30 МPower
Re: Проблем с виско съединителя!
Обаче на този колега и двете петици са дизели, а доколкото знам има разлика във виското за бензин и за дизел, може да бъркам, не знам...
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Проблем с виско съединителя!
Свали си радиатора, измии го него и климтичния, сложи си старото BEHR виско и си карай колата.
- Йордан Василев
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 22.04.2010
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: Е-39 530И Е-30 320И М20Б20
- Мечтае да кара: Е-30 МPower
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани