Съвет за турбото
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Съвет за турбото
Здравейте колеги,
преди седмица сменях дебитомер, и като свалихме стария забелязахме, че има определено количество масло във тръба номер 3 от схмета

Трябва ли да правя турбото или това не е голям проблем?
преди седмица сменях дебитомер, и като свалихме стария забелязахме, че има определено количество масло във тръба номер 3 от схмета

Трябва ли да правя турбото или това не е голям проблем?
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Съвет за турбото
Тръба номер 3 е ПРЕДИ турбото - ако там имаш масло значи най-вероятно филтъра за картерната вентилация е пътник; или имаш някакво запушване по картерната вентилация.
Si non confectus, non reficiat.
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Съвет за турбото
вероятно филтъра не е сменян никога, и ето резултата, няма от къде другаде да е дошло маслото освен от картерната вентилация, сменяй филтъра с оригинал нов и ще усетиш доста сериозна разлика във вървежа. По принцип със запушен филтър турбото почва да се тормози и в един момент заминава
Re: Съвет за турбото
Благодаря за отговорите, чесно казано не знаех за този филтър, някои може ли да ми даде парт номер на тази част?
Едит:
Намерих го"
Номенклатурен номер : 11127799224
Описание : МАСЛООТДЕЛИТЕЛ - ФИЛТЪР КАРТ. ГАЗОВЕ
Ед.цена (с ДДС) : 109.08 BGN
Този филтър го смених преди има няма 4 месеца или 5к км.
Има ли вариант да се разбере със сигност дали е от него?
Едит:
Намерих го"
Номенклатурен номер : 11127799224
Описание : МАСЛООТДЕЛИТЕЛ - ФИЛТЪР КАРТ. ГАЗОВЕ
Ед.цена (с ДДС) : 109.08 BGN
Този филтър го смених преди има няма 4 месеца или 5к км.
Има ли вариант да се разбере със сигност дали е от него?
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Съвет за турбото
принципно филтъра който си купил ако е оригинал би трябвало да е от новия тип който се води вечен, поради новата си структура, която го прави по скоро като отайник а не филтър, дори от стария тип да си взел няма как за 4 месеца да се скапе, защото старите са правени за 60-80 хил.
Но освен от филтъра аз не виждам от къде да влиза масло, трябва да отвориш и да гледаш на място
Но освен от филтъра аз не виждам от къде да влиза масло, трябва да отвориш и да гледаш на място
Re: Съвет за турбото
Вече почвам да се съмнявам дали изобщо са сменили филтъра за което платих или е направено качествено....
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Съвет за турбото
То няма какво да му объркаш - филтъра може да се монтира само по един-единствен начин. Махни корите и виж дали не си все още със стария филтър...
Si non confectus, non reficiat.
Re: Съвет за турбото
На долния край на тази тръба преди турбината често се събира малко масло и това са кондензирали пари . Кондензират по вътрешната страна на тръбата и се стичат там в края защото е най ниско особено след като изгасиш двигателя.Това не означава че турбината не е наред.Ако обаче е повечко маслото или филтър–отделителя или въздушния филтър са позапушени
Re: Съвет за турбото
memorex написа:На долния край на тази тръба преди турбината често се събира малко масло и това са кондензирали пари . Кондензират по вътрешната страна на тръбата и се стичат там в края защото е най ниско особено след като изгасиш двигателя.Това не означава че турбината не е наред.Ако обаче е повечко маслото или филтър–отделителя или въздушния филтър са позапушени
да точно това е днес ходих на майстор и тои каза, че е нормално от парите да се събира масло
темата е приключена
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани