Koлко пък зле може да бъде - или как ще съживим 1 кабрио
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- brankovv
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 20.02.2010
- Местоположение: с. Казичене
- Кара: c220 diesel
- Мечтае да кара: e30 m50b25
Koлко пък зле може да бъде - или как ще съживим 1 кабрио
След доста размисли и страсти реших да постегна 1 кабиолет който на външен вид не беше чак толкова зле - като изключим няколко фрапиращи проблема които в последствие се оказаха доста нищожни с това което се сблъсках в последствие, но за това по-късно сега малко предистория. Зимата се сдобих с ето този красив кабриолет с на вид не чак толкова фрапиращи забележки, както на външет така и в технически вид

Колата видимо беше преживяла доста, но пък беше м20б23 автоматик - газифициран разбира се.
Като забележки - боята ми се струваше най-фрапираща, както и да е след като я покарах няколко стотин километра автоматика отиде на кино като първо отказа задна след това май и първа си отиде и така реших че вместо да ремонтирам автоматик много по-лесно и евтино ще бъде да мина на ръчни скорости и така започна всичко ... понеже това ще е кола за возене реших че най-подходящ мотор за кабриолета е м42 преди няколко месеца си намерих такъв мотор и започнах първо с демонтажа на стария. Още с влизането под колата започнах да се заглеждам по-сериозно и да ръчкам с отверката и разбира се започнаха да се отварят дупки тук там, говорих с колега от форума за кърпенето и скоро ще влиза за кърпене - дано да успее колегата искрено се надявам.
Та стига с празните приказки да си дойдем на думата :
Целта е евридейка с не много висок разход на гориво и добър външен вид.
За постигането на целите ще се гони качество като мисля колата да се съблече до 0 и да се изгради всичко на ново
Тунинга:
заводският агрегат (м20б23) ще се подмени с малко по-съвременен и икономичен (м42б18)
Купето - цел номер 1 е цялостно изкърпване и поставяне на солидна основа за по-нататъчен градеж, след това боя и дано да заприлича на нова
Ходовата част - 5х120 - заден мост от компакт, а от пред ще е на спирачни апарати и дискове от е36 320 с носачи и макферсони от е30
Интериор - цялостно претапициране на салона
Таван - ако може да се спаси този добре - ако не може нов
но последните 2 ще останат за накрая
Днес официално дадохме старт на проекта като започнахме с преминаването от 2 на 3 педала - за да може всичко да е готово и след като се изкърпи направо да влиза за боя и така след като свалихме мокета се показа една доста интересна и грозна гледка :
- това е в краката на шофъора
- отзад зад пасажера след като разрових малко с отверката
- зад шофъорското място
- колата се оказа с сменявана дирекция и да ви кажа хич не ми хареса как са го измислили. Това е пасажерското място от пред
А ето и как са направили педалите -

Този най-в дясно е за газта на бързо сглобен от колоездачен ключ или както там му е името
А ето така изглеждаше и инсталацията

беше намотана около кормилният прът - не сме я развивали ние ако това сте си помислили а като я видях направо ми идваше да удуша тези дето са я правили тая кола
Нещо друго което забелязах когато се заврях в багажника

Това някой може ли да ми го обясни ? ще съм много благодарен
- а така в общи линий изглежда коша
А тук ще качвам всички снимки по "проекта" АЛБУМ
Утре продължавам с разкомплектоването трябва да остане гола като пушка
Имам и няколко въпроса - конзолите за педалите дали имат разлики примерно от кабрио и седан - аз не мисля че трябва да имат но днес като сложих една от седан и горното захващане на конзолата към купето дойде на доста по-различни места от това което беше иначе пасна перфектно на сервото а и педала на съединителя си дойде като че ли на място
Искам да предопредя всички че темата няма да се развива много бързо - заради финансирането така че моля ви имайте търпение

Колата видимо беше преживяла доста, но пък беше м20б23 автоматик - газифициран разбира се.
Като забележки - боята ми се струваше най-фрапираща, както и да е след като я покарах няколко стотин километра автоматика отиде на кино като първо отказа задна след това май и първа си отиде и така реших че вместо да ремонтирам автоматик много по-лесно и евтино ще бъде да мина на ръчни скорости и така започна всичко ... понеже това ще е кола за возене реших че най-подходящ мотор за кабриолета е м42 преди няколко месеца си намерих такъв мотор и започнах първо с демонтажа на стария. Още с влизането под колата започнах да се заглеждам по-сериозно и да ръчкам с отверката и разбира се започнаха да се отварят дупки тук там, говорих с колега от форума за кърпенето и скоро ще влиза за кърпене - дано да успее колегата искрено се надявам.
Та стига с празните приказки да си дойдем на думата :
Целта е евридейка с не много висок разход на гориво и добър външен вид.
За постигането на целите ще се гони качество като мисля колата да се съблече до 0 и да се изгради всичко на ново
Тунинга:
заводският агрегат (м20б23) ще се подмени с малко по-съвременен и икономичен (м42б18)
Купето - цел номер 1 е цялостно изкърпване и поставяне на солидна основа за по-нататъчен градеж, след това боя и дано да заприлича на нова
Ходовата част - 5х120 - заден мост от компакт, а от пред ще е на спирачни апарати и дискове от е36 320 с носачи и макферсони от е30
Интериор - цялостно претапициране на салона
Таван - ако може да се спаси този добре - ако не може нов
но последните 2 ще останат за накрая
Днес официално дадохме старт на проекта като започнахме с преминаването от 2 на 3 педала - за да може всичко да е готово и след като се изкърпи направо да влиза за боя и така след като свалихме мокета се показа една доста интересна и грозна гледка :




А ето и как са направили педалите -

Този най-в дясно е за газта на бързо сглобен от колоездачен ключ или както там му е името

А ето така изглеждаше и инсталацията

беше намотана около кормилният прът - не сме я развивали ние ако това сте си помислили а като я видях направо ми идваше да удуша тези дето са я правили тая кола

Нещо друго което забелязах когато се заврях в багажника

Това някой може ли да ми го обясни ? ще съм много благодарен

А тук ще качвам всички снимки по "проекта" АЛБУМ
Утре продължавам с разкомплектоването трябва да остане гола като пушка
Имам и няколко въпроса - конзолите за педалите дали имат разлики примерно от кабрио и седан - аз не мисля че трябва да имат но днес като сложих една от седан и горното захващане на конзолата към купето дойде на доста по-различни места от това което беше иначе пасна перфектно на сервото а и педала на съединителя си дойде като че ли на място
Искам да предопредя всички че темата няма да се развива много бързо - заради финансирането така че моля ви имайте търпение

Последна промяна brankovv на 01 Юли 2012, 21:40, променена общо 2 пъти
- Eмилио Димитров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 479
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: в царството на акаунтите
- Пол: Мъж
Re: Koлко пък зле може да бъде - или как ще съживим 1 кабрио
нищо не каза за горилката 

- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: Koлко пък зле може да бъде - или как ще съживим 1 кабрио
брат .. не е страшно.. щом от десен е станала ляв с електрожена на село в двора при кокошките и толкова години е движила.... значи може да се направи да изглежда добре
не се притестискай ...

Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- Vasko_BP
- ентусиаст
-
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Koлко пък зле може да бъде - или как ще съживим 1 кабрио
Браво бре! Дано успееш да я съживиш както трябва.
Пооголи я още малко в багажника и снимай пак. Инсталация по-добре сложи друга.
Пооголи я още малко в багажника и снимай пак. Инсталация по-добре сложи друга.

- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Koлко пък зле може да бъде - или как ще съживим 1 кабрио
Трудна задача, дано да се справиш 


When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- brankovv
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 20.02.2010
- Местоположение: с. Казичене
- Кара: c220 diesel
- Мечтае да кара: e30 m50b25
Re: Koлко пък зле може да бъде - или как ще съживим 1 кабрио
Трудна - лесна , захванал съм се няма да се отказвам ако трябва по-бавно и по-скъпо, но да стане качествено и истинско
Бръз въпрос - пода на седан и купе/кабрио еднакъв ли е, че май по-лесно ще е да изрежа дъно от друга кола
Бръз въпрос - пода на седан и купе/кабрио еднакъв ли е, че май по-лесно ще е да изрежа дъно от друга кола
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Koлко пък зле може да бъде - или как ще съживим 1 кабрио
brankovv написа:Трудна - лесна , захванал съм се няма да се отказвам ако трябва по-бавно и по-скъпо, но да стане качествено и истинско
Бръз въпрос - пода на седан и купе/кабрио еднакъв ли е, че май по-лесно ще е да изрежа дъно от друга кола
Различен е, поне дъната отзад.

When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
Re: Koлко пък зле може да бъде - или как ще съживим 1 кабрио
колега не искам да те хранч или да прозвучи като повечето хора но тази кола е леш.незнам до каква степен ще я правиш но по добре не се захвщай както повечето казват поредния проект дано има край.Иначе успех с каквото можем ще помогаме.
DDT
Re: Koлко пък зле може да бъде - или как ще съживим 1 кабрио
Браво, давай смело, като я гледам не е чак толкова зле, виждали сме и много по-зле, ако трябва нещо телефона ми го имаш, аз минавам в по-горен клас и ще ми останат някои нещица
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Koлко пък зле може да бъде - или как ще съживим 1 кабрио
дано да си го взел на добри пари, че ще налееш едни пет до десет в бързината
сложи си 6 цил, така или иначе е с газ, поне звук да има, а и +2 си е +2
сложи си 6 цил, така или иначе е с газ, поне звук да има, а и +2 си е +2

Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- Bawarco
-
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: 24.02.2010
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Само BMW
- Мечтае да кара: e30 M - POWER
- Детайли за колата: Ненормални
Re: Koлко пък зле може да бъде - или как ще съживим 1 кабрио
Успех с проекта... Тва повечето е30 у Бг взеха да са плашещи 

- veselin_nikolov8911
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 17.07.2011
- Местоположение: София с. Казичене
- Пол: Мъж
- Кара: рейса да не закъснява
- Мечтае да кара: Болид
- Детайли за колата: изгнила
Re: Koлко пък зле може да бъде - или как ще съживим 1 кабрио
леле
ама те много добри маистори са я правили (освен да дам и моита да я направят така
)
Аиде па ще помагаме да я направиме като от завода





Американски форум:питаш нещо и ти отговарят.
Руски форум:питаш нещо и теб те питат.
БЪЛГАРСКИ ФОРУМ:питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп
Руски форум:питаш нещо и теб те питат.
БЪЛГАРСКИ ФОРУМ:питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Koлко пък зле може да бъде - или как ще съживим 1 кабрио
Миналата година карах въпросната кола за една седмица. Гореше доста ама и звука беше приятен, не е като изчорените дизели дето карам .
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- staisa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30-кабрио S50B30 Nissan S-14
- Мечтае да кара: Вече го кара!
- Детайли за колата: Nissan S-14 2.0 turbo
Re: Koлко пък зле може да бъде - или как ще съживим 1 кабрио
Е то остава и ти да не намериш косури на някой кола , ама колегата да не го отчайваме ,много пари и нерви ще трябва до отдели и накрая дали ще има положителен резултат не се знае ,но ще гледаме с интерес . 


- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Koлко пък зле може да бъде - или как ще съживим 1 кабрио
deyan-enchev написа:Миналата година карах въпросната кола за една седмица. Гореше доста ама и звука беше приятен, не е като изчорените дизели дето карам .
ся тия работи не са хубави ама и аз съм я карал



Е30 на десен завой бензин НЯМА!
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани