Налягане в казанчето за антифриз

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 3.02.2008
Местоположение: Стара Загора/София
Пол: Мъж
Кара: E36 328iA
Мечтае да кара: BMW 6 Gran Coupe

Налягане в казанчето за антифриз

Мнение от NIKE » 30 Юни 2012, 23:38

Какво може да предизвика налягане в казанчето за антифриз.Днес един приятел както си е пътувал с 50-60 се е чуло пукане и лампата му е светнала.Отидох да го видя и казанчето беше сцепено ? E46 318 143кс фейслифт.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320d

Re: Налягане в казанчето за антифриз

Мнение от outworld » 01 Юли 2012, 8:19

Прегряване, въздушен балон в охладителната система...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 3.05.2012
Местоположение: CT
Пол: Мъж
Кара: E46 318i and E36 316i
Мечтае да кара: BMW 760 :D
Детайли за колата: Bayerische Motoren Werke

Re: Налягане в казанчето за антифриз

Мнение от NikolaevBMW » 01 Юли 2012, 10:19

Не съм я прегрявал колата .. карах си съвсем нормално.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Налягане в казанчето за антифриз

Мнение от vavilon » 01 Юли 2012, 11:49

Перката работи ли? От скрито меню гледал ли си циклите на включване на перката при загрял ДВГ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 379
Регистриран на: 10.09.2009
Местоположение: Pleven (Bulgaria)
Кара: E46 330Ci M2 PACK CABRIO

Re: Налягане в казанчето за антифриз

Мнение от Rosendo » 01 Юли 2012, 15:01

Не бързай да се “спичаш“, защото това е често срещан дефект при разширителният съд на Е46. Ако цепнатината е под щуцера за дебелия маркуч, то не си първият :lol:
Въпреки всичко, прегледай колата за евентуални причини за случилото се, нищо че най вероятно е дефект при изработката на съда.
На първо време препоръчвам да следиш състоянието на маслото и антифирза, да не се смесват едно с друго.
Да следиш температурата на мотора от скритото меню( ако не знаеш как става, то има много писано,ако не откриеш инфо питай и ще ти кажем)
Ако скритото меню показва отклонения към работа на висока температура, отиди на диагностика за да ти тестват скоростите на електрическата перка( мисля че си с ел.перка, ако не да се прегледа виското)
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... a258b5f9b1
Ето в тази тема има писано по въпроса включително и как се сменя разширителен съд.
Съветвам те да прегледате и радиатора, защото ако по някаква причина е всигнало налягане, то радиатора също е уязвим.
Поздрави и успех!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 3.05.2012
Местоположение: CT
Пол: Мъж
Кара: E46 318i and E36 316i
Мечтае да кара: BMW 760 :D
Детайли за колата: Bayerische Motoren Werke

Re: Налягане в казанчето за антифриз

Мнение от NikolaevBMW » 02 Юли 2012, 16:18

Така..сменихме днеска казанчето..наляхме вода..поразкарахме малко колата ,за да загрее и като отворихме капачката започна да изхвърля вода..надува от някъде и не мога да разбера от къде .. маркучите се надуха малко..обаче забелязах,че като загря колата (на таблото стрелкичката си беше на средата) перката ми не се включи да охлажда..посъветвайте ме какво да направя..от къде е проблема?Термостата ли?Перката ли?Гарнитура ли?От газовия инжекцион ли?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 604
Регистриран на: 24.01.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е46
Детайли за колата: N42B20

Re: Налягане в казанчето за антифриз

Мнение от pimpo » 02 Юли 2012, 16:29

При загрят мотор е нормално да има налягане. Покарай поне 15-20км и на другия ден на студено развий капачката. Ако и тогава има налягане, вече нещата отиват към гарнитура на главата.

едит: Каква температура ти държи? Говоря за температурата през скритото меню, стрелката най-вероятно е програмирана да стои на средата от 70 до 110 градуса!
Последна промяна pimpo на 02 Юли 2012, 16:31, променена общо 1 път
Кога се пише "И" и кога "Й"

1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ

2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 354
Регистриран на: 1.08.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 535i
Мечтае да кара: Безаварийно

Re: Налягане в казанчето за антифриз

Мнение от idrive » 02 Юли 2012, 16:30

Системата работи под налягане...нормално е като отвориш капачката да изхвърли течност

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 3.05.2012
Местоположение: CT
Пол: Мъж
Кара: E46 318i and E36 316i
Мечтае да кара: BMW 760 :D
Детайли за колата: Bayerische Motoren Werke

Re: Налягане в казанчето за антифриз

Мнение от NikolaevBMW » 02 Юли 2012, 16:57

Нормално е да изхвърли дадено ниво вода..но то изхвърли много..доляхме супер много вода после..
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 354
Регистриран на: 1.08.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 535i
Мечтае да кара: Безаварийно

Re: Налягане в казанчето за антифриз

Мнение от idrive » 02 Юли 2012, 18:15

При студен мотор ако изхвърля течност, проблема е по-сериозен

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 3.05.2012
Местоположение: CT
Пол: Мъж
Кара: E46 318i and E36 316i
Мечтае да кара: BMW 760 :D
Детайли за колата: Bayerische Motoren Werke

Re: Налягане в казанчето за антифриз

Мнение от NikolaevBMW » 02 Юли 2012, 19:09

Не е при студен мотор не изхвърля течност..говоря ,че като загрее изхвърля твърде много вода..надува от някъде...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 354
Регистриран на: 1.08.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 535i
Мечтае да кара: Безаварийно

Re: Налягане в казанчето за антифриз

Мнение от idrive » 02 Юли 2012, 20:41

NikolaevBMW написа:Не е при студен мотор не изхвърля течност..говоря ,че като загрее изхвърля твърде много вода..надува от някъде...


Ако е заминала гарнитура ще надува и при студен мотор

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 21.05.2012
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: е46
Мечтае да кара: е47
Детайли за колата: 150кс

Re: Налягане в казанчето за антифриз

Мнение от realprofesora » 02 Юли 2012, 21:37

Здравейте колеги,
Аз съм свидетел как колата на NikolaevBMW ги правеше днес тези магартии.
Та питането ми е следното: Знаете ли колко трябва да е налягането в охлаждащата система и как действа термостата-отваря ли степени на охлаждане или си е като на другите коли.
Днес забелязах, че долу в радиатора влизат два маркуча-един дебел и един около 19мм ,този по-тънкия беше горещ, а дебелия беше студен, това говорим при загрял мотор.Би трябвало и двата да са горещи, ако върти кръговете през термостата.
Може ли да е причина да надува маркучите и да си хвърля водата неправилно свързване на отоплението на газов инжекцион. Колата е загряла маркучите са горещи около 50 градуса а на газовия инжекцион маркучите са леко топли и бавно прехвърля на ГАЗ.
Изобщо доста въпроси с доста неизвестни , но се надявам някой колега "врял" в тези води(дори буквално) да хвърли малко светлина . :help:
Утре ще видим от скритото меню какво ще покаже.Перката така и не я чухме днес да включи.Стрелката не помръдна повече от половината.Доста съмнително поне според мен.

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1674
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Налягане в казанчето за антифриз

Мнение от ildivvy » 03 Юли 2012, 11:47

Термостата си отваря "плавно".Няма никакви степени.Изпарителя трябва да е "вързан" към подгряването на дроселната клапа.Клапана в капачката е на 2 бара (аварийно изпускане),т.е. работното е по-малко.Не отваряйте капачката на загряла кола.Когато колата загрее и термостата отвори,трябва и двата маркуча на радиатора да загреят.Входния доста по-горещ от изходния,разбира се.Изходния маркуч на газовия е нормално да е малко по-хладен,все пак нали газта за да се изпари отнема от топлината (когато няма вода,нали замръзва)?
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Re: Налягане в казанчето за антифриз

Мнение от vavilon » 03 Юли 2012, 13:57

Вие не сте наред! :mhihi: Капчка не се отваря на загрял двигател!!! Дори и 1 бар налягане да има, пак ще хвърля течност (закони на физиката). Отваря се само болтчето за обезвъздушаване, което се намира до разшерителният съд. То по принцип така и се обезвъздушава колата, с отворено болтче и затворена капачка. Гледай си скрито меню, за работната температура на охлаждащата течност. При 105гр. трябва да се включи перката. При 102гр. трябва да спре. При М43 е така.
п.п. Включете и климатика, поне да видите дали избщо работи тази перка! :yes:

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook