Топъл старт - една от възможните причини.
Модератор: Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
Топъл старт - една от възможните причини.
Здравейте, отскоро карам Е34 525 тдс. Веднага се сблъсках с така наречения топъл старт. Прочетох из форума всички мнения и основната теза беше износване на ангренажна верига и разцентроване на ГНП. Оказа се, че проблема е единствено от ГНП-то. Хидравличната глава на помпата или по-точно буталото което нагнетява нафтата и е праща към дюзите не се движи плавно в леглото си вследствие на износване. Оттам и като загрее и получава и температурно разширение, което колкото и малко да е явно оказва влияние. След като ходих при няколко "майстори", отидох в Бош (от Пловдив съм), разглобиха помпата, разбра се от къде е проблема. Частта струва 500 лв, смяната заедно със смяна на горивен филтър (казаха, че така препоръчват от БМВ) - 280 лв. и вече проблем със топъл старт няма. Лесно се проверява когато е загряла колата и непали или трудно пали, с една бутилка хладна или студена вода да се полее помпата и по-точно частта от която излизат тръбите за към дюзите, веднага би трябвало да се усети разлика в паленото, не че ще почне веднага да пали.
Примерно така изглежда хидравличната глава:
http://www.vepump.cn/Distributor_Head.htm
Примерно така изглежда хидравличната глава:
http://www.vepump.cn/Distributor_Head.htm
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
На мен ми е много чудно как ги смятат тези цени.На ЕТК-то помпата я дават цяла не на части.Все от някаде трябва да се намира по отделно.В този сайт се вижда че цената е далелеч по-ниска от тази която е платил alb 19.8$ срещу 500лв. 

2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани