Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5

Мнение от Nickelback » 29 Юни 2012, 9:12

И какво като е тегав волана? Това ли е критерия ти да кажеш, че дадена кола е по-добра от друга?
Страшен кусур е това, мани :help:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 31.03.2011
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 2004 530i, 6MT
Мечтае да кара: all M cars

Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5

Мнение от sandini » 29 Юни 2012, 10:56

:OT: "По-тегавия" волан дава усещане за автомобила и е неразделна част от "Driving Pleasure". Тиа детски играчки с електрическото серво или с ултралеката хидравлика се карат единствено на базата на догатки на къде ти сочат предните колела, каква е настилката под тях и какво се случва с колелата при дупки и неравности.
При БМВ волана е "по-тегав" не защото не знаят как да го направят по-мек, а просто защото мекия волан те отдалечава доста от реализма в шофирането!


Он топик: 2012 Cadillac CTS-V vs F10 M5 -> Американците имат още доста да учат. Вървят в правилна посока, но от Европа вървим в тази посока от доста години и има да ни догонват.... Взимам М5 пред всяка друга алтернатива!
Продавам:
18" Джанти за Е46 и Е85 - viewtopic.php?f=132&t=293507

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5

Мнение от acho.rs » 29 Юни 2012, 10:56

BMW_POWER написа:
acho.rs написа:
BMW_POWER написа: Няма марка или модел кола в по-тегава хидравлика на волана от БМВ. Този на Елантрата на жената (мод. 2001г) се върти с малкия пръст на лявата ръка, БМВ-то има волан като Молотовка.

:ahah: :ahah: :ahah:
Е тва беше поста на века . Я ни обясни за хидравликата на БМВто как е тегава и как една елантра е със по-як волана хахахаха . Леле кви дивотии започнаха да се пишат тука ...

И после се иска нормална дискусия - КАК :?:


Чукче писател, чукче не читател! Написал съм ТЕГАВА ХИДРАВЛИКА, чукче чете ПО-ЯК ВОЛАН :shock:

И после се иска нормална дискусия. Смешен си да коментираш нещо, което си видял само в тубата :kuku:

Бе освен в тубата аз и всеки ден си търкалям БМВто , ама по-голяма глупост от твоя пост не бях чел. Карай си елантрата от 2001ва и се кефи на яката хидравлика , а пък тегавия волан на БМВ ... и Ламбо/Порше/Ферари го остави на будалите :mhihi: Те са изостанали и все още не са открили брилянтната технология на волана тип джойстик , който два перфектна обратна връзка с пътя :mhihi:

Тоя пост ми напомня разказа на един приятел .
Ходили си двамата с един негов авер и видели СЛС АМГ . Тогава единия казва .
- Гледай заради тва задно ква грамдна предница са направили . Моята Панда е с предно и капака и е наполовината по-малък :ahah:
sandini написа::OT: "По-тегавия" волан дава усещане за автомобила и е неразделна част от "Driving Pleasure". Тиа детски играчки с електрическото серво или с ултралеката хидравлика се карат единствено на базата на догатки на къде ти сочат предните колела, каква е настилката под тях и какво се случва с колелата при дупки и неравности.
При БМВ волана е "по-тегав" не защото не знаят как да го направят по-мек, а просто защото мекия волан те отдалечава доста от реализма в шофирането!


Он топик: 2012 Cadillac CTS-V vs F10 M5 -> Американците имат още доста да учат. Вървят в правилна посока, но от Европа вървим в тази посока от доста години и има да ни догонват.... Взимам М5 пред всяка друга алтернатива!

Аз имах опит с подобен волан . А6цата беше с ултра леко "кормило" и още от както я взех писах за това като голям минус . Дори това че е с предно една кола не дразни колкото абсолютно неиформативния волан . Изобщо не знаеш какво става под колелата . Все едно всичко е отцепено и играеш на ПС игра . Поради тази причина не ми харесват и Мерцедес (поне моделите им за простосмъртни) .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 10.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Z3 Roadster 2.8
Мечтае да кара: едно да беше...

Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5

Мнение от The7omahawk » 29 Юни 2012, 13:51

Да добавя и себе си при хората, които предпочитат твърдия волан. Моята кола има МНОГО по-твърд волан от тази на приятелката ми и във всеки един момент освен паркиране предпочитам той да остава такъв.

По темата... Много ми хареса репликата "It's a 4 door corvette" . Въпреки всичко Кадилака не ми харесва като екстериор и интериор. Да, БМВ-то е много по-скъпо, но както и казаха - представлява по-завършения автомобил. Де да ги имаше и в Европа тези ръчни скорости....

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5

Мнение от alx » 29 Юни 2012, 17:32

твърдия волан не е критерии за спортност...

една от колите с най-твърд (серво) волан която съм карал е ... мерцедес сл65 амг. направо е камък ем е със асиситиране в зависимост от скороста- демек на място и ниски скорости трябва да е най-лек. няма такова животно. първо мислех че моя е сбъркан, после карах и други- същата раота.

а да кажеш че сл65 е спортна кола- е малко пресилено. крузер за дълги растояния е по-коректно.

та... това колко е твърд волана е критерии за .. не знам за кво ама не е за спортност.
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5

Мнение от acho.rs » 29 Юни 2012, 19:08

Значи щом не е ГТ3РС не е спортност . И това че е твърд волана няма връзка с по-директно управление , по-ясно обратна връзка и по-точно дозиране ... нито пък е направено умишелоно от производителя :?:
Сега остава да чуем и за твърдите спирачки колко са неудобни ...

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5

Мнение от Top Gun Maverick » 29 Юни 2012, 21:32

alx написа:
а да кажеш че сл65 е спортна кола- е малко пресилено. крузер за дълги растояния е по-коректно.

.

:conf: Ти викаш си карал SL 65 AMG а? :conf: И по какво заключи тогава, че не е спортна кола? :conf: И кое му е пресиленото? По тази логика и М5 не е спортна кола, че и бая други.
Сигурно искаше да кажеш, че не е супер спортна кола, макар и това да е под съмнение, но това твоето е крайно несериозно. Това ти го казвам при положение, че адски много са ми противни над 90% от моделите на Мерцедес.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5

Мнение от alx » 29 Юни 2012, 22:08

acho.rs написа:Значи щом не е ГТ3РС не е спортност . И това че е твърд волана няма връзка с по-директно управление , по-ясно обратна връзка и по-точно дозиране ... нито пък е направено умишелоно от производителя :?:
Сега остава да чуем и за твърдите спирачки колко са неудобни ...


абсолютно- твърдия волан не е критерии за нищо. може да е твърд- ама отдолу да е канапе - като на сл65-цата.

за сравнение - на гт3рс всичко му е много леко- волан, спирачки, съединител... а е едно от най-добре седящите коли на пистата. телепатично е. ако и да не ми харесва- факт.

дори от твоите люби ауди-та- волана на едно рс6 е изключително лек - но колата седи добре на пътя и ако и да е не телепатична се справя доста добре със дребни и едри корекции дори при висока скорост.

та ... колко е умишлено- не знам. това което знам е че независимо от твърдоста на волана като го врътнеш може отдолу някой може да каже "а?" а друг да каже "хоп!" :)
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5

Мнение от BadAngel » 29 Юни 2012, 22:27

alx написа:твърдия волан не е критерии за спортност...

трябва да се направи разлика между твърд и тежък волан
No bling at the Ring

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5+M2

Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5

Мнение от msi200 » 29 Юни 2012, 22:37

Като си говорим за волани, на нормалните F10 е бая зле, на мен ми напомня за Мерцедесите отпреди 10-на години... а и като цяло към F10 имах очаквания за 'спортна' кола, но всъщност ми идва прекалено улегнала... не мога да разбера защо БМВ искат да заприличат на Мерцедес и обратно :mhihi: :mhihi:
I love the sound of V8 in the morning...

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5

Мнение от alx » 29 Юни 2012, 22:43

BadAngel написа:
alx написа:твърдия волан не е критерии за спортност...

трябва да се направи разлика между твърд и тежък волан


ти ме накара да се замисля- каква е разликата? за мене винаги "твърд" е било синоним на "тежък" като стане въпрос за волани
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5

Мнение от BadAngel » 29 Юни 2012, 22:46

alx написа:
BadAngel написа:
alx написа:твърдия волан не е критерии за спортност...

трябва да се направи разлика между твърд и тежък волан


ти ме накара да се замисля- каква е разликата? за мене винаги "твърд" е било синоним на "тежък" като стане въпрос за волани

за мен твърдия волан е директен, не създава усещането за половин оборот луфт в рейката :)

тежкия.. просто си се върти тежко

съответно мек и лек.. лекия го въртиш на пръст, мекия като го въртиш долу вика "а?"

макар, че сега и ти ме накара да се замисля и почват да ми се размиват нещата
No bling at the Ring

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5

Мнение от alx » 29 Юни 2012, 22:54

хм.. не бъркай "тежък" със "директен"

"твърд" за мене е като го натиснеш да ти се опъне... демек тежък...

директен е .. независимо дали е тежък или твърд отдолу да го усещаш без луфтове...

семантики некви..
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5

Мнение от BadAngel » 29 Юни 2012, 22:57

трудно уловими са нюансите и още по-трудни са за описване

аз лично харесвам волана да е достатъчно директен, че да мога да обкрачвам дупките, но не толкова, че да ми мърда волана като минавам през тях :)

а от двете коли в заглавието, дини с круши е сравнението по ред причини
No bling at the Ring

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 8.08.2006
Кара: го из просото!
Детайли за колата: E46 330d

Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5

Мнение от Urt » 30 Юни 2012, 0:59

Остана само да разберем какво е "тегав волан" и темата ще придобие правилната насока! Може би!

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook