Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5
Модератор: Общи модератори
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5
И какво като е тегав волана? Това ли е критерия ти да кажеш, че дадена кола е по-добра от друга?
Страшен кусур е това, мани
Страшен кусур е това, мани

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- sandini
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2004 530i, 6MT
- Мечтае да кара: all M cars
Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5

При БМВ волана е "по-тегав" не защото не знаят как да го направят по-мек, а просто защото мекия волан те отдалечава доста от реализма в шофирането!
Он топик: 2012 Cadillac CTS-V vs F10 M5 -> Американците имат още доста да учат. Вървят в правилна посока, но от Европа вървим в тази посока от доста години и има да ни догонват.... Взимам М5 пред всяка друга алтернатива!
Продавам:
18" Джанти за Е46 и Е85 - viewtopic.php?f=132&t=293507
18" Джанти за Е46 и Е85 - viewtopic.php?f=132&t=293507
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5
BMW_POWER написа:acho.rs написа:BMW_POWER написа: Няма марка или модел кола в по-тегава хидравлика на волана от БМВ. Този на Елантрата на жената (мод. 2001г) се върти с малкия пръст на лявата ръка, БМВ-то има волан като Молотовка.
![]()
![]()
![]()
Е тва беше поста на века . Я ни обясни за хидравликата на БМВто как е тегава и как една елантра е със по-як волана хахахаха . Леле кви дивотии започнаха да се пишат тука ...
И после се иска нормална дискусия - КАК
Чукче писател, чукче не читател! Написал съм ТЕГАВА ХИДРАВЛИКА, чукче чете ПО-ЯК ВОЛАН![]()
И после се иска нормална дискусия. Смешен си да коментираш нещо, което си видял само в тубата
Бе освен в тубата аз и всеки ден си търкалям БМВто , ама по-голяма глупост от твоя пост не бях чел. Карай си елантрата от 2001ва и се кефи на яката хидравлика , а пък тегавия волан на БМВ ... и Ламбо/Порше/Ферари го остави на будалите


Тоя пост ми напомня разказа на един приятел .
Ходили си двамата с един негов авер и видели СЛС АМГ . Тогава единия казва .
- Гледай заради тва задно ква грамдна предница са направили . Моята Панда е с предно и капака и е наполовината по-малък

sandini написа::OT: "По-тегавия" волан дава усещане за автомобила и е неразделна част от "Driving Pleasure". Тиа детски играчки с електрическото серво или с ултралеката хидравлика се карат единствено на базата на догатки на къде ти сочат предните колела, каква е настилката под тях и какво се случва с колелата при дупки и неравности.
При БМВ волана е "по-тегав" не защото не знаят как да го направят по-мек, а просто защото мекия волан те отдалечава доста от реализма в шофирането!
Он топик: 2012 Cadillac CTS-V vs F10 M5 -> Американците имат още доста да учат. Вървят в правилна посока, но от Европа вървим в тази посока от доста години и има да ни догонват.... Взимам М5 пред всяка друга алтернатива!
Аз имах опит с подобен волан . А6цата беше с ултра леко "кормило" и още от както я взех писах за това като голям минус . Дори това че е с предно една кола не дразни колкото абсолютно неиформативния волан . Изобщо не знаеш какво става под колелата . Все едно всичко е отцепено и играеш на ПС игра . Поради тази причина не ми харесват и Мерцедес (поне моделите им за простосмъртни) .
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5
Да добавя и себе си при хората, които предпочитат твърдия волан. Моята кола има МНОГО по-твърд волан от тази на приятелката ми и във всеки един момент освен паркиране предпочитам той да остава такъв.
По темата... Много ми хареса репликата "It's a 4 door corvette" . Въпреки всичко Кадилака не ми харесва като екстериор и интериор. Да, БМВ-то е много по-скъпо, но както и казаха - представлява по-завършения автомобил. Де да ги имаше и в Европа тези ръчни скорости....
По темата... Много ми хареса репликата "It's a 4 door corvette" . Въпреки всичко Кадилака не ми харесва като екстериор и интериор. Да, БМВ-то е много по-скъпо, но както и казаха - представлява по-завършения автомобил. Де да ги имаше и в Европа тези ръчни скорости....
Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5
твърдия волан не е критерии за спортност...
една от колите с най-твърд (серво) волан която съм карал е ... мерцедес сл65 амг. направо е камък ем е със асиситиране в зависимост от скороста- демек на място и ниски скорости трябва да е най-лек. няма такова животно. първо мислех че моя е сбъркан, после карах и други- същата раота.
а да кажеш че сл65 е спортна кола- е малко пресилено. крузер за дълги растояния е по-коректно.
та... това колко е твърд волана е критерии за .. не знам за кво ама не е за спортност.
една от колите с най-твърд (серво) волан която съм карал е ... мерцедес сл65 амг. направо е камък ем е със асиситиране в зависимост от скороста- демек на място и ниски скорости трябва да е най-лек. няма такова животно. първо мислех че моя е сбъркан, после карах и други- същата раота.
а да кажеш че сл65 е спортна кола- е малко пресилено. крузер за дълги растояния е по-коректно.
та... това колко е твърд волана е критерии за .. не знам за кво ама не е за спортност.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5
Значи щом не е ГТ3РС не е спортност . И това че е твърд волана няма връзка с по-директно управление , по-ясно обратна връзка и по-точно дозиране ... нито пък е направено умишелоно от производителя
Сега остава да чуем и за твърдите спирачки колко са неудобни ...

Сега остава да чуем и за твърдите спирачки колко са неудобни ...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5
alx написа:
а да кажеш че сл65 е спортна кола- е малко пресилено. крузер за дълги растояния е по-коректно.
.



Сигурно искаше да кажеш, че не е супер спортна кола, макар и това да е под съмнение, но това твоето е крайно несериозно. Това ти го казвам при положение, че адски много са ми противни над 90% от моделите на Мерцедес.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5
acho.rs написа:Значи щом не е ГТ3РС не е спортност . И това че е твърд волана няма връзка с по-директно управление , по-ясно обратна връзка и по-точно дозиране ... нито пък е направено умишелоно от производителя![]()
Сега остава да чуем и за твърдите спирачки колко са неудобни ...
абсолютно- твърдия волан не е критерии за нищо. може да е твърд- ама отдолу да е канапе - като на сл65-цата.
за сравнение - на гт3рс всичко му е много леко- волан, спирачки, съединител... а е едно от най-добре седящите коли на пистата. телепатично е. ако и да не ми харесва- факт.
дори от твоите люби ауди-та- волана на едно рс6 е изключително лек - но колата седи добре на пътя и ако и да е не телепатична се справя доста добре със дребни и едри корекции дори при висока скорост.
та ... колко е умишлено- не знам. това което знам е че независимо от твърдоста на волана като го врътнеш може отдолу някой може да каже "а?" а друг да каже "хоп!"

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5
alx написа:твърдия волан не е критерии за спортност...
трябва да се направи разлика между твърд и тежък волан
No bling at the Ring
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5
Като си говорим за волани, на нормалните F10 е бая зле, на мен ми напомня за Мерцедесите отпреди 10-на години... а и като цяло към F10 имах очаквания за 'спортна' кола, но всъщност ми идва прекалено улегнала... не мога да разбера защо БМВ искат да заприличат на Мерцедес и обратно



I love the sound of V8 in the morning...
Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5
BadAngel написа:alx написа:твърдия волан не е критерии за спортност...
трябва да се направи разлика между твърд и тежък волан
ти ме накара да се замисля- каква е разликата? за мене винаги "твърд" е било синоним на "тежък" като стане въпрос за волани
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5
alx написа:BadAngel написа:alx написа:твърдия волан не е критерии за спортност...
трябва да се направи разлика между твърд и тежък волан
ти ме накара да се замисля- каква е разликата? за мене винаги "твърд" е било синоним на "тежък" като стане въпрос за волани
за мен твърдия волан е директен, не създава усещането за половин оборот луфт в рейката

тежкия.. просто си се върти тежко
съответно мек и лек.. лекия го въртиш на пръст, мекия като го въртиш долу вика "а?"
макар, че сега и ти ме накара да се замисля и почват да ми се размиват нещата
No bling at the Ring
Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5
хм.. не бъркай "тежък" със "директен"
"твърд" за мене е като го натиснеш да ти се опъне... демек тежък...
директен е .. независимо дали е тежък или твърд отдолу да го усещаш без луфтове...
семантики некви..
"твърд" за мене е като го натиснеш да ти се опъне... демек тежък...
директен е .. независимо дали е тежък или твърд отдолу да го усещаш без луфтове...
семантики некви..
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5
трудно уловими са нюансите и още по-трудни са за описване
аз лично харесвам волана да е достатъчно директен, че да мога да обкрачвам дупките, но не толкова, че да ми мърда волана като минавам през тях
а от двете коли в заглавието, дини с круши е сравнението по ред причини
аз лично харесвам волана да е достатъчно директен, че да мога да обкрачвам дупките, но не толкова, че да ми мърда волана като минавам през тях

а от двете коли в заглавието, дини с круши е сравнението по ред причини
No bling at the Ring
- Urt
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 8.08.2006
- Кара: го из просото!
- Детайли за колата: E46 330d
Re: Test review:2012 Cadillac CTS-V vs. 2013 BMW M5
Остана само да разберем какво е "тегав волан" и темата ще придобие правилната насока! Може би!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани