въпрос за диф
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
въпрос за диф
Извинявам се предварително за глуповатия въпрос, ама може ли някой да каже каква ще е разликата при смяна на диф от 3.25 с такъв но 3.64, и двата са големо прасе и са на е30 с мотор м30б35
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1661
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: въпрос за диф
Теоретично ще е малко по-къс.Т.е. малко по-добро ускорение и малко по-ниска макс.скорост.
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
Re: въпрос за диф
то това е ясно, но дали някой го е правил та да сподели впечатления и числа, аз за 3.25 мога да споделя но за по-къс с такъв мотор ми е интересно, щото го имам и да знам дали си заслужава да го сменям
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: въпрос за диф
http://www.unixnerd.demon.co.uk/revs.html
Ето ти един калкулатор и си гледай как ще е спрямо другия диф.
Ето ти един калкулатор и си гледай как ще е спрямо другия диф.

- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: въпрос за диф
то зависи и от кутията.... спорез зависи тя за какво предавателно число е правена.... моя като взех колата беше 3,64 кат осложих после 4,27 направо все едно в друга коал се качих.... а реално завдоско е била с 3,9... при теб с тоя големия мотор не зна мдали има смисъл да го сменяш той си има предостатъчен въртящ момент... най много да не можеш да я вкараш в пътя и на трета... та общо взето не си струва ако ще го сменяш за да върви повече....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
Re: въпрос за диф
ИДЕЯТА Е НЕ ДА ВЪРВИ ПОВЕЧЕ, А ДА ПАДНЕ РАЗХОДА ГРАДСКО, ЩОТО РЕАЛНО ВИСОКИ СКОРОСТИ ПО НАШИТЕ ПЪТИЩА Е НАПРАВО УЖАСЯВАЩО, А С КЪС ДИФ ТРЯБВА ПО ПРИНЦИП ДА СЕ УБИЕ МАКСИМАЛНАТА СКОРОСТ И ТАКА В ГРАДСКИ УСЛОВИЯ КОЛАТА ЩЕ Е ПО-ПЪРГАВА И БИ ТРЯБВАЛО И РАЗХОДА ДА ПАДНЕ
- staisa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30-кабрио S50B30 Nissan S-14
- Мечтае да кара: Вече го кара!
- Детайли за колата: Nissan S-14 2.0 turbo
Re: въпрос за диф
Колега при мен беше следното с мотор S50B30 с кутия от Z-3, значи дифа беше ,заводския от 325-цата 3.73 колата в града вървеше доста силно,но извън максималната ми беше 207 км. а колата можеше доста повече гореше ми 14 изваънградско и към 19 градско при 120км. на 5 скорост.Направех сверка с заводкка М-3 ка и кво се получи до 2 сам пред него след това ми трябва бинокъл замина на високите.Та реших да сложа по дълаг диф 3.25 и всичко се промини, разхода падна градско 12.5 а извън 9.5 при 120 км. колата веше по мудна не толкова рязка реших рак да я замеря със същата кола и сега работата стана на кантар разлика само по добрият старт,че от това което разбрах е, че с точната кутия за мотора си е най добре за евридейка и друго поне според мен с къс диф колата става по рязка ,но ги няма нюутоните и въртящият момент ,само на коне си кара.Сложи по дълаг диф ще осетиш поне 3 литра по малко извънградско. 


- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: въпрос за диф
retro fan написа:ИДЕЯТА Е НЕ ДА ВЪРВИ ПОВЕЧЕ, А ДА ПАДНЕ РАЗХОДА ГРАДСКО, ЩОТО РЕАЛНО ВИСОКИ СКОРОСТИ ПО НАШИТЕ ПЪТИЩА Е НАПРАВО УЖАСЯВАЩО, А С КЪС ДИФ ТРЯБВА ПО ПРИНЦИП ДА СЕ УБИЕ МАКСИМАЛНАТА СКОРОСТ И ТАКА В ГРАДСКИ УСЛОВИЯ КОЛАТА ЩЕ Е ПО-ПЪРГАВА И БИ ТРЯБВАЛО И РАЗХОДА ДА ПАДНЕ
е да ама е точно обратното с по дълъг диф разхода е по малък.... знам от личен опит

Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- staisa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30-кабрио S50B30 Nissan S-14
- Мечтае да кара: Вече го кара!
- Детайли за колата: Nissan S-14 2.0 turbo
Re: въпрос за диф
да като погледнах колегата иска точно обратното ,от дълаг диф с по къс ще ти се дигне разхода на 100%

Re: въпрос за диф
в момента е с 3.25 отворен и оригиналните скорости, така я карам от година и половина, значи извън града съм слизал до 7л., но в рамките до 110км/ч, до към 13л при яко каране, колата е с хубава електроника и е много пъргава, развърта се още от 1500об., а максимално съм и правил 240км/ч, но има дерман за още, но като гледам и чета и по чуждите форуми казват че тази комбинация е най-добра
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: въпрос за диф
точно такъв диф си и трябва на 3.5-тицата не се заниамвай нищо да сменяш....
7 лтира на 100 километъра за 3,5 мотор е уникално малко... аз моя иес не мога да го сваля толкоз извънградско дето е на полвината на кубатурата на твоя
7 лтира на 100 километъра за 3,5 мотор е уникално малко... аз моя иес не мога да го сваля толкоз извънградско дето е на полвината на кубатурата на твоя

Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
Re: въпрос за диф
това е най-ниското което е давала, но и карането е доста флегматично, аз по принцип съм доволен от разхода който ми дава, но ми беше любопитно дали някой е слагал по къс диф на по-голям мотор и какви са разликите, иначе преди да я ъпгрейдна електрониката си харчеше като сдтар ЗИЛ 

Re: въпрос за диф
E30_M_Tech_ll написа:точно такъв диф си и трябва на 3.5-тицата не се заниамвай нищо да сменяш....
7 лтира на 100 километъра за 3,5 мотор е уникално малко... аз моя иес не мога да го сваля толкоз извънградско дето е на полвината на кубатурата на твоя
твоя йес съм го смъквал до 6
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани