Проблем със запалването

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Проблем със запалването

Мнение от Gqbriel » 28 Юни 2012, 11:18

BmW DreAm написа:До колкото знам на всеки 220 000 км. трябва да се сменя стартера ;) :yes:

И къде го видя това?
Говорите си наизуст - пусни една анкета,на колко км(реално или приблизително) са Е46 в форума и колко има тпроблем със стартера.....220 000 градско и извън - нямат нищо общо...един прави 1000 км за 3 месеца аз ги правя лятото за 1 седмица,че и отгоре...аз ще врътна ключа 20 пъти той 200..сега ако кажеш ,че стартера издържа определен брой паления - може би ще се съглася ама тва с километрите :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 5.02.2009
Пол: Мъж
Кара: ше E46 330xi, сега Туарег 3.2 vr6

Re: Проблем със запалването

Мнение от skoklev » 28 Юни 2012, 11:52

Колкото и странно да звучи, моя стартер точно на 220000 предаде богу дух. И то не само определена част от него. В рамките на 2 седмици смених всичко вътре, вместо да си купя веднага чисто нов :dummy: :dummy:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Проблем със запалването

Мнение от Gqbriel » 28 Юни 2012, 12:25

skoklev написа:Колкото и странно да звучи, моя стартер точно на 220000 предаде богу дух. И то не само определена част от него. В рамките на 2 седмици смених всичко вътре, вместо да си купя веднага чисто нов :dummy: :dummy:

:mhihi:
До тук 2 над 220 000 и няма грижи...затова такива съвпадения,без нещо конкретно аз не мога да приема,като факт ...то вярно 200 000 е една много особена граница и все пак :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 598
Регистриран на: 4.04.2010
Местоположение: Мюнхен
Пол: Мъж
Кара: 320д Е46 136к.с
Мечтае да кара: BMW F10

Re: Проблем със запалването

Мнение от shark1986 » 28 Юни 2012, 21:40

Ако питате мен тя и колата не е измислена да се кара над 150-200000км и трябва да се сменя :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 16.12.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е46 318i 00'
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем със запалването

Мнение от Rubik777 » 28 Юни 2012, 22:35

Да не отварям темата ще използвам да питам и аз нещо кратко. Карам моята щайга от 3 месеца някъде и на 3,4 пъти ми е правила проблем с паленето. През топло време се случваше, върти си както трябва всичко и ха да запали, но не просто продължава да си върти и нищо. Пробвам още 2,3 пъти - нищо, само си върти. Оставям я и след 1,2 минути си пали все едно нищо е нямало. Някой има ли идея за какво иде реч?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Проблем със запалването

Мнение от Gqbriel » 29 Юни 2012, 9:32

Rubik777 написа:Да не отварям темата ще използвам да питам и аз нещо кратко. Карам моята щайга от 3 месеца някъде и на 3,4 пъти ми е правила проблем с паленето. През топло време се случваше, върти си както трябва всичко и ха да запали, но не просто продължава да си върти и нищо. Пробвам още 2,3 пъти - нищо, само си върти. Оставям я и след 1,2 минути си пали все едно нищо е нямало. Някой има ли идея за какво иде реч?


Според мен,това което можеш на направиш е да погледнеш примерно няколкото теми тук за проблеми със запалването,от там ще добиеш представа за евентуалните причини и симптоми...като почнеш от кабелите (не трябва да се пренебрегват колко са стегнати,дали са окислени и т.н),и едно по едно да ги изключваш...ще спестиш време по гадаенето и най-вече ще си спестиш ядове в един момент изобщо да не запали..
*кабели
*акумулатор
*дали достига гориво
*стартер
*клеморед
и т.н
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 16.12.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е46 318i 00'
Мечтае да кара: M5

Re: Проблем със запалването

Мнение от Rubik777 » 29 Юни 2012, 13:09

Gqbriel написа:
Rubik777 написа:Да не отварям темата ще използвам да питам и аз нещо кратко. Карам моята щайга от 3 месеца някъде и на 3,4 пъти ми е правила проблем с паленето. През топло време се случваше, върти си както трябва всичко и ха да запали, но не просто продължава да си върти и нищо. Пробвам още 2,3 пъти - нищо, само си върти. Оставям я и след 1,2 минути си пали все едно нищо е нямало. Някой има ли идея за какво иде реч?


Според мен,това което можеш на направиш е да погледнеш примерно няколкото теми тук за проблеми със запалването,от там ще добиеш представа за евентуалните причини и симптоми...като почнеш от кабелите (не трябва да се пренебрегват колко са стегнати,дали са окислени и т.н),и едно по едно да ги изключваш...ще спестиш време по гадаенето и най-вече ще си спестиш ядове в един момент изобщо да не запали..
*кабели
*акумулатор
*дали достига гориво
*стартер
*клеморед
и т.н


Благодаря за насоките!

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook