Проблем със запалването
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем със запалването
BmW DreAm написа:До колкото знам на всеки 220 000 км. трябва да се сменя стартера![]()
И къде го видя това?
Говорите си наизуст - пусни една анкета,на колко км(реално или приблизително) са Е46 в форума и колко има тпроблем със стартера.....220 000 градско и извън - нямат нищо общо...един прави 1000 км за 3 месеца аз ги правя лятото за 1 седмица,че и отгоре...аз ще врътна ключа 20 пъти той 200..сега ако кажеш ,че стартера издържа определен брой паления - може би ще се съглася ама тва с километрите

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- skoklev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 5.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 330xi, сега Туарег 3.2 vr6
Re: Проблем със запалването
Колкото и странно да звучи, моя стартер точно на 220000 предаде богу дух. И то не само определена част от него. В рамките на 2 седмици смених всичко вътре, вместо да си купя веднага чисто нов



- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем със запалването
skoklev написа:Колкото и странно да звучи, моя стартер точно на 220000 предаде богу дух. И то не само определена част от него. В рамките на 2 седмици смених всичко вътре, вместо да си купя веднага чисто нов![]()

До тук 2 над 220 000 и няма грижи...затова такива съвпадения,без нещо конкретно аз не мога да приема,като факт ...то вярно 200 000 е една много особена граница и все пак

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Проблем със запалването
Ако питате мен тя и колата не е измислена да се кара над 150-200000км и трябва да се сменя 

- Rubik777
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 16.12.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i 00'
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем със запалването
Да не отварям темата ще използвам да питам и аз нещо кратко. Карам моята щайга от 3 месеца някъде и на 3,4 пъти ми е правила проблем с паленето. През топло време се случваше, върти си както трябва всичко и ха да запали, но не просто продължава да си върти и нищо. Пробвам още 2,3 пъти - нищо, само си върти. Оставям я и след 1,2 минути си пали все едно нищо е нямало. Някой има ли идея за какво иде реч?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем със запалването
Rubik777 написа:Да не отварям темата ще използвам да питам и аз нещо кратко. Карам моята щайга от 3 месеца някъде и на 3,4 пъти ми е правила проблем с паленето. През топло време се случваше, върти си както трябва всичко и ха да запали, но не просто продължава да си върти и нищо. Пробвам още 2,3 пъти - нищо, само си върти. Оставям я и след 1,2 минути си пали все едно нищо е нямало. Някой има ли идея за какво иде реч?
Според мен,това което можеш на направиш е да погледнеш примерно няколкото теми тук за проблеми със запалването,от там ще добиеш представа за евентуалните причини и симптоми...като почнеш от кабелите (не трябва да се пренебрегват колко са стегнати,дали са окислени и т.н),и едно по едно да ги изключваш...ще спестиш време по гадаенето и най-вече ще си спестиш ядове в един момент изобщо да не запали..
*кабели
*акумулатор
*дали достига гориво
*стартер
*клеморед
и т.н
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Rubik777
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 16.12.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i 00'
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем със запалването
Gqbriel написа:Rubik777 написа:Да не отварям темата ще използвам да питам и аз нещо кратко. Карам моята щайга от 3 месеца някъде и на 3,4 пъти ми е правила проблем с паленето. През топло време се случваше, върти си както трябва всичко и ха да запали, но не просто продължава да си върти и нищо. Пробвам още 2,3 пъти - нищо, само си върти. Оставям я и след 1,2 минути си пали все едно нищо е нямало. Някой има ли идея за какво иде реч?
Според мен,това което можеш на направиш е да погледнеш примерно няколкото теми тук за проблеми със запалването,от там ще добиеш представа за евентуалните причини и симптоми...като почнеш от кабелите (не трябва да се пренебрегват колко са стегнати,дали са окислени и т.н),и едно по едно да ги изключваш...ще спестиш време по гадаенето и най-вече ще си спестиш ядове в един момент изобщо да не запали..
*кабели
*акумулатор
*дали достига гориво
*стартер
*клеморед
и т.н
Благодаря за насоките!
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани